Hyi helavattu, +3 ja märkää :(
Printable View
Hyi helavattu, +3 ja märkää :(
Aamuviideltä -2 astetta, sumua. Fillarin takarengas tyhjä niin en sitten aamulenkille lähteny, käyn myöhemmin asiointiajoa.
-3 ja nappikauppa auki.
Viitisen astetta pakkasta aamulla ja vesiputki jäässä eli parin kilometrin pätkä kotikadusta on ollut koko kesän perusteellisessa remontissa pohjia ja putkistoja myöten ja sen vuoksi vesi tulee kiinteistöille väliaikaista, maan pinnalla kulkevaa muoviputkea pitkin. Nyt sitten tämä yöllinen pakkanen jäädytti putken ja ainakaan omaan taloon ei tule vettä. Onneksi näyttäisi olevan ainoa pakkasyö muutamaan päivään, joten eiköhän tuo tuosta vähitellen sula. Lähiaikoina päästään onneksi liittymään uudelleen rakennettuun vesijohtoverkkoon.
-5,7°.........
-2,9 klo.4:30.
Sent from my iPhone using Tapatalk
+0,2°C klo 0550 @Vattuniemi
-1,4°C klo 8 Imatra
Lähetetty minun K10000 Pro laitteesta Tapatalkilla
-3°C klo 7 @ Vantaanlaakso
Enää ei puutu kuin kymmenen astetta luvatusta lämpöennätyksestä.
Kylläpä meni ennustukset taas aivan nappiin.
^ kuulemma ihmiset on iloisempia kun ennustetaan "aurinkoa ja hellettä" ( minä en ole), ja sitähän ne aamuteeveen naisjuontajatkin jatkuvasti kyselee, Seija (meteorologi) siellä vielä painotti että JOS olisi heinäkuu niin tämä ilmamassa tietäisi sellaista +30 asteen lämpötilaa. No, onneksi ei ole enää heinäkuu.
Aamukahdeksalta +12°.
-9°C.
..........
Aamulenkillä aamukuudelta -2, mutta verrattuna eiliseen oli melkein tyyntä eikä tuntunu kylmältä.
- 0,8 se taitaa olla talvi, kun on tulollaan
hrrrrrr......-17 astetta nyt ( tarvii kaivella turkkia ym. kylmänsään varusteita esille...)
^Mitä siellä hytiset, tuu tänne. -2,2 :D
-19. Jos vaikka jäät alkais vahvistua.
-15 ja risat puoli kasin maissa.
-21°C hyvä keli mennä hautajaisiin.
Lähetetty minun K10 laitteesta Tapatalkilla
Lämpötila -9,1*°C
Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
Digitaalimittari koko päivän noin -25°, perinteinen mittari ikkunanpielessä -27°.
-20 ja sama nyt
-18 oli, ja tähyilin keittiön ikkunasta sitä kuunpimennystä. Kivasti näkyi, samoin kauppamatkalla.
Aamulla n. -15C.
-25 aamulla. Kesä tulossa selvästi. Ja olin säätänyt webaston sammumaan varttia aikaisemmin mitä kerkesin autolle aamulla. Prse.
Miinus kuustoista (tuntuu kuin miinus kaksyt) laavulla kun heräsin ja tarkenin asiaa selvittää.
Vajaa kymppi.
Kuu oli myös täällä pimentynyt. Ei näkynyt.
Aamukuudelta digissä -29° ja perinteisessä -31°. Lähes kokonaan pimentyneestä kuusta nappasin kuvan töihin lähtiessä.
https://lh3.googleusercontent.com/ap...=w1580-h929-no