^ no olet kyllä aika pinnalta mitannu.
Aamulla ( aamu on aamuneljältä tai viideltä ja sen jälkeen on päivä) +12, ja iltapäivällä läkähdyttävät +28. Toivottavasti luvattuja ukkosia tulee tiistai-iltapäivällä...
Printable View
^ no olet kyllä aika pinnalta mitannu.
Aamulla ( aamu on aamuneljältä tai viideltä ja sen jälkeen on päivä) +12, ja iltapäivällä läkähdyttävät +28. Toivottavasti luvattuja ukkosia tulee tiistai-iltapäivällä...
^ Sieltähän se sukeltaminenkin alkaa. Mutta edellisen illan uintiretken perusteella vesi ei ollut mitenkään erityisemmin kerrostunutta. Yllättysin suuresti, kun odotin jotain aivan hyytävää.
+26 tänään iltapäivällä.
-4 pakkasastetta.
yhtä-kahtatoista plussaa vähäsen kasin jälkeen, aika koleaa.
-5°C ruskaa pakkasessa!
- 18 astetta näytti aamulla. On niin uskomattoman kaunista!
- 9, hrrrrr
-8,5 huh hellettä!
Nollakeli nyt
+1, heippa vaan ihanat kuulaat pikkupakkasajot taas vähäks aikaa :/
Lähetetty minun COL-L29 laitteesta Tapatalkilla
Aamuste en vilassu, mutta päiväste oli 5,5.
Nurmi alkaa kasvaa, jos on ylitte 5.
Leikuria ei kande vielä jemmata.
-5 oikein näpsäkkä ulkoilukeli.
-19.8 yllättävän kylmää.
-24.9°c
c
^ hyi helvata, siperia ilma ;)
Tässä jotain -6 joten passeli ja kivan kuivaa.
-12, ja täydellinen (hiihto)ilma..
Lähetetty minun COL-L29 laitteesta Tapatalkilla
-10,2 ja aurinkota.
Kävinkin jo koetepastelemassa kelit viitisen kilsaa ja kohta arvatenkin taas pihalle :)
^Sulla näyttää varmaan yli :) .. täällä -8C kelikameran ja Fmi:n mittapisteissä. Piti käydä kanssa aamukävelyllä, naapujärvellä kurkkaamassa ettei ennätyskorkealla oleva vesi ole vallannut kajakkia. Seuraavaksi vuorossa fillaritutkimusmatkailua.
Viitisentoista plussan puolella [emoji274]. No, huomenna loppuu tämä hauskuus ja aamulämmöt putoaa nollan ja viiden väliin.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
^^ Kyllä se oli säikeen mukaisesti aamulla tuo, mittarin ennätyslukemaa ei tullut vilastua.
Päivän mittaan hieman lauhtui, mutta alle -8 tuo silti pysytteli koko päivän.
Huomenna kuulemma lämpenee taas.
+0.6° ja lunta on tullut voimakkaan tuulen kanssa. Pääsee taas ulkoiluttamaan lumikolaa.
+ 2,1 sekä märkää, pimeetä ja tuulista.
Hyvä, että eilen tuli kulutettua aikaa pihalla, nyt ei tuonne kyllä tee mieli. Kaikista keleistä se hyytävin.
-4 ja tuulee pirusti. Pitäis päivä olla rinteessä ja päälle toivottavasti vielä hiihtoa....
+0.7 astetta ja tuulee. Oli ajatuksissa lähteä ajamaan, mutta nyt on sitten jalkakin kipeä. No, aina voi imuroida, jos vaimolta kysytään.
-3.3°c ja lunta tulee vaakatasossa.
+6 astetta nyt ja viikoksi luvassa useeempana päivänä plussaa.. lähti ne vähätkin lumet taas [emoji21] https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...e657dcb2f4.jpg
Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
Lauantaina illalla oli -10°C kun olin lenkillä. Tänään aamulla +6°C. Aikamoista.
Kahden asteen verran pakkasella.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
+ 3°C. Oli tuosta huolimatta yllättävän hyvä hiihtokeli.
Ulkona -2,9, sisällä +15,9. Oli vähän tuulinen yö. Yleensä sisälämpötila pysyy siinä +18 tienoilla ennen uunien lämmitystä.