Joo, näin tais päästä käymään. Kiva lenkki jokatapauksessa, kiitoksia mukana olleille. Oli kyllä hieman energiat lopussa, kun jäi toi syöminen tänään vähän vähemmälle (seli seli)
Printable View
Hyvä reipas lenkki. Kaikki, jotka jakso loppuun, on aika kovassa kunnossa jo tässä vaiheessa kautta. Eikä mantis sun ja muiden kannata verrata omaa ajoa kisaajiin, koska ajomäärät on ihan toista luokkaa. Itellä esim maaliskuun lopussa 2 vkoa italiassa. Porukka pysy hyvin kasassa ja ajo oli siistiä eli pelimiehiä kaikki, kiitos seurasta. Säävarauksella olis tarkoitus ajaa ensi keskiviikkona klo 17 tuvalta joku samantyyppinen 3h, mutta vähän kevyemmin. Pankaapa kalenteriin ja halukkaat reittiä miettimään.
Tuossa ilen kanssa jo jutelkiinkin että lauantaina olis tilauksessa aitoa pk-lenkkiä palautuksen muodossa. Oikeasti mennään sitten rauhassa eli pyrittäis sellaseen 27-29km/h vauhtiin ja 4-5 tuntia. Katellaan reittiä huomenna mikäli halukkaita .
Torstain lenkillä noustiin Villen gps-datan mukaan keskimäärin 95m/10km. Verrattuna Vantaankosken to 62m/10km ja parin viikon takaiseen mun vetämään Vantaankosken "mäkitreeniin" 85m/10km oli aika mäkistä eli siinä selitys sille, että saattoi tuntua jaloissa. Ajettu keskari oli siin mäkisyyteen nähden aika kova.
Lauantain klo10 hidas tupa (27-29) vois olla vaikka perinteinen inkoon lenkki ja paussi inkoossa. http://www.google.fi/maps/ms?msid=20...89324,1.229095
Tai sitten vois polkea tuon giro espoon reitin läpi, joskin siinä on suhteellisen paljon kaupunki-ajoa. Myös muut reittiehdotukset kelpaavat.
Muistutan että tuvalta lähtee mahdollisesti myös nopeampi ryhmä, joten tähän junaan ei ole pakko hypätä jos tuntuu liian verkkaiselta.
Muakin voisi kiinnostaa Giro, kun kerrankin on aikaa ajaa porukassa.
Koitan päästä mukaan myös...kumpi vaan reitti käy.
Täältä tulee kanssa yksi mukaanlähtijä - tuosta Giron reitistä olen käytännössä ajellut (tässä vuosien varrella pätkissä) jokaisen metrin kymmeniä eri kertoja, jotenka voisin preferoida tuota pidempää lenkkiä - toki mulle myös tuo Girokin käy mainiosti, jos se halutaan ajaa..
Eilisen lenkin jäljiltä on jalat hieman tukossa ja rauhallinen ajo Inkooseen olisi minun valinta. "Lauantaiautoilijoiden" seassa ajelu kaupungissa voi olla turhauttavaa
Reitillä ei mitään väliä (kun en kummastakaan tiedä :D ), mutta tosiasiallinen keskinopeus saisi mielellään olla sen alle 30km/h… Muuten voi 2,2" nappularenkailla ja tämän hetken kunnolla olla tiedossa parit laattaustauot siinä 120km jälkeen. Lähden kyllä joka tapauksessa mukaan yrj… -yrittämään!
-Lauri
Lähden huomenna crossilenkille Nummi-Pusulan suuntaan (150 km / 6h). Voisin tulla peesailemaan Inkoon reittiläisiä alkumatkan.
Ohoh, tuota miten on, sopisiko lähteä maastopyörällä kyytiin? Matka ja vauhti olisi sopivat ja hiekkatiet houkuttelisivat maasturilla kieltämättä asfalttia enemmän. Just tässä mätän pizzaa sisään että energiat riittäisi huomenna pidempäänkin suoritukseen.
-Lauri
Vaikuttaa siltä että Inkoo olisi enemmistön toiveissa, joten suuntaamme sinne. Hieman tuulista luvassa joten alkumatkan vauhti on sen mukainen. Nähdään tuvalla klo10.
Onko tietoa minkälaisessa kunnossa tuo suunniteltu Inkoon reitti on? Näillä näkymin tulossa mukaan (uusilla kiekoilla).
En oo kyllä koko reittiä ajanut tänä vuonna, mutta tuo degerbyn pätkä ennen pikkalaa on huonossa kunnossa. Se ajetaan sillee varovasti joka tapauksessa. Mutta oman harkinnan mukaan liikenteeseen ja pidetään vaikka hieman pidempiä välejä niin kerkee paremmin väistellä kuoppia jos käsimerkit ei kulje riittävän nopeasti. Ite kyllä lähtisin ihan surutta tuubi-kiekoilla tolle lenkille jos ne olis jo alla.
Onko mahdollista järjestää myös vappuna tai vapun aatona rauhallista pk lenkkiä?
Pieni poppoo lähtee Veikkolasta 1.5. klo 10 polkemaan Giro d´Espoon reittiä.
Bemböle/Kahvitupa ohitetaan palttiarallaa klo 11.
Olen lähdössä huomenna aamulla todennäköisesti pk-lenkille. Voin lähteä aikaisin polkemaan (klo 9-10 välillä), matka esim 100km tuvalta tuvalle ja vauhti voi olla siinä 30km/h tietämillä. Onko kiinnostuneita? Mulle käy hyvin rauhallisempikin vauhti. Oon tosiaan ollut kipeenä 2 viikkoa, jonka takia en oo päässy mukaan lenkeille.
Kiva lenkki, kiitos Mantikselle:) Tuuli oli raaka, mutta sää muuten kiva, ja reitti nätti. Itse lenkki taisi olla n. 116 km tjsp ja keskari lopulta 28,5 km/h. Kotoa kotiin 138 km, eli kauden pisin matkakin tuli itselle. Taukopaikka oli viihtyisä.
Nähtiin matkalla juuri sattunut kolarikin, onneksi ei kamalan vakavasti näyttänyt käyneen.
Huvikseni muuten katselin, että sykemittarin mukaan tämän lenkin rasitus oli huomattavasti kevyempi kuin torstain tyynellä ajetun 43 km:n tammaravien, joissa vedin koko matkan. Kiitos siis koko matkan aurinkokansipaikan (ja tuuppausavun) :D