En lämmitä. Nyt ei oo saunaa tässä mitenkään.
Printable View
En lämmitä. Nyt ei oo saunaa tässä mitenkään.
No kun en sillä tavalla nyt kyllä lämmitä
lämpes se.
Just tulin saunasta ja nyt munasillaan......
Taloyhtiön sauna lämpesi, ja sen oli lämmittänyt se kuuluisa automaagi
25km maastossa sotkettu ja suoraan saunaan. Feels good.
lämmin jo,kohta saunomaan.
Lämmitin ja kävinkin jo. Teki hyvää lenkin päälle.
Kyllä. Saunaoluen kanssa otin jo varaslähdön..
^ Sama.
Kohta kytken vastukset valtakunnanverkkoon, olutta sitten vasta saunan päälle.
Ei tarvinnut kuin mennä valmiiseen saunaan. G-sus, mitkä löylyt! Ehkä kuusi kierrosta sauna - laituri. En tosin vellipöksynä uskaltautunut kokonaan järveen, mutta kivasti se kylmän veden nakkelukin iholle virkisti olemusta. Life is good :)
En tänään kun vasta eilen viimeksi lämmitin.
just tulin saunasta,nyt beer.
Lämpenee parhaillaan.
Saunaa-uimaa laitoin maanantaina niin nyt saa takka riittää
Laitoin lämpenemään. Ja Sandelsin vehnän ulos jäähtymään.
eilen lämpes.
tänään lämpes,savossa aika kylmää.
Kyllä lämpee
Ei enää toista kertaa.
Sadepäivän saunajäähyllä oon
En. .
kyllä varmaankin
Tulet on kiukaassa.
Ei tarvinnut, kotijoukot olivat kytkeneet vastukset valtakunnan verkkoon.
lämpes,saunottu jo.
Enpä kai jaksa enää alkaa ruveta lämmittämään. Kellokin on jo vaikka mitä.
Lämpesi jo ja olin paljussa. Seurauksena melko letku olo
Eilen laitoin tulet kiukaaseen, unohtui raportoida. Ehkei sit tänään mutta joutuu tiskaamaan kun lämpimät tiskivedet tuli siinä ohessa.
En koska olin aamulla 42 asteisessa paljussa reilut puoli tuntia
En. .
En tänäänkään, koska uimahallin talonmies (tai ajastin) oli tehnyt sen puolestani. Siellä oli hyvä poiketa pyörälenkin jälkeen hautumassa. Altaassakin muutaman kiekan pyörähdin, sekä kylmävesialtaassa hankkimassa mukavan olon illaksi. Oman saunan lauteille voi heittää lenkkivaatteet kuivumaan, ei sekään ihan turhaan tuossa ole.
Tod. näk. en
Minä tai Rouva™ jompi kumpi.
En ja rantasaunasta kirjoitan. Mökin sisäsaunaan en suostu vaikka kuin uus kiuas on. Nuo Espanjan vieraat eli vävyn kanssa sitten joulunaikaan lämmitellään niin rantasaunaa ja suhteita myös. Harkinnan alla moottorikolalla eli Huskyn lumilngolla pitää 250 metriä väylää auki tahi ostaa Tokmannilta 40 ekulla toiset lumikengät.
Lämmitin jo, nyt pidän lämpimänä, takan sytytin ja siivuja possufilekimpaleesta vuoleskelen hiillokseen heitettäviksi
Joo. Onpa saunan jälkeen levännyt olo. Kahtena yönä peräkkäin nukkunut "pommiin" ja yli 9h unta kaaliin.
Täytyyköhän tässä kohta alkaa laittamaan jo kelloa soimaan. Periaatteessa töihin meno aikaa ei ole, mutta jos tuonne ei ennen yhdeksää selviä, niin päivä tuppaa venymään illasta pitkäksi tai rahantulo vähenee radikaalisti.