Mä olen töissä, iltaisin saattaa olla aikaa kun "Tuo joka asuu meillä" on mökillä.
Printable View
Mä olen töissä, iltaisin saattaa olla aikaa kun "Tuo joka asuu meillä" on mökillä.
huomenna PE18.4 kuluvaa vuotta, mitään, ketään, menossa missään metsän uumenissa ?
Näillä näkymin voisin ajella sunnuntaina aamuvuorossa.
Tänään oli kulomäen pohjoispuoli vetästy matalaksi isolla koneella.Mätäkiventien itäpäädyn polut ovat saaneet kyytiä, muutamia hyviä ajopaikkoja häippäs
Mä ajaelen varmaankin tässä kotikulmilla, tai sitten leikin moottorisahan kanssa skutsissa polunraivaajaa.
Testatusti hidas ajo muantiellä onnistuu, jotain ehtis huomenna ja sitä seuraavina päivinä?
Jo vain. Naapuri™ on hyvä ja kertoo koska mennään ja sit mennään. :) Larjantaina on kaupat täynnä vauhkoontunutta vaalikarjaa jtn sieltä pitää poissapysyä
Huomenna Hankoon, mutta sunnuntaina voisi viettää maantiellä muutaman tunnin. Tästä seuraa jos kelpaa. (sadevaraus)
Kymmeneltä huomenna johonkin suuntaan mutta hitaasti?
Lämmin päivä oli tänään. Takki meni reppuun ekan 10min jälkeen.
Jos vaikka valintaladon nurkalta lähettäis? Mä lähden teräsruoskalla niin ei vauhti karkaaLainaus:
Alkujaan tämän lähetti marco1
Checkmate.
Lottakaffilassa oli mahtiherkullisia rahkapullia tarjolla, kolme ja puoli tuntia pyöriteltiin polkusimia huimanupeassa kelissä ja vaihtelevilla alustoilla. Su aamukymmeneltä valintaladolta lähtö GG meininkiä harrastaa? Siellä on hieno vanha pajazzo näytillä :)Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti HC Andersen
Mä ajattelin joustopyöräilyä esim. munqqikselta kl.9 ajoaikaa maksimissaan 4h
Lenkin pituuteen tuli vähän S-bonusta... :D Mikä olisi ollut kelin huomioiden suorastaan toivottavaa mutta viime kuukaudet vähällä käytöllä olleet koivet alkoivat nivelistä vähän protestoimaan. Kiitos, huomisen ajot pitää suunnitella vasta aamusta kun säryt ovat selvillä.
Vähän mopo karkas kätösistä *nolomio*
Joustopyöräilyä, mitä kummaa...? Nyt pitää ensin juuva palautuilemiskaliaa kansituolissa ja nauttia auringosta ns täysillä
2Mailoo
Passaan huomisen, ehdin korkeintaan hetken pyörähtää kotimaisemissa, voip olla että sekin jää väliin.
Mä ajan joka tapauksessa.
Vähän niukka oli osaanotto mutta kaikki jotka starttas pääsi takas lähtöpaikalle.
Mä ehdin vain koirat kusettaa ja nyt pitää singahtaa tapetun lampaan kimppuun.
^^Joskus laatu vaan korvaa määrän :) Tänään onkin sit pihasäädetty enempi ku yhden pyhän tarpeeks ja pihalla pyörittelyn perusteella Ergonin GS1 tuntuu aika hyvältä mun etutassuun, Puksu näyttää ihan luppakorvaiselta lehmältä nuilla gripeillä :-D
^Elävän lampaan kanssa pelehtimistä ei vissiin nykyänkään kahtota ns hyvällä silmällä...?
Näköjään siis metsän harvennukset menossa Upokaskujan länsipuolisilla tienoilla.
Olivat ajaneet muutamat polut pas2, mutta taitavat urat siitä siistiytyä ajokäyttöön kohtuu nopeasti.
Stokkan aukko vei sen vanhan sähkölinjan märän polun jota vain läskipyöräilijä osaa kaivata.
Korsontien pohjoispuolisessa metsässä oli yksi uusi aukko, jonka reunasta oli vielä puhuri pistänyt puita nurin vanhan polun päälle. Uusi polku aukon halki oli jo muodostumassa.
Nuohan on kaikki enemmän tai vähemmän pöheikköä. Tosin saattaa siinä sivussa ainakin hiukan tallaantua parempaakin polkua. Siis ainakin toistaiseksi ei suurta tuhoa. Hyvä on myös se, että maasto on niin hyväpohjaista, että uudet polut syntyvät nopeasti.
Ja sitten toisessa kohtaa Uantaata viedään pois sekä metsä että sen alla oleva kallio ja tilalle laitetaan melko iso kuappa. Sivulla 41 on omituisia perusteluja, ihan niinkun sekin että moottoriajoneuvolla merkatun metsän voi huoletta kaivaa pohjakalliota myöten auki kun se kerta on jo ihan pilalla.
Jos polut ja alueen maastossa näkyy kuluneisuutta niin sehän kertoo vain että mestoilla on merkittävä osa vantaalaisten ulkoiluharrastusta.
Eikä ole tarvinnut laittaa senttiäkään kiinni verorahoista perus outdoorihmisille vrt,muut lajit.Muistakaa että kallio ei kasva uudelleen.
10v läpikulkemattomat ryteiköt eivät tietenkään kelpaa kun niistä ei voi louhia kalliota rakennustarpeiksi jne.Mitens toi lumenkaatopaikka vaikuttaa esim.pohjavesiin?
Näistä metsän kulumisista on enemmän höpinää kuin faktaa.
Täällä pohjoisessa kasvaa polut umpeen parissa vuodessa,jos kulkeminen loppuu esim tuulenkaatojen vuoksi.
Kesäloma-aikaan polut vaan tekee sellasen simblabimilmiön ja verhoutuvat maastoon näkymättömiksi.
Nähty juttu.
Puhumattakaan siitä että istutettaisiin uusia taimia.Check USA:n trailbuilding tsydeemit.
Pahimmat rutakotkin saa kondikseen muutamalla poikittain asetetulla tikulla, jotka estää rengasta uppoamasta napaa myöten.