Voiko olla näin moni mutkasta kuvienlaitto tänne tai vanha ei vaan osaa.Eilen kävin kurvailemassa 73km siellä täällä.http://www.fillarifoorumi.fi/forum/a...6&d=1472970924
Printable View
Voiko olla näin moni mutkasta kuvienlaitto tänne tai vanha ei vaan osaa.Eilen kävin kurvailemassa 73km siellä täällä.http://www.fillarifoorumi.fi/forum/a...6&d=1472970924
Tuplajäiden vasta päätä, ohikulku matkalla en tiedä onko siellä kuinka paljon tollaisia polkuja.
Jaa, eipä taida suoraksi naputtelemalla kovin ehommaksi tulla...http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...c19efa89c2.jpg
Sent from my D5803 using Tapatalk
Onko se mennyt poikki irti katki. Liian paljon mäkiä.
Onko sillä merkitystä kun on renkaan tyyppi 60 tpi vai 120 tpi talveksi ajattelin renkasta.
120 rullaa huomattavasti paremmin. 60 on tarkoitettu tankkiin!
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Mitkä mustat ja pyöreet JPTH tilas? Sai vihdoin laitettua sen Muklukin sinkulaks! En tykännä, tosin välityksetkään ei ollu vielä kohillaan 32-20. Pysty ajaa melkein kaikki mäjet, joten liian kevyt välitys. Jahka jaksaa taas rassata niin seuraavaks 19 taakse ja testiä. Kyllähän se peukalo haki aika tiukkaan vaihdevipua, mut ei se löytänä sitä. Kyllähän tuolla väsyy paljon nopeammin kuin vaihdepyörällä, meitsi oli ainakin ihan tööt jo 1h30min jälkeen.
En vielä tilannut kettään , mutta nämä ne pitää tilata maxxis 4.8 120 tpi tilata. Eilenkö olit kurvailemassa sinkulal,liian hurjana oot ajanut kun on kaikki mäet mennyt ylös.se on vaan ollut helpompi ajella kun ei tarvinnut vaihteiden kanssa pelata eikä rutise.itte oli eilen ajelemas.
Ei siinä lukena jotta kaikki mäjet,
Kun siinä luki jotta MELKEIN kaikki mäet. V..tu näitä puhelimia kun karkailee nuo viestit. Sunnuntai iltana kävin kokeilee. Olko ens viikonloppuna Kalakukkoon lähtijöitä? Vois viritellä jottain Kimppa kyytiä jos on koko päivän kärsimykseen lähtijöitä tai sitten ei. Vai oliko osasto Kyrdis lähössä pyörällä kotoa asti?
Kyllä kovasti yritän ainakin päästä kukkoilemmaam, tosin matkasta ei vielä tietoa, koko konkkaromkla flunssan kourissa mutta toivotaan tervehtymistä. Keskivkko ajut tuas skippailtava.
Ps ois 18 sinkkuratas hurjalle miulla jouten .
Tarkoitus on mennä kukkoilemaan, jollei universumi toisin päätä. Kyydistä en vielä tähän hätään osaa sanoa mitään...
No nyty on tilattu uudet kummit talveks MAXXIS 4.8 120tpi,ja myös LAKE 303 kenkät ei puutu kuin lunta enään.Oli aikamus lähtee sunnuntaina maantiepyörää ulkoiluttaa jos on kelit kohdallaan Siili,Lapinlahti,Varpaisjärvi,Nilsiä,Siili,kahve et Varpaisjärvi tai Nilsiä noin 130km.Vieläkö jaksaa seuralaisia lähtee.
Kylläpä olis tarkoitus lähteä kalakukkoon. Kyydistä ei vielä tietoa.
Lähetetty minun GT-S7275R laitteesta Tapatalkilla
Valittaen jää väliin. YH isänä koko viikonlopun.
Köyttä työntäen...
Kaupitelkeehan hyvää maantiejopoa tutuille tai ostakkee ite! Tarjoon Pulla ( ei kääretorttu) kahvit jos kaupat syntyy ;)
http://www.fillaritori.com/topic/814...comment-162314
Siinähän olis Pikkupojalle hyvä peli :D
Joo ei puutu kuin ISOTUKKU löysää rahua. Runkokin on vähän pienen näppee.
Se on myynnissä vuan että tulloo eukkoa huijattua et kaikkeni yritän, kuulemma pitöö joku hävittää ennenku tulee uutta fillaria hankintaan, eihän sitä mitäön voi jos kukkaan ei osta ;)
29" täpäri tilalle! [emoji56]
Köyttä työntäen...
Oliko muuten tänään lenkkiä!?
Köyttä työntäen...
Duunissa
Mää oon lähdössä, mutta vasta lähempänä klo 18.
Kävin eilen ajelemassa cyclolla Käärmelahdessa. Sitten viimekäynnin oli hevosten treenipellon viereen ilmestynyt iso kuoppa. Siitä tavallisesti lähdettiin metsään. Miten se on vaikuttanut maastoreitteihin. Pitäisi varmaan herätellä maastopyöräilyharrastusta taas muutaman vuoden jälkeen. Maantiellä alkaa olla kylmä ja vielä olisi parisen kuukautta riehuttava ennen kuin pääsee lumille hiihtämään. Pääseekö tuon montun pohjoispuolen polkuja ajamaan turvallisesti?
Näyttää muuten tuo kansalaisten karttapaikka olevan aika hyvin ajantasalla.
Jatkat vain suoraan ja kun tie kääntyy vasemmalle alkaa polku suoraan. Pohjoispuolella polut entisillä paikoillaan ja muutama uusikin polku on syntynyt.
Tänään rauhallinen lenkki tuasen. Minulla voipi tehdä tiukkaa päästä viideksi paikalle, joten joko tulen perästä tai myöhästetään lähtöä esim. vaikkapa puoli kuuteen?
Kiitos! Täytyy lähteä tutkiskelemaan. Onkos tämä polku auki? Viimeksi kolmisen vuotta sitten kun kävin tuolla se oli kasvamassa umpeen. Tai ainakin hakkuuaukon puiden oksat estivät paikoin ajamisen.