Ai sinnekö ne multa jäi? Löytäjä saa pitää
*Riemusta tanssii*
- Oho.
Printable View
Ai sinnekö ne multa jäi? Löytäjä saa pitää
*Riemusta tanssii*
- Oho.
Olipa mutiksen pyörät outoja ajaa, niksussa jousti melkein ainoastaan edestä, vaihteet hyppi ja renkaat lipsu sekä penkki oli päin persettä. Nallevassussa ei ollut pahemmin vikoja, tanko oli ainoastaan "keskitetty" 1cm liikaa oikealle. Ei mikään ihme että sillä on aina niin vaikeeta metsässä... Mutta uudet Quitukehät oli hianothttp://www.fillarifoorumi.fi/forum/i...ons/icon14.png eikä seurassa ollut valittamista.
Ens viikolla saan tikit pois ja sitten lähdetään taas (nollasta) liikkeelle. T: non-iron man.
Kyllä nyt prkel miestä koetellaan, ei voi muuta sanoa.
@HC, niksun takajousi alkaa toimimaan vasta +85kg, ei ne renkaat mulla lipsunu ja mitä siihen toimintaan muuten tulee, niin taitaa olla syytä tehdä jotain. :)
Tää oli pelkkkää plussaa saada operatsuuni hoidettua nytten, tylsempi olis ollut kesällä makoilla. :)
Yllättävän pitkäaikainen vaiva siihen nähden että koko homma lähtee siitä että vetäisee puolihuolimattomat sturzit lähimetsässä tutussa paikassa. Vamman syy lienee lopulta se että jalka oli irti polkimesta (tarkoituksella tai ei en tiiä) ja jalan osuttua maahan 100 kiloa ukkoa ja pyörää jatkoi vielä liikettä. Seuraukset tiedämme.
Mullakin 16.4 loppuu 3kk sairis ja sitten taas pääsee tositoimiin willarilla,joitakin pikku maisteja willarilla ottanut tiellä ja ½tuntia tänään juurakossa, :) nam sanoi hän!
No pari tonnista särkyyn.....:( huomenna taas.
Onks kellää vapaita kesällä käyttämättä? Pitäiskö lähtee jonnekki ulkomaille ajamaan.
Mennään jonnekki espanja / teneriffa alueelle, lemppaa hellasärö päiväks rannalle sillä aikaa kun käydään ajelemassa :D
Mä voisin oikeesti miettiä tota ens talviloma kohteeksi... sillai ihan oikeesti.
http://www.kitecenter-medano.com/
siinä menee viikko heittämällä :D
Mulla on heinäkuu lomaa ja oon kiinnostunu lähtemään sillon mahdollisesti Åreen.
Eiks espanja olis mukavampi? Olis lämmintä :)
Kyllä Åressakin lämmin tulee ainakin ajaessa ja alhaalla kyässäkin riittää lämpöä 1400 kun lähtee niin yleensä heinäkuussakin on luminen 100 150m matkalla lunta joka tekee ajamisesta kivaa ja kyllä siellä tasasen maan tallajilla menee muutamapäivä että rupeaa tottumaan jyrkkyyksiin.Mukava paika ajella on paljon vaihtoehtoja ja mikä hienointa että alaasemalla on mahdollisuus pestä puöriä lenkkien välillä .
Emmä tiedä haluanko välttämättä mennä hissiajelun puolelle, tene/malaga on ollu kivaa trailiajoa, päivä/reissu
Huomenna mulla on vapaa iltapäivä n. kl. 17.30> anyone?
Periaatteessa kyllä mutta ensin pitää haukkuilla metsässä ja sit kesärengastaa fillarinkuljetin. Siis vahva ehkä sadevarauksellaLainaus:
Alkujaan tämän lähetti HC Andersen @ suntai
^Soittelen kun ajelen himaan koirauimalasta.
En sitten lähtenyt ajamaan, pizza, olut ja Paris-Roubaix vei voiton.
Täälläpä oli voittajana Sir Dalud. Hyvänä kakkosena tuli piikkimato :)
Oli kyllä tiukassa, mutta ei mahdotonta sekään.
Onko pääsiäistaikoja suunnitteilla pitkälle uiikonlopulle maastoon tai maantienlaitaan, kelilläkin uhkailevat...?
Maantietä vois koittaa kevyesti, koivessa on vielä yksi ylimääräinen reikä josta puskee sinappia mutta jos vaikka happihoito auttaisi.