-21. Vuosi sitten 0.
Printable View
-21. Vuosi sitten 0.
On aika vaihtaa pitkät kalsarit, -17,6
Pöh. Alkuviikosta oli kylmempää.
Näyttää täydelliseltä ulkoilusäältä nyt.
-27. Täydellinen keli oli aamukävelylle. Kovemmat treenit taidan jättää sisätiloihin.
+7 Gare du Nord
-35, läskipyörä eteisessä yön ajan
Näytti, että molemmat sekä ulko- että sisälämpötila ovat nousseet illasta neljällä asteella. Ja nyt on jo 20.2 sisällä, mukavaa.
-20astetta kylmää nyt joten jää pyöräilyt tältä(kin) päivältä
Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
??? siis sä asut iglussa, ei käy kateeksi hrrrrr. Meillä on +25 astetta sisällä patterit kiinni. Ulkona näyttäisi olevan -18 astetta.
^ seuraava pyöräily taitaa mulla olla torstain työmatka. Eilen kuvatessa ja kykkiessä reisilihakset kipeytyi enempi kun lenkillä ikinä.
^Vaikka ei olis likaset;)
Kyllä kotona sisällä tarvii teepaidalla tarjeta, muutenhan se on kun Pitkäniemessä. Olin kesätöissä siellä ja sisälle mentäessä piti laittaa takkia päälle ettei vallan paleltunu.
Eihän nyt +20 mikään kylmä ole. Pari astetta kun siitä lämpiää, niin alkaa ahdistamaan kun on tukala. Eikä viihti aina olla munasillaankaan.
Makkarissa mieluiten allekin.
Meillä peruslämpö + takalla mukavuustasolle. Ja kun ei ollut kukaan poltellut kotosalla pesällisiä oli lämpö dropsahtanut. Siinä 17,5 tai 18 asteessa ei enää sisäilma ( kun siihen suhtautuu erilailla kun ulkoilmaan alitajuisesti) nipistä hengittäessä ja uskaltaa vetää koko keuhkollisia ilman, että joutuu pelkäämään itsensä kylmettämistä. Mutta tarpeeksi paljon vaatetta ja puuhaahan on aina, niin hetkittäisesti ei haittaa mittään.
Mä olen niin laiha että jos menee alle +25 sisällä, niin mä palelen ja inhoon palelemista. Ei viitti vapaaehtoisesti enempää kitua kun sitä kitumista on muutenkin aivan riittävästi.
Mutta sehän vain auttaisi sua, lehessä luki, että silloin syttyy ruskeaa rasvaa. Terveellistäkin vielä se, sanoivat.
-6.2 näytti.
Ulkona enää -12.3 hiulihipihei, nyt ei kärsä kärsi.
Sisällä 19.6, normaalihko, ihan ok. Hiki tulee tuplavillapaidassa kun kahvia juo.
-10astetta viileää, "taitaa tulla kevät" Tuo stnan lumentulo vois kyllä loppua
-33 ja tuulta noin 5 m/s. Tai siis toi on just nyt...aamulla saattoi olla viileampaa. Huomiseksi lupasivat -38, eli on varmaan vedettava takin vetoketju puoliksi kiinni. Mutta on tama mannerilmasto merkillinen juttu kun Pariisin korkeudella on nain uitun kylma.
Tanaan aamulla oli -39 astetta ja tietty tuuli siihen paalle. En ole tainnut kokea nain kylmaa koskaan aikaisemmin, mutta -53 taitaa olla "tuulenpurevuuslukema".
Kun -39 ei ollut riittava vastoinkayminen, niin aamuyosta napsahti sahkot poikki ja oltiin ilman sahkoa joku nelisen tuntia. Kun ei ole sahkoa niin ei ole lampoakaan, eli pitais varmaan joku plan B kehitella ettei veda kamppaa pakkaselle jos sahkokatko kestaisi vaikka 12 tuntia.
-21, eilen hiihtolenkillä -12, tuntui eilen ihan suojasäältä parin viikon -30 asteen tietämillä olevien lämpöjen jälkeen. Iltapäivällä tunthuriin hiihtämään, siellä kymmenisen astetta vähemmän pakkasta kuin kylällä.....
ps toi sähköjen katkeaminen on täälläkin ongelmana, mutta pyöräilijänä otsalamppu on aina käsillä
Digimittari -30,1° ja perinteinen -32°.
-13astetta
-16 ja näyttäisi tuuli heräilevän
-25, eilen tuntui lämpimämmältä
+24,1 aamupäivällä, saatto olla isompikin myöhemmin, mutta ei tullut tsekattua.
Merivesi laiturin päässä +18 :)