:eek::seko::D:eek:
http://vimeo.com/65855392
No huh huh.
Printable View
:eek::seko::D:eek:
http://vimeo.com/65855392
No huh huh.
Paita tuli mullekin, ja kyllä se päällä varmaan ajaakin voi. Aika ohutta materiaalia tuntuu olevan, toivottavasti kestää risukoissa.
Minä lähden huomenna yhden maissa ajelemaan leppoisan kolmetuntisen. Voin koukata kaupalta, jos muitakin lähtijöitä on?
Yhden???!? Ajattelin että ootte yhdeksäksi siirtäneet sen lähdön. Aikooko joku lähteä jo aamusta ajamaan vai menenkö sit maantielle?
Viikonlopun saldo: lauantaina lenkki loppu kun keppi rikkoi takakiekosta pinnan ja sunnuntaina lenkki loppu kun kanto väänsi takavaihtajan korvakkeen :mad: Onneksi rahalla saa ja pyörällä pääsee :)
Vois käydä jollakin porukkalenkillä siivoamassa polkuja Manninmettästä, mä aloittelin tänään mutta vielä on tekemistä. Eteläpää virallisesta vakiolenkistä on tunkkauskunnossa ja se pitäisi jotenkin kiertää. Muualta harvennushakkuu ei hävittänyt polkua tyystin eikä vaatisi kovinkaan paljoa vaivaa saada koko lenkki ajokuntoon.
Sunnuntain yhteislenkki on kuollut, koska kukaan ei tiedä, monelta se on.
Ehdotan äänestystä nyt. Vaihtoehdot ovat sunnuntaisin klo 8, klo 9 tai klo 10.
Äänestysaika alkaa tästä viestistä ja päättyy perjantaina klo 24. Lauantaina lasketaan äänet ja sunnuntaista eteenpäin lenkin aika on sitten se. Äänestää saavat kaikki foorumilaiset, jotka lenkeillä ovat käyneet tai tulevat käymään.
Ääneni: Klo 9
-------------------------------
Timbe: meinaatko tilata sun suunnittelemalla logolla paidan? Mä voin tilata kans jos olet paitaa jotenkin viemässä etiäpäin.
Ertsi: Löysitkö jonkun kumin Ardentin tilalle? Mulla on 29:ssä ollu pitkään Rampage, joka on palvellut hyvin lähes kaikissa tilanteissa (donitsiksi menee mudassa) mutta voisin kans harkita jotain muutakin. Nyt tallissa venaa yks Hans Dampf, sen laitan Rampagen kaveriksi kunhan takanakki kuluu vaihtokuntoon.
Ääneni: Klo 9
En ole löytänyt. Ardent 2.4 on loistava kumi enskahommiin ja peruslenkeille. Rullaa pirusti paremmin kuin Rampage, on kyljistään kestävämpi, eikä mielestäni paljon häviä pidossakaan. Mutta tietysti painaa kuin synti :rolleyes:. Ajatus oli ettiskellä joku köykäisempi, vähän XC-henkisempi kumi perusajeluun ja XCO/XCM -skabailuihin. Kompromissit on kompromisseja, oikea ratkaisu olisi hankkia kisakiekot ja läntätä niille jotkut roketti ronit tms...
Ajelin eilen Keravan tunnuksettomalle hautausmaalle ja takaisin. Ikonit toimivat todella hyvin. Pito mutkissa ja muutenkin on hyvä ja kun rengas lopulta irtoaa, se irtoaa sillai hallitusti. Mutarengashan tuo nyt ei tietenkään ole, mutta tukkoon tuo ei tuntunut pahasti menevän. Tai sitten se aukesi niin nopeasti, ettei se tuntunut tukkoon menevänkään. Kivikkoihin en uskaltanut kovaa ajaa, vaikkakin olisi tuolla varmaan voinut. Tosi hyvä rengas pierunkuoreksi.
Lukekaapa joutessanne XC olympiapronssimitalistin haastattelu: http://www.pinkbike.com/news/Marco-F...view-2013.html
Sunnuntailenkkiaikaäänestys: kello 09.00.
Laitetaan ne vakiolenkkiajat siihen ajopaitaan, niin ei tartte kuin katsoa siitä milloin pitikään olla mukana. Ja lähtöpaikka karttakuvana.
Annan ääneni klo 9.00
Jukka, ootko sä mennyt lähettämään Kullitetun Leipäkoneen Orlandoon :seko: Hae se heti takas!Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti REV. OSBORNE GIFT <kurtolsen930@yahoo.com>
Kaikki toki tietävät että SE on arvokas, ja joku hinta SILLE piti miettiä. Aattelin realisoida SEN ja ostaa kaikille jotain pientä kivaa. No, yleisön painostuksesta käväisen hakemassa SEN kotiin:).
Sunnuntaiääni klo.9. Ja pitemmille lenkeille kenties aikaisemmin mut eri ilmolla sit ne. Autolähtöjäkin vois tehdä jokusen niin kerkee ajelee sit enempi siellä jossain. Voi video ku enteri ei vaiha riviä niin menee putkeen kirjoittamiseks tää touhu:(
^ Se jonka kylkiin ei enempää tekstiä oikein mahtuiskaan (29x2.20 3C/EXO/TR/EXC ja mitä kaikkea). Tota kai sais myös 2.35:na, vois olla aika jees. Aika tyyris kumi, mutta sain halvalla pari lenkkiä ajetut :)
Mä suosittelen sitten crossmarkkia, mielestäni pysyy hyvin auki ja pitää märälläkin. Oma malli on, Maxxis Crossmark 29er Tyre - 29 x 2.1 - 70a - Folding, ei taida saadakaan kuin yhtä laatua.
http://www.fillariosa.fi/epages/fill...ily/Renkaat/29
Uusi virallinen MTB Järvenpää -paita on tällä erää hankkeena hylätty. Siihen oli liian vähän kiinnostusta. Itseänikin kiinnostaisi enemmän ei-maantietyyppinen paita. Jos olisi joku samantyyppinen palvelu kuin tuo Juminyn ja Ertsin design, niin ratkaisu olisi aika hyvä. Mutta paita on todella aika ohut ja kyseisen firman valikoimassa yhden "jalkapallopaidan" ohella ainoa, joka ei ole puuvillaa. Tietääkö kukaan samankaltaista vaihtoehtoa: kuvien ja tekstien liittäminen paitaan suoraan netissä olevallla suunnittelusysteemillä + tilaus netistä. Vai haluaako joku tuolla paitapohjalla?
ps. Ajelin eilen suoratankoisella maantievaihteisella entisellä cc-pyörälläni vähän maastossa 42 mm nakkirenkailla. Se oli pirun hauskaa jousettomuuden takia. Ja hauskempaa olisi ollut, jos olisi ollut 2,4" renkaat. Taidan alkaa taas suunnitella jousetonta 29" maastopyörää. Mutta miksi tämä On One aina vain myy kamaa, jota ei ole? Rungon saisi, mutta haarukkaa ei ole saanut kuukausiin. Olisihan se kivaa saada ne samalla designilla.
No nyt sitten tarttui Crossmark käteen kotimatkalla. ...vielä kun kerkiäisi kokeilemaan.
Käväistiin Timben ja Sepon kanssa risutalkoissa.
olen ruvennut harrastamaan rata-ajoa
8 ääntä annettiin ja kaikki kannattivat klo 9:ää, joten huomisesta lähtien sunnuntailenkin aika on klo 9.00 ja keskiviikkolenkin aika klo 17.30.
Niille, joille homma ei ole tuttua: kyseessä on vapaamuotoinen yhteislenkki, jonne saa tulla kuka hyvänsä maastopyöräilyn harrastaja. Vauhti ja vaativuus sovitetaan sen mukaan, keitä paikalla on. Yleensä ajellaan 30-60 kilometriä. Tapaamispaikka on Varastomaali-nimisen kaupan kohdalla Rampakan pikkumetsän reunalla.
Muiden päivien lenkeistä, aiemmasta lähdöstä tai kauemmaksi lähtemisestä sovitaan erikseen täällä ehdottelemalla.
Huomiseksi luvassa sadetta:(.
Kiinnostaisko ketään lähteä joku lähiviikonloppu ajamaan 7 veljeksen reitti? Ensi viikonloppu ei käy, koska silloin on Tour de Tampere.
Terve,
Olen juuri muuttanut Keravalle ja seuraillut teidän threadiä sillä silmällä. Olen aika aloittelija näissä pyöräilyhommissa, mutta innostusta riittäisi. Jostain vanhan fillari-lehden numerosta luin juttua tuosta 7 veljeksen reitistä ja päätin, että se on tänä kesänä ajettava. Pyöräähän minulla ei ole edes tällä hetkellä alla, kun edellinen vietiin muuttoa edeltävänä yönä edellisen kämpän pihasta, mutta ensi viikon lopulla pitäisi olla tulossa Superfly Al alle ja sillä sitten pitäisi pärjäillä. Tarkoitus tulla tsekkaamaan myös noi teidän yhteislenkitkin kunhan vaan pyörän saa tosiaan ajoon ja erityisesti toi 7 veljeksen reitti olis kiinnostava :)
Mä voin lähteä. Itse asiassa mulla tuli tänään mieleen sama reitti kun ajelin Rajamäellä maantiefillarilla. Samalla mietin että lähden joku viikonloppu ajelemaan Espoon keskuspuistoon, jos jotakuta kiinnostaa niin voin ilmoitella täällä kun saan aikaiseksi lähteä.
Huomenna ysiltä kaupalle jos ei sada erityisen paljoa ja flunssa ei käy päälle.
\o_
Ensi viikonloppuna on Messilässä enduron SM cupin avaus. Lauantaina harjoitukset ja sunnuntaina itse kahinat. Rautapellon ja Jorin kanssa on ollut puhetta kimppakyydittelystä, mutta jos jompikumpi ei ole lähdössä, mun kyytiin saattais mahtua halukkaita.
Kimppalenkille en ehtinyt, mutta lähden tässä jossain vaiheessa - ehkä ihan kohta, ehkä vähän myöhemmin ajelemaan. Puhelin on hukassa, mutta kyttäilen tätä fjöörymiä h-hetkeen asti, jos joku muukin on iltapäivällä liikenteessä...
^Taasko :( Eiks se vasta just korjattu? No, maastopöräilyhän on bärceestä muutenkin.
Minä olen nyt hakemassa puhelinta Lahdesta, joten lenkki aktualisoituu myöhemmin. Puhelimella ei varmaan tavoita kuitenkaan, mokomasta on akku aika finito.
Lenkki aktualisoituu nyt. Pari-kolme tuntia pyörin lähipuskissa. Jos joku kaipaa ajoseuraa, puhelimella tavoittaa.
Tää päivä jäi sittenkin väliin vaikka etukäteen väitin tulevani. Lapset kantoivat taas vaihteeksi flunssan kotiin ja katsoin parhaaksi jäädä kotiin tekemään pihahommia. Edellinen flunssa kesti kuukauden kun en malttanut parannella sitä vaan lähdin aina liian aikaisin lenkille. Nyt yritän olla viisaampi. Se ehkä vähän kaivelee notta kerkisin olemaan vain viikon terveenä flunssien välissä.
Viikonlopun saldo oli kuitenkin yli sata kilsaa: 80 itsekseni ja 2 x 10 km 4-vuotiaan pojan kanssa. Yllättävän hyvin poika jaksaa vaikka suostui oppimaan ajamaan vasta kuukausi sitten.
Keskiviikoks povaa sadetta, aattelin ajella tiistaina vakiaikaan. Jos muitakin nii huuelkaa täällä.
No niin yksi upea lenkki ajokelvoton! Eli Manni on risua ja puuta täynnä:(
Onkos kukaan harkinnut lähtevänsä viikonloppuna enskailemaan Messilään? Jos kilpaa ajaminen ei haluta, voi silti tulla lauantain harjoituksiin tsekkaamaan minkälaisia polkuja siellä ajetaan. Hintaa pelkällä lauantailla taisi olla 25 euroa. Jorille lupasin kyydin, mutta sunnuntaina se ei sitä tartte ja voi olla ettei lauantainakaan. Eli autossa on lauantaille 1-2 paikkaa vapaana ja sunnuntaille 2. Olettaen, että fillarit istuvat telineeseen...
Nyt se laskettu aika koitti ja Superfly laskeutui kotiovelle. On tätä odotettu
Jääp huominen väliin kun jäi jalat Tampereelle, ja sit on kuvaushommia heppakisoissa. Keskiviikkokin jää väliin kun vaikutan Lahden suunnalla.