Miqu, meitsi vähän tossa miettiki oisko joku itähelesinkiläinen lähössä tonne :D
Pakko päästä takasi, ***** mua huimaa ja ahdistaa!
Printable View
Miqu, meitsi vähän tossa miettiki oisko joku itähelesinkiläinen lähössä tonne :D
Pakko päästä takasi, ***** mua huimaa ja ahdistaa!
Oli kyllä aivan mahtava reissu...olinhan mieki sentään eksyny muutamaan kuvaan, et uskovat minunki siellä olleen =)
Kuvia pitäs tässä yrittää jollain pukata mutku meikän kone oli täysin kärvähtänyt ukkosen johdosta...tänään pitäs laittaa uus kone tilaukseen. Tällä läppärillä nyt ei oikeen voi mitään tehdä ku ei ees paint jaksa pyöriä kunnolla.
stapilisaatio öljy vai mitä ihmettä se nyt olikaan jota xt:ihin laitettiin pelitti mukavasti...taian antaa niien olla niin kauan ku pysyvät siellä =) oli kyllä möhkeän vihreetä ainesta.
http://www.pinkbike.com/modules/phot...w&image=450666
ton verta ne dhiitä vahavisteli :D Melkoisen vakuuttavaa..
http://photo.pinkbike.com/photo/15/pbpic15843.jpg
90 km/h alas Tottoa succikset jalaas...
Lekentaarista! :)
Hei meillä on tässä autossa ongelmana, että renkaat putoaa.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti HemmoP
No hitsataan kattoon lisää peltiä, niin kyllä ne sitten pysyy paikallaan.
Vähän ehkä väärää paikkaa vahvistettu. :D
voihan se olla, notta niien on pitäny muka jostain fiksata tuota :D Tai sitten on putket 10x paksummalla seinällä ja saumat veetty laivahitsarin toimesta..
Oisko viikonloppuna mitään ralleja? Jos ei tuu lähtöä Ivaloon, vois rossailla jossain roaniemellä?
Oukulla pitää käyä jos ei saja vettä. Sehän mennee kahen viikon päästä kiini.
tuli sitten Ifalon reissu.. tuun takasin sitten kai joskus jos jaksan.. Ens viikon oon lomilla sitten Rovaniemellä, vois rossailla vaikka joka päivä :)
Jäy, nyt on varaiskari Vasarapäähän, 125$ ei ollut paha hinta vähän käytetystä Fox Float RL:stä.
Ajokenkiä ei ole vieläkään saanut hommattua, tilatut Northwavet olikin liian isot. Tuleepa postia tuettua, halpoja kenkäpaketteja saa lähetellä ympäri maailmaa...
jäbä täällä vaa päivittää ja speksaa :D
Toi oli kyllä downgradausta (´03 Fox Float RL), ainakin verrattuna mun viheltävään ´04 Fox Float RL Push-tuunattuun versioon. No on kuiten jatkossa varaiskari ettei aina tarvitse olla ajamatta kun iskaria huolletaan.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Hösö
Ja minä oon sentäänt ajanut metsässä ja laskenut pieniä mäkiäkin viime viikolla, mites itte? :D
eläs nytten, Hösö aja ja speksaa päivittäin Ircissä. Niinkö virtuaalipyöräilyä, siinä tulee yhtä hiki ko oikeessakin freessä! Varsinkin kun ne suklaapatukan kääröt on niin pirun tiukassa :(Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti marco1
Ens viikolla mittään ajoja? Aattelin mennä vuoden tauon jäläkeen käväseen lapion ja villarin kanssa ainakin oldskool nivavaaran dirtsalla..kuka on messissä?
moroos!
käväsin tossa tuola suome pohojoosimmasa kahavilasa. ei ollu kahavi jäähtyny vaikka nii kauaks oli viety.
hemmo onko kivvaa töisä?
Viikonloppuna voisi kai ajella, jossain vakioreittien ulkopuolellakin. Onko Teemu maisemissa?
Haha, mieki kävin siinä toissa kesänä (Nuorgamissa). Dominikki oli siellä silloin ottamassa lohisoppaa muitten ranskalaisten kanssa.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti MadDog
no jep jep! ei oo heleppoa hommaa tämäkään!Lainaus:
Huomenna!! Viikon lomat :)
aineen...sain emännän puhuttua ympäri, talavella tullee 3 pyörä taloon :) mulle! :p chute tullee takasin...oon jo mahollisesti löytäny siihen monsterin ja pelit ja rensselit...tai vaihtoehtosesti pukkaan siihen kevyet osat ja traili-ilmettä kii :)
työt ruleX, iha vitu siistiä olla töissä ku o hyvä porukka ja kaikki toimii :)
Huomenta, PeRRJAntai, je.. Ivaloon sitä pitäs itelläki suunnistaa..
Eilen tuli rengasta vaihettua pienessä vesisateessa satanparkinpäällä. prkl, louhitut ja terävät kivet.. ... ja vastaampa vielä teemun puolesta, että hää o lähteny reissuun..
Jokos Pete on saanu uutta konetta?
Koska niitä kuvia pääsee näkemään?
Narvik on Norjan Vuokatti.
Vätystäää mutta olihan se arvattavissa kun "piti" käydä kuuntelemassa Kotiteollisuuden rytinät viime yönä.
Ja ulkona on kylmä, heinäkuu ja 10 astetta lämmintä. :eek: Welcome to Polarkreis.
arvakkaapa jätkät mikä sana alkaa L-kirjaimella, siinä on 4 kiriainta yhteensä ja loppuu A-kiriaimeen. Muut on O ja M, tuossa järjestyksessä!
Sweet
Mää mietin tossa eilen yhtä tosi visaista juttua.. ***** kö unohin sen, pitää koittaa palautella plärviin se tässä joku ilta.
Hieno keli, aattelin viel ajaa farkut jalassa mopolla pohjoseen..ei varmaankaan tarvi ajaa kun kattoo lämpömittaria :D
Höh! Eihän sellaista sanaa olekaan. Jätkä on pelannu liikaa sanapelejä.
Anna joku vinkki, mihkä se visainen juttu oikein liitty. Visaista tollainen arvuuttelu.
On kyllä aika vaikia ajjaa mopolla, jos katsoo koko ajan lämpömittaria. Vaikia on Oulusta löytää tänne katsomatta tietä lainkaan.
Tiiättekö millaisten ihmisten tulisi ostaa Ford Focus?
Sellaisten, jotka kärsivät tarkkaavaisuushäiriöstä.
pojjaat...onko teilä kellää skypeä?
vittuako semmosella tekee :D
Ei huolta, kyllä se uusilla lääkkeillä saadaan helposti kuriin.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Hösö
joo.o
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?reg_no=cc-385 aika hieno, ostakaapa joku siittä rossipeli!
Vois lähätiä pohjosseen.. tänää mittään rallihommia?
Mites tuommoinen kauppa toimii, haluat xx summan rahhaa tuosta vehkeestä ja toisaalta tekstin mukaan luovut siitä jos saat tilalle puolet halvemman mopon? Häh. :seko:Lainaus:
Kauhian näköinen se yksi vaihtotarjokki...
eeeei, vitun hölömö!
Neliveto? :D
Meniköhän Marson aivot ihan solmuun noin monimutkaisesta diilistä? Viinalla net solomut aikiaa, son yleinen fakta. :D