^Todennäköisesti raju influenssa. Mulla nosti öisin kovan kuumeen ja päivällä pysy vähän alempana buranalla. Jälkitautina poskiontelontulehdus. Kaksi lääkekuuria jouduin syömään. Nyt aloitettava rauhallisesti kevyellä liikunnalla.
Printable View
^Todennäköisesti raju influenssa. Mulla nosti öisin kovan kuumeen ja päivällä pysy vähän alempana buranalla. Jälkitautina poskiontelontulehdus. Kaksi lääkekuuria jouduin syömään. Nyt aloitettava rauhallisesti kevyellä liikunnalla.
No toivottavasti tervehdyt pian, syö kyllä miestä paikoillaan olo!
Petikolle hep!
Jos jäbät tulee joskus landelle niin tällänenkin palvelu on olemassa:http://www.reittiopas.fi/slangi/inde...ital%2C+Vantaa
Omalla autolla (se jossa on tunkin kuva keulamerkkinä) leppoisampaa kulkea. Julkisissa joku vielä nyysii tonnin stiflat.
Nii-i. Tai istahtaa viereen hajustamaan pompan lemuliemellä ja siinä sitä sit selitellään kotona että kenen se tuo haju on....
Bussissa ei ainakaan tartte jutella kenenkää kanssa, jokaisella kännykkä kourassa tai ainakin piuhat korvissa..
Huomenna syväojalla ajelua kello 18:00 lähtien. Ne polut mitä ajetaan on leveitä ja kovia, ei kuitenkaan pahasti jäässä.
Kuskit on pahasti jäässä.
Tuun vähän ennen kuutta aistimaan lähdön tunnelmaa ja tuon samalla Grandin jarruttimet.
Ok, ookko ajokuntonen?
Paha sanoa, mutta emmäänykumminkaan. Täytyy ehtoommalla viedä tyttär Uotilaan heppailemaan ja samalla retkellä ulkoilen polkukeijuillen Kiljavannummella. Kerralla siellä ei tule valmista, mutta pikku hiljaa....
Onkos viikonlopulle suunnitteilla mitään rauhallista setälenkkiä keskuspuiston liepeillä? Alkaa lunssa helpottamaan ja ajohaluja olis.
Meillä on tour de *****
Elikkäs jotain tämän tyylistä https://www.youtube.com/watch?v=uYAnEPP5QqU Tässä pojat lähti tourille... On kyllä yks hauskimmista leffoista ikinä..
Jaaha.
Hakuhaukkutreenin aikana oli Katoavan Metsän™ reunaan ilmestynyt metsuri.fi -tekstillä koristeltu polunimuri.
Täällä ne pirut on jo lähimetsässä riehuneet. Operaatio Kuntoilija kuntoon etenee hienosti, reilun kolmen tunnin lenkin jälkeen paino kävi alle 81 kilon eli aikataulussa ollaan.
Nastoja olis taas, eli enidei
Mulle käy virka-ajan jälkeen milloin vain miten sinulle sopii eli kerro milloin tulen ?
Eikössen ite tiiä koska tulee...?
Violetteja napoja ostoskoppaan
Jaaniijuu, se ruoka.
*mättämiö*
No kuule Shimu, minä olen vanhan liiton mies ja silloin ei tupsahdeta kylään sopimatta ja tässä kun olen saavana osapuolena niin nöyränä pitää olla.
Jaa joo nii notta huomenna vaikka kello 17:00 jälkeen
Niin notta juu. Pakkaan gummit/vanteet aamulla mun pikku autoon ja olen illalla Banjolaakson sydänmailla.
Ainakin meillä maalla silloin vuonna puukuokka ja muunuijja mentiin kylään kun siltä tuntui ja vastaanotettiin vieraat silloin kunne saapui. Se oli sitä aikaa kun ovea vasten kenollaan oleva luuta kertoi että isännät ei oo kotona eikä lukkoja ollut vielä edes keksitty. Kylässä oli yksi puhelin ja tanssittiin sukkasillaan että kuultiin musiikki naapuripitäjästä jossa oli se lähin telkkarikin :)
Nooh, noin ehkä maalla missä porukat on joviaaleja ja hyväntahtoisia, toisin kuin hesassa entisten maalaisten porukoissa.;)
Löytyiskö täältä sovituslainaan pauttia 80cm os-tanko? Vähän pitää olla bäksviippiä, enempikin kelpaa. Tiä mistä on moinen kiinnostus kotoisin ja johtaako se mihinkään, mutta voisin pari lenkuraa semmosta tesmailla.
Mulla yx öweri rewencen stonga 72cm jonka voin antaa.....kunto ei hyvä mutta testaukseen sopiva ja"roskiin"
Ellussa kiinni Ralli-naaman 8o centtinen,saa hyvin vemputettua ohjaamosta pahassa paikassa woimaa!!
Sherwoodin Lumberskalta hommasin ja sain hinnanwahetukset..:cool:
Joku (@HKI) myy 80-senttistä F-torilla edukkaasti. Onko muuten sulle sopiva, en tiedä?
http://www.fillaritori.com/index.php...mm-risertanko/
^ & ^^ kiits. Nyt on Puksuttimessa 71cm Salsa 2bend 23deg. sviipillä notta E:n tarjous ei paljoakaan muuttaisi. Toi torilla oleva voisi olla sopiva mutta viittisi laittaa senttiäkään kiinni ennen kuin tiedän mitä olen haluamassa.
Keskuspuiston polut ovat ihan *piiiiiiiiiiip* hyvässä kuosissa. Kassipuron ja Pahiksen Mettän väliä kurvailin tänään jokusen tunnin. Uusinta ehkä jo huomenna. Katoava metsä on kuulemma oikeasti katoamassa. Pitänee käydä jäähyväiset jättämässä.
Missä tuo katoava metsä nyt taas olkaan? Kyllä mä siellä muistaakseni oon käynny, kadonnu päästäkin.
Tietäis mitä harmitella.
Tosa .
Täytyykin käydä ajamassa se aidanvierus kehä III kupeessa auki, eilen käveltiin siellä ja ei ollu kukaan pyörällä menny.
Kävin sitten antamassa Banjolaaksossa kisällin näytteen gummien nastoittamisesta. Taisi tulla hylsy. Aikaa meni reilu tunti per gummi ja mestari pyöritteli päätään allekirjoittaneen työtä tarkastaessaan. Kissakin vie vielä allekirjoittaneen nastoittajan pallin, josta kuitenkin hyvällä luopui ja puski sovun merkiksi. Sen tosta opin, että kämmenet kipeytyy ja kannattaa ensi kerralla nastoittaa tuoreet gummit niin taitaa nastat napsahtaa paremmin kiinni. Banjolaaksossa kun olin niin vähän oli niskavillat pystyssä jo valmiiksi, mutta sydän hyppäsi kurkkuun, kun asentamon ovesta kannettiin 50 litran saavi täynnä pulleita verisiä muovipusseja. En sentään itse päätynyt pussin täytteeksi. :p
Kiitosta vaan mestarille, neuvoista, avusta ja säätömön sekä koneiden käytöstä. Mcarbonille suoritettu osto.
Yritettiin kotiseutuyhdistyksessä moneen otteeseen saaha herra arkkitehtiä pitämään kaavakatsausta Ylästöläisille vaan eipä näkynyt ei. No, sit sais sataa aivan prkleesti lunta seuraavat 30 talvea ettei mee kuopankaivuu hukkaan.... :)
Osa hamseterit hoi!
Löytyykö miljoonalaatikosta/huoneesta 27,2mm 20-25mm setbäk tolppaa ja 70mm OS stemmiä sovitukseen, värillä ei ole väliä. Mutta jos ne on ylimääräisiä, kevyitä, kestäviä, laadukkaita ja halpoja niin silloin värin pitäisi olla mattamusta (valkoista ja harmaita detaleita saa olla) Merkki mieluiten joku hipo mutta pyörämerkeistä käy ainoastaan Felt, Spessun osia ei huolita.
Huomiselle ajoa jossain, katoavan metsä suunta vois olla jesh!
Räikeän harmaita stemmejä ei vissiin ole mutta hillityn pinkkiä löytyy testiin, tompsoniittinen tolppakin löytyi. Ajamiselle jyrkkä ehkä, ensin pitää paiskia töitä...
Mä ajattelin kanssa tänään mennä joten jos Ylästön liepeillä kurvailette niin liittyisin jonon jatkoks?