Aijjuu, siinä mäen alla. *läpsohtaan* Kassotaas heräänkö mä ns järkevään aikaan näin loman alkajaisiks. Ma helistan jos olen myöhässä ja ässämässään jossen tuu, tuo vasen takajalka on nyt hiukan q enempi kintaalla koska mokoma vielä hiukan vuotaa.
Printable View
Aijjuu, siinä mäen alla. *läpsohtaan* Kassotaas heräänkö mä ns järkevään aikaan näin loman alkajaisiks. Ma helistan jos olen myöhässä ja ässämässään jossen tuu, tuo vasen takajalka on nyt hiukan q enempi kintaalla koska mokoma vielä hiukan vuotaa.
Meinasin jo kysyä, jotta onko tonne Porkkalaan suunniteltu jotain kinppakyytisysteemejä, mutta näköjään siis pyöriä ois ainakin tuplamäärä. Onneks ennakoin ja kävin eilen ja toissapäivänä salaharjottelemassa nakkikumisella.
Pitäiskö meidän hankkia semmottine Setäbussi™? Matkaemännät ja baarikaappi ja....
*heräämiö*
Ottasko HC tarroja matkaan Porkkalan reissuun. Mun parvekkeella on häkellyttävän terhakka vittuilukukkoilu menossa, kun toisella pyörällä on värit päällä ja toinen on Louunlli Raider.
Otetaan mukaan, saat samalla myös osan ajovaatteista.
Jepjep,
veli kooämwee se tuon jo livenä siellä Katoavassa Metsässä tänään näki:
http://ep1.pinkbike.org/p3pb10878608/p3pb10878608.jpg
Muok: nythän tilanne on jo mahtihyvä kun tuo kulmahammaksen reikä pysyy vuotamati, Wu -Huu!
Pasipaktia ja pihkasalvaa sekä suihuttelua aamuin illoin ja hyvä tulee.
Minä näin kmw:n tois-puol-jokkee, enpä hoksannut ihan heti kun oranje paitaisia tyyppejä oli jo tullut liuta vastaan aikaisemmin. 6.2 näytti tölkkilupalaskuri kellossa, maasto mukavalta ja se aitakin löytyi.
^suihkuttelua haavaan niin paranee. Tai sitten myrkyllä.
Ruoka on pysynyt sisällä jo useamman tunnin ajan, eikä yskäisykään aiheuta jännitystä. Näinköhän tuli selätettyä vatsatauti puolessa vuorokaudessa.
Olipa aika IhQ päivä Porkkalassa, 7 tuntia pörrättiin petjalan kanssa ympäri niemeä. Puolitoista tuntia tuli ajettua jousipyörillä jonka jälkeen vaihdettiin läskit alle, siitä se hauskuus alko. Läskin etenemiskyky rantakivikossa on jotain ihan käsittämätöntä. Keli oli lähes tyyni, aurinkoinen ja T-paidalla pärjäsi 90% ajasta loistavasti. Muutenkin se pito mikä noissa vehkeissä on on aivan käsittämätön, moni ennen ajamaton paikka meni helposti ajamalla.
Sulo on hieno mies. Eikä se narun toisessa päässä kulkeva jää paljon jälkeen.
Olin niin kadenssini lumoissa että Ykkösmarkon kohtaaminen meni ohittaessa:) Oli hyvä rostseikkailupäivä kaikkinensa vaikka mun romppeet eivät menneet yhtään kaupaksi yksijalkaisten komponenttikirppiksellä.
Mullon kmw:lle ja mutikselle CCG:n ajoasuja... nakkaan ne alkuviikosta Syväojalle.
^^ hommasin kadenssianturin maantievärkkiin, tuli vaan tekniikan voitto lihasta kun koeajolenkillä vauhtia ei saanut normaaliksi millään. Mittarin mukaan siis.
Sitten havaitsin että mittari prkl ottaa nopeudenkin tuosta värkistä eikä enää gepsistä... pari tuumaa pielessä olleen rengaskoon säädön jälkeen edelleen kuski edelleen hidas mutta nopeus on oikea. :)
Porkkala oli kyllä mahtimoista. Rantakalliolla ja -kivillä pläski on eto peli menemään. Harmi vaan, että se pullero siinä sarvikossa on välillä vähän kömpyrä :o
Kiitoksia HC:lle maisemaesittelystä, yksin en ois kaikkea kuitenkaan keksiny.
Dänks @H.C. Tuliskos ne maantiejarrupalat samalla kyydillä?
Mä olin ajatellut niin... yritän huomenna laittaa iteljooni hatun päähän ja käydä Syväojalla.
Ota phillari mukaan, jos ei sada, tuule tai paista aurinko.
Jummi, pitäisköhän käydä hakemassa nykyiset ajohousut erivärisenä kun niitä mainostetaan ihan HC:nä nykysin:
http://camu.fi/shop/miesten_asut/hou...enasmagma.html
Tekniset shortsit HC-maastopyöräilyyn.
Tarttis myydä yksi paritalon puolikas Vandaalta, tarvisko joku? Melkein Shimun naapurissa mutta ei ihan.
Wau! Hillityn oranssitkin vielä, wu-huu! Tunkkailuun nuo on kyllä vähän tuhdit...
Nimim.
Nei Tei Lee
Pitäis ostaa porukalla kaikki eriväriset versiot (sininen, oranssi ja vihreä) nykyisten mustien lisäksi niin olis hilpeä väripalloshow muille metsässä liikkuville kun hurautetaan porukalla ohi.
edit: ei oo liian hikiset pöksyt, hyvät tuuletukset on.
Värikoodatut byysat olikin hyvä idea meidän tosikkolaumalle :-D
Saiskohan nuista jnkn tukkuhalvennuksen?
Pinkit sopisivat mun silmien väriin.
Mulla oli kevättä rinnassa niin hommasin itselle uudet vihreät kypärän ja ajoshortsit. Väri on ainakin kypärässä sellainen, jotta pitää aina olla auringossa, varjossa tuppaa kypärän pinta täyttymään pikku otököistä. :eek:
Onko Shimu Markon asunnon hintaa nostava vai laskeva nähtävyys ?? Siinä samassa yhtiössä asuva työlaistoveri oli heti sinne muutaessaan törmännyt Shimuun ja töissä kertoi tohkeissaan törmänneensä moiseen partaiseen koiramieheen :p.
Kerroin heti, jotta tuttu on ja pyörämies.
Ai me jäätiin kii ku oltiin lenkille lähdössä:
http://curiousanimals.net/wp-content.../dog-drive.jpg
Pitäiskö mun laittaa tommoset nimikko Fjåårååt?
Mitä hesaa sä HC meinaat ?
Kyllä *piip* 0,13K€ hinnalla pitääkin jo toimia.
Katsoin kyllä tänään toisessa kaupassa että 0,0649K€ maksaa Macallan 12y joka on kans todettu erittäin toimivaksi, ehkä jopa paremmin. Kaupassa pötköttävät molemmat harkinnat edelleen - mieli on vahva edes joskus.
Mää kävin tänään etukenokaupassa hakemassa jtn mitä siellä ei ollut ja poistuin ostamatta mtn. Nyt on selkäranka tanakassa kunnossa :)