Kukas möis mulle sisurit läskiin??
Printable View
Kukas möis mulle sisurit läskiin??
Mites se ois klo.9.34 k-raudan kohdalta lähtö huomenna.
Mulle soppii hyvin!!!
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Keskinopeus noin 20 ei 32 tuli numerovirhe.
Ketäs sinne lähös??
Joo pitää tulla, ei muuten mutta munkkikahvihammasta kolottaa
Maiskuttele vaan sitä munkin makua huomiseen asti, niin sitten sitä saa! Joo minä keskarista tiiä, mut pirun kovvoo jouvutta ajamaan jos ees samalla suoralla meinootta pysyä.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Mää voisin kanssa tulla jos oon jo hereillä tuohon aikaan.
Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla
Tulossa pikkuhiljaa...
Sent from my D5803 using Tapatalk
Rankkista enää odotellaan...
Ei minnuu tarvi ootella. Ei tästä tunnu joutavan minnekkää
Kummin päin ajette?
Kuopiossa ollaan tulossa pois...
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...2b4c180f7a.jpg
Lähetetty minun E5603 laitteesta Tapatalkilla
Hyvä läskilenkki ajeltiin noin 125km tul,muuten men hyvin loppu 35km tul ajettu keinuvalla satulalla ja pultin kanta hanurissa. Kiitos mestareille seurasta pikkupoijalle kiitos torttu kahvista.
Paljo teil meni??
Kiitos kaikille tästä kokemuksesta! Kun ei tuota liikuntaa tullut tarpeeksi, niin lähdenpä tästä vielä lapioimaan kivituhkaa kärryllisen. Ajoaika oli noin neljä ja puoli tuntia.
Enhä minä ajas maantiepyörälläkää tohon aikaan
Tack pojkarna.
Hyvä lenkki hyvässä seurassa. Torttukahvit oli ihan jees kun ei niitä munkkeja saanut mistään. Kiitos!
Kiitos, kova setti oli mutta perille kaikki pääsi ongelmista huolimata.
Mutta mjutta, kuinkas se yöpyöräily, mie avaan ehdotuspelin ja ensi perjantaina jos kokeiltais "ensiksi" Näissä lähimaisemissa, toki jos osallistujia ei enempää kuin miyä tahkolle lähtijöitä olisi niin emmää tiärä sit. klo 22-23 aikoihin aloitus ja siitö sitten retkimeiningi maastopyöräilyä ja jossain vaiheessa sitä kyrsää naamaan tulen äärellä.
Sitovat osallistumiset 21.8.2018 mennessä.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...8a32c3e269.jpg
Laakeri vapaarattaassa mikä aiheuttaa pientä rutinaa. On niin sanotusti paskana.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...5de70ffbb4.jpg
Tällainen löytyi Huosiaiselle vievän polun risteyksestä patakukkulalta tänään jos joku kaipailee. Jätin siihen risteykseen kannon nokkaan.
Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
Tiedän keinon millä saadaan osallistujia valolenkille, riskialtista mutta kokeiltava. Makkaranpaiston yhteydessä vois ruokajuomana olla olutta. Elikkä olut/makkaralenkki ja voi joku ajaakkin jos haluaa.
No perhana, jos makkaranpaistoa on tarjolla, niin mie tuun! Voin ajaakin vähän ja ehkä hätätapauksrssa sen oluenkin nauttia...
Minä on tulossa kanssa ilman makkaraakin jos vaan ehdin saada kulkuvälineen kuntoon.
Minä arvasin tämän: tarjosin Kyrdikselle Syötteellä kisan jälkeen yhden Lonkeron ja kaveri oli ollut viikkoa vailla 2 vuotta ilman alkohoolia! No syöksykierrehän siitä alkoi alaspäin, nyt kaveri ehdottelee jo alkohoolin huuruisia lenkkejä.
Minä osallistun, jos en mene lauantaina töihin? Akuutti rahapula, mut työintoa ei!!!! Makkara kuullostaa hyvälle, jopa ilman olutta.
Ei ollut tunkosta kallen kevyvellä tai sit ne män tosi kevyvesti.Vanhus kävi ajelemas kalle kevyvel.Lintupastin sain ajoin pyöräl linnu yli oli varmaan merimetso.Liekkö huomen tulos ketään torstain raskaalle.
Jussit ja timot näin, molemmat kylläkin auton ratista käsin, välillä rispiikolffia piti kokeilla, mie ehkä tuun jos ennätän.
Jos tajuan seurata kelloa kivetystä laittaessani, niin voisin käväistä. Kevyelle torstaille ei hirveästi ole niitä uusia naamoja paria kertaa lukuunottamatta ilmestynyt...
Minä tuun. Toivottavasti vauhti on R-A-U-H-A-L-L-I-S-T-A. Tänään keskisyke 101, huomenna toivottavasti selvästi tuon alle? Minä vähän jäljistä tutkailinkin jotta NitroMestari oli paanoilla kanssa.