Näinhän se on. Mies kestää kipua, mutta ei häpeää.
Printable View
Ainoa häpeää (hetkeksi) helpottava on ajatus."Se on vain ajan kysymys sinullekin veljeni/siskoni" :D
Valikoimia tutkaillessa tuli vastaan tempovarusteluun ei-puristeille sopiva tuote...
"Garmin Varia takatutka varoittaa takaa lähestyvistä ajoneuvoista [toivottavasti myös pyöristä]. Havaitsee jopa 8 ajoneuvoa jopa 140 metrin päästä. Näyttää ajoneuvot näyttöyksikön tai yhteensopivan Garmin Edge mittarin näytöllä " (linkki)
Eilen tmt:ssa tuli kuokkaan oikein urakalla. Muutaman kilometrin kun taluttaa rengasrikon jälkeen fillaria niin siinä ehtii hävitä aika monta kertaa.
Tappio iski tänään, salakavalasti. Ajoin poikkeuksellisen ja pidemmän reitin kuvarastien takia ja työpaikan viimein häämöttäessä hieman hellitin, siirryin korkeimmalle yläotteelle ja oikein hätkähdin tmt-sätkyn kun hybridimies pisteli ohi. Ja 20m päästä olisin kääntynyt pois. Eissss....
Mä jaksaa enää näistä tappioista avautua. Turtuu siihenkin, kun turpaan tulee päivittäin.
^^rivien välistä olin lukevinani että jos olisit lähtenyt matkaan 20 metriä aikaisemmin, olisi tappio siirtynyt tulevaisuuteen. Jopa näin autolla duunimatkansa taittavan mielestä tuossa on selityksen makua.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Säännöt ovat tällä foorumilla selvät. Poljet kovempaa kuin muut. Kaikki apuvälineet häviön välttämiseen ovat lähtökohtainen luovutus/häviö. Jokainen meistä voi hakea sääntöjä, tulkintoja mistä haluaa helpottaakseen pahaa mieltään, mutta TMT:ssä tuolla ei saa muilta ensimmäistäkään pistettä ja yritykset herättävät lähinnä säälin sekaista huvittuneisuutta..
Apuvälineet eivät ole lähtökohtainen tappio. Ne ovat keskittymistä haittaavia turhakkeita, joilla vakavasti lajiin suhtautuva ei muille tasoitusta anna.
Ultimate Disgrace! :( Vastakkaisen sukupuolen edustaja 29" jäykkiksellä haastoi ja kuittasi KAHTEEN KERTAAN kotimatkalla - OMFG! Tuota täydellistä nöyryytystä ei hyvitä mikään, mutta pakenin kyllä paikalta ja neidolta vaahto suusta roiskuen jättäen lyylin naureskelemaan. Hattua nostan hänelle kun tuolla kaupunkimaasturilla pisti kovaa hanttiin muutaman kilometrin. Oonhan mä tienny olevani vanha mutta että näin vanha ja pohkeeton... Menen kieriskelemään tuhkaan....
Semmoista vaan että kaikki ottamaan mallia Mayweatherin asiaankuuluvasta hartaudesta suhtautumisessa työmatkatempoon (ks. erityisesti TMT-timanttikorut). Get TMT or die trying.
https://scontent-hel2-1.xx.fbcdn.net...85&oe=5DDABB96
Mitä noi mahtaa olla, kun tmt:ssä ei ainakaan palkintoja jaeta ja korut lähinnä hidastaa?
Saahan tmt:ssä käyttää vaikka laskuvarjoa hidasteena, jos reisissä riittää ruutia. Häviäjän nöyryytys on sitä kovempi, vaikkei voittajaa olekkaan..
^no monelle se näyttää kovalle häviö ottavan.....
^moni rinnastaa ei-häviön voittoon ja noinhan TMT nimenomaan ei toimi.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Varmaan monen mielestä päivä ilmän häviötä on voitto - vaikka kyse todellisuudessa on vain päivä eteen siirretystä häviöstä.
Nyt olenkin pitkästä aikaa parina päivänä käynyt täällä ja kuinka ollakkaan sain aihetta kirjoittaa tänne. Tänään työmatkalla tapasin oikean työmatkatempoilijan peräkärryn kera. Toivottavasti kaveri lukee tätä koska minustä hänellä on säännöt pahasti hukassa. Sekin on mukavaa että heippalappuperinne ei ole kuollut!
Sain siis tänään heippalapun polkupyörääni työpaikalla. Se alkoi näin: "Hei, Olen ohittanut sinut monena aamuna..." Valoissa ennen Satakunnansiltaa ajoin kaverin vierelle joka oli siinä peräkärryn kanssa, kattelin hänen vihreää Konaansa. Lähdin liikkeelle ja sillan nousussa kaveri tulee väkisin ohi ja kiilaa niin että kärry tulee mun päälle. Ehdin vielä mäen aikana ajamaan tämän kiinni, otin olkapäästä kiinni ja kehuin kaverin. Sen jälkeen ajelin varmasti tarpeeksi kovaa kun oli turhan kiihdyksissä. Tästä tämä heippalappu. Lapussa luki myös että hän yritti sanoa mulle valoissa ettei kannata tulla eteen, jota en kuullut, koska kuulokkeet. Hänen mielestään ilmeisesti hänelle kuuluu paalupaikka liikennevaloissa koska hän on aiemmin ohittanut minut. Työmatkatemmon säännöissä ei minun tietääkseni puhuta mitään paalupaikoista ja saako sitä ohittaa niin että peräkärry tulee päälle, eikö pitäisi ajaa ohi niin reilusti että kärrykin mahtuu siihen väliin?
Paalupaikat ovat vapaata riistaa ja ohittaa saa sieltä mistä uskaltaa. Sääntöjä ei ole, on vain tappioita. Toi kärryhän on aika kätevä lisävaruste, jos sillä saa kiilattua kanssakilpailijoita tieltä vahingoittamatta itseään.