En skakkaakaan, sitä odotellessa
Printable View
En skakkaakaan, sitä odotellessa
3 päivää ja reipas sata neliöö kämpän seiniä purettu ja uudelleen levytetty. Vielä ois keittiön ja yhden makkarin seinät jäljellä, sit alkais onneksi ne helpot hommat eli valmiiden pintojen hierominen. Levytys ja purkutöiden jälkeen maalailut ja parketin sekä kattopaneelin asennus on silkkaa juhlaa.
Painin pojan (6v) kanssa.
En tänään, mutta eilen rasvasin peräpeilin assoksella ennen lenkkiä. Pitihän tuotakin kokeilla, saattaa hyvinkin tulla tavaksi pitkille matkoille. Mulle tuo oli uusi kokemus.
Leikkasin Fiskarsseilla talven kasvaneen parran ja hiuksia lyhkäsemmiksi
Kävin avaamassa naapurin keittiön tukkeutuneen viemärin kaliumhydroksidirakeita käyttäen.
En tiedä onko se sen stydimpää kamaa kuin kaupoista yleisesti saatava natriumhydroksidikaan. Äijää oli se että juuri minua tultiin pyytämään avuksi ja se että mulla oli ainetta kaapissa valmiina (koska sain sitä joskus putkimieheltä pienen ämpärillisen) joten saatoin muitta mutkitta mennä pelastamaan tilannetta.
Leivoin itse pitaleipäni
Ei. Mä satun asumaan semmoisessa melko pienessä talossa (tai A- ja B-talon yhtiössä jos tarkkoja ollaan) jossa vanhat asukkaat ovat todella pitkään talossa asuneita vanhoja ihmisiä ja yleisistä syistä johtuen taloa voikin kutsua vanhojen leskien (siis naispuolisten) taloksi. Uudet asukkaat ovat olleet suhteellisen nopeasti vaihtuvaa ja naapureihinsa tutustumista karttelevaa vieraaksi jäävää sakkia ja nykyään valtaosin maahanmuuttajia. Oikeita suomalaisia miehiä jotka vielä liikkuvat ilman rollaattoria taitaa olla minun lisäkseni kaksi kappaletta, joista toinen on kuulemma vähän omituinen ja toinen tuurijuoppo.
Mä olen vähän niin kuin se apina jonka kaikki tuntevat ja mulle kaikki talon vanhat rouvat ovat naapurin vanhoja rouvia.
PS Hommasin mä tässä yhtenä aamuna Pelastuslaitoksen pätevät ja kaiken nähneet ambulanssimiehet sille jo päälle 90-vuotiaalle joka on ihan seinänaapuri ja jonka luona mä käyn - olen saanut avaimenkin sitä varten - ihan vaan tsekkaamassa päivän kuntoa. (Pääsi jo pois, oli tehty pallolaajennus johonkin suoneen...)
Tuossa on asennetta! Hatunnoston arvoista käytännönläheistä toimintaa, tosin saman tapaista lupaan itsekin, naapurustossa on myös itseäni vanhempia, joille olen luvannut sellaista apua mihin pystyn.
Murtohommiin en ryhdy, vanhan rouvan avaimet hukkuvat, pojan tekemä hieno lipasto lukossa, avaamaan pyysi, rouva sanoi luulevansa että pystyn vaikka mihin. Poika pystyi murtamaan jälkiä jättämättä, kun kävi etelästä äitinsä luona. Useimmin apu on onnistunut, avaimia muille ei sentään. Aika hoitaa asiat niin että itsekin tulee avuntarvitsijoiden puolelle.
Aion jatkaa tyylilläni, kuovipolku, jatka omallasi sinäkin!
Ei ollut tarjolla kuin
https://www.prisma.fi/wcsstore/PRISM...1501987471.jpg
Tapoin kärpäsen kärpäslätkällä MacBook Pro:ta vasten
Olisi ollut ikävää jos olisi ollut tarjolla vain
http://static3.motonet.fi/img/3/389762/500/389762.jpg
^ Äitivainaan taloyhtiössä oli samanmoinen meininki; oravannahkakauppaa käytiin puolin
sun toisin kaikkia hyödyttävällä ja miellyttävällä tavalla. Naapurivalvonta myös sisältyi
pienellä vaivalla kauppoihin. Win-win toimintaa kaikin puolin, olen vieläkin yhteydessä
ko. revohkaan osallistuneisiin. Mukavaa.
Kuoville Hatun Nosto isoilla kirjaimilla ja Smoolle vaan sellanen, että äijää olis ollu tappaa se macci kärpäslätkällä ja antaa sen kärpäsen elää.
Uin meressä, lopputulos ei niin miehekäs ainakaan naisten mielestä😂
Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
^ Että nauratti, sokeripala & pinsetit avuksi?
No ei täällä kyl naisia edes ole. Polttarimenoa[emoji13]
Meleko kylymää vettä[emoji108]
^ Aih, surkastuminen on sielullisesti raastavaa:)
Onneksi en ole yksin tän ongelman kanssa[emoji4]
Kyseessä on katkarapusyndrooma.
Vaiva on yleinen ja yleensä korjautuu itsellään. Asiaa voi myös jouduttaa ja vaikkapa Rouvan avustuksella asettamalla se johonkin lämpimään. Kylmän johdosta myös kangistumista voi hoidon aikana esiintyä, mutta se on ohimenevää.
Ajettiin polttariukkojen kanssa polkuautoilla👌
Tuotiin omien kakaroiden lisäksi kuusi (kyllä, kuusi) esiteiniä pöndelle viikonlopuksi. Jos tästä ei mulle Pyhän Kärsivällisyyden Nobel-palkintoa myönnetä niin jo on kumma.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
^halleluja ja aamen. Olet kyllä mies, isolla kirjaimella👍
^^ On se hurja! Reilun 10 km matka päivän tivolissa viettäneen
kolmen teinitytön kuljettajana oli jo tuskallista.
Viikonloppu onnellisesti ohi :). Kaikki meni itse asiassa paremmin kuin odottaa osasin, ei multa mennyt edes hermot - ainakaan pahasti. Jonkun kerran joutui ääntä hieman korottamaan, mutta siinäpä se. Nää kundit on pojan joukkuekavereita ja tunnetaan puolin toisin viimeiset viisi vuotta, tämä takuulla helpotti...joidenkin "tuntemattomien" kanssa en todellakaan lähtisi tuohon savottaan.
Kylvin siementä!