No tässä ikävien asioiden keskellä....kuitenkin Isomazdan jarrrut on nyt kunnossa ja maksuun sai apuja, oon tosi kiitollinen avusta.
Printable View
No tässä ikävien asioiden keskellä....kuitenkin Isomazdan jarrrut on nyt kunnossa ja maksuun sai apuja, oon tosi kiitollinen avusta.
Antti Holman Radio Sodoma Yle Areenassa! Yksi vinkki, ei kannata kuunnella töissä:)
https://areena.yle.fi/1-4150922
^ eikä missään muuallakaan, koekuuntelin ja - ei kiitos.
( oon tossa kisun kaa samoilla linjoilla, holmasta siis. En yymmärrä sitä paskaa mutta huumorinymmärtämistä on monenlaista joten eipä toi mua haittaakkaan jos joku siitä tykkää ja tirskuu ;) fiksu jätkä sinänsä kun puhella tekee elantosta, ei tarvii hänen ainakaan "raksalla sateessa rypeä")
Ja se asia, hyvän tuulen aiheuttajia taasen monia. Ihan vaan yleisesti hieno fiilis, hyvä yöuni ja vaakalukema. Alkaa kesälomamaha sulamaan odotusten mukaisesti, verenpainekkin oli ok kun pitkästä aikaa mittasin ja ehkä jos tänään lämmintä pääsen pikku lenkin fillaroimaan ja toteamaan onnistuiko satulan vaihto miten?
Ei vaan tänään varsin, vaan jo näinä päivinä tässä, että vaikka kuinka paljon arastutti ottaa cyclo alle, niin kun huomaa kuitenkin: Mikä Ilo... Se on paljon parempi kun mun maantiekonkelit ever.
^Minä eilen maastoilin cyclolla sattumalta, yleensä maasturilla. Ja se meni maastossa melkein paremmin kuin mun 26" jäykkäperä, paremmin kuin 26" täysjäykkä. Hyvälle tuulelle tuli siitä kun olin kiertämässä peltoa iltahämärissä Espoon pientaloalueen katuja kun extemporee lähdinkin oikaisemaan pellon yli kapeaa polkua, menin metsän yli ja mutakrossia seuraavalla pellolla, metsätiellä ja polulla. Eipä ole tullut pahemmin tuota harrastettua, pyöräkin uusvanha mutta tilapäinen.
Kututalkoot5. Oli kiva sää ja saatiin tehtyä hommia; tuntuu että mitä parempi sää, sitä vähemmän talkooporukkaa, nyt meitä oli 7 henkilöä. Talkooeväs maistui, nam ( lihistä ja makkaraa). Vasen olkapää kesti ihan mukavasti, kun löysin sopivan lapiointi-asennon.
Kiva myös ajella autolla kun jarrupalikat on kunnossa.
:) ja kas, "ingailite" on tauon jälkeen taas avannu Etsy-shoppinsa, nahka-nahkiaisia! ( tahtoo lisää...)
Kaikki vihreän ja keltaisen sävyt metsässä. Syksy on hienoa aikaa.
Yksinkertaiset asiat: kaunis luonto, työmatkaa fillaroidessa ehti auringon hehkussa ihailla kaikkia keltaisen sävyjä, kevyt tossulenkki sen jälkeen, hyvää ruokaa - saisi olla enemmän näitä päiviä kuin niitä, jolloin on vaan väsynyt ja kaikki vapaa-aika tuntuu valuvan hukkaan ja elämä kuluu ohi ennen kuin siihen ehtii edes tarttua.
Ei ole enää töihinmeno ilahduttamassa elämää, joten fiilikset, päivän dobamiinit, otettava muusta ajosta. Sopivan pitkä päivittäinen ajo, johon sisältyy pitkiä soratieosuuksia päällystetyn välissä, ei kuitenkaan liian pitkiä yhteensä ettei mene puurtamisen puolelle. Uusia näkökulmia avautuu tutuillakin alueilla päällystetyltä poistuessa, liian hyvänä eksyjänä, metsään oikeaan maastoon en mene iloa pilaamaan.
Jos ei nyt hyvälle tuulelelle, niin ainakin huojensi, silmälääkärin lausunto silmieni kunnosta.
Millonkas lehti muuten alko ilmestyä? Saatoin omata ihan alkupään numeroita, jotka tyhmästi tuli hävitettyä joitain vuosia sitten suursiivouksessa, jossa lähtivät yhtälailla kyytiä saivat myös Vene, Venemaailma ja TM lehdetkin.
Eka ostamani lehti ajoittuu 1996 talven tuntumaan ja seurauksena 10v Strada retkipyörä vaihtui Crecent hybridiin.
Olenko siis mennyt ja tärvännyt pyhän jäämistön? Silloisen vähävaraisen FF toimituksen myymät viimeiset arkisto/keräilykappaleet, turvatakseen seuraavan numeron ilmestymisen. Bad me. :rolleyes:
Lehti taisi olla sitä aikaa ainoastaan irtomyyntiä, nyt en muista, mutta voi olla että tuli jokin aikaa määräaikaisena tai jotain.
Mutta, olenko nyt siis TOSI FF äijä? :D
Titteliin voisi tieten sitten lisätä etuliitteen ”The” veteraani (vitsi) :D
Kotiutuminen viikon työreissulta. Vielä kun saa ensi yönä aikaeron taputeltua. Kyllä koti on ihmisen paras paikka.
Taliskerin 100,000 km yhdeksässä vuodessa (polkupyörällä), onneksi olkoon vaan !
Juttu Aamulehden torstailiitteessä, Morossa 03.10.2019.
Minullakin on vain kolme fillaria aktiivikäytössä; eipä se enempää tarvitse.
Kaupanteko erään foorumilaisen kanssa siitäkin huolimatta, että se loota missä tavaran lähetin palautettiin, mutta sisältö oli vaihdettu!
Toki postimyyntituotteissa on 14vrk palautusoikeus, mutta tämä oli kyllä ihan uusi sovellus :D:p
no....
:D eikun KVVY:n järjestämät kivat synttärit, kututalkoita parempaa tapaa viettää synttäreitään ei olekaan. Löysin paikan ( Eräjärven lähellä) helposti ja oli muutenkin hieno reitti autoilla ja hieno sää myös just sopivasti. Olin päässy viime talkookerralla Oriveden sanomiin, ja sain sen lehden.
Totesin että taidan selvitä tästä taloudellisesti tosi tiukasta kolmiviikkoisesta käyttämättä pankkikorttia kertaakaan...mutta kututalkoissa rahahuolet unohtui täysin.
Ehkäpä hyvin sujunut treeni ja muutenkin loistava fiilis.
^^ Hienoa! Laitappa artikkeli scannaten tai valokuvaamalla näytille muillekin :)
^ Aina voi tehdä täydennyksen (holi) paremman uuden aloituksen. Ei jää sitten mahdollisesti vaivaamaan mieltä myöhemmin :)
Saatte ite hakee jostain Oriveden Sanomat. Mä olen onneksi vain pienessä kuvassa, mutta siis kuitenkin, ja olihan se kiva kertoa toimittajalle mikä sai innostumaan näistä talkoista ( en tiedä pääsikö juttuun mutta silti )
Talkoissa on ollu kuitenkin niin kivaa ettei olisi ikinä kuvitellu että tämmöistä saa vielä elämässään kokea :)
Aiturinaiset vs seipään viskojat.
Äiti -65, tytär -03 & Saturday Night Fever elokuvana.
Kireät BeeGee-farkut aikaansaavat BeeGees-äänen:rolleyes:
Kuuma rommi teen kera nautittuna, lämmin olomuoto valtaa kohmeiset jäsenet.
Kohta varmaan on sitten hiki ja joutuu vähentämään rievustoa, josta seuraa taas
holotna. Kierre on siis jo valmis:)
^Rompoti, tuo viluisen hyvä ystävä :)
Eihän se itse vaivaan auta, mutta ompahan mukavampi sairastaa :D
^ Juurikin näin. Olisin itse valinnut Hot Irish-mallin,
mutta hyödynsin olemassa olevaa keittiökalustoa.
https://www.irishamericanmom.com/irish-hot-whiskey/
^ Thx hienosta wiski infosta. Kurkkuni alkoi juuri tuntua hieman karhealta, kuinkas sattuikaan!