Huomen klo.17.00 rauhaisaa lenkuraa.
Printable View
Huomen klo.17.00 rauhaisaa lenkuraa.
Koitanpa päästä mukaan huomenna.
Joo, enemmän aikaa meni varvikossa köllötellessä kuin pyörän päällä :) Huominen kevyt lenkki voisi olla ainakin omalta osalta rauhallinen viitisenkymmentä tiellä mutta aikstaulusta en vielä tiedä, ehtiikö viiteen. JPTH lupasi olla päivystämässä maastoon lähtiöitä.
Sent from my D5803 using Tapatalk
Iso kiitos kaikille kanssa kurvailleille illan lenkurasta. Huomenna en pääse koska olen jo Syötteellä, ajan sillä jos pystyn. Tällä hetkellä tuntuu ettei huomenna tarvitse nousta pyörän selkään.
Ensi viikolla olen taas iltavuorossa joten en pääse silloinkaan teidän laadukkaasen lenkki seuraan, sorry kaverit. Oli tuossa JPTH kanssa illan lenkillä puhetta josko tehtäs Siilin läskipyöräilijöiden ( lukuohje,
lue: TYHMÄPYÖRÄILIJÖIDEN ) syyskirmaisu 13 tai 14 elokuuta ja ajettas Läskilöillä Vehmerinlenkura 120km. Mukaan toivotaan reilusti lähtijöitä, jotta muilla tiellä liikkujilla ois jotain katsottavaa. Tirsintarsilla
on lupa lähtiä mukaan 3 tuuman renkailla, edellyttäen jotta se vetää vähintään 40% lenkistä. Minä taisin luvata tarjota kahvit pulla kera kaikille mukaan lähteville.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...6838975705.jpg
Eiköhän mennä jo[emoji12] .
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Muistathan ottaa etukiakon kyytiin niin pääsee helpommalla. Hyvvää matkaa, Trevlig resa!
Turvallista matkaa! Perässä tullaan...
Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla
Oliko tonne vesisateesee joku menossa?
Eihän täällä sada??? Teillä on väärät treeni mestaa.
Kohta lähtee testaamaan pitääkö Hodaggi ilmat...
No vanhus oli viiden aikaan ei näkynyt muita ihan ykkin sai ajaa ja kastua lit märäks.Porukka käy vähiin talvi tulossa.
Aamujen aamua ja hyvää maastopyöräily päivää!
http://i280.photobucket.com/albums/k...806_070213.jpg
Kyrdikselle aina kaikki paremmin. Kun katsot tänne alaspäin sieltä Kotkanpesältä niin se on paksu sumumatto mikä on siellä laaksossa!
Mestarit menos hyvää vauhtia puovälis peräkkäin syöte.
Pikkupoika ja Kyrdis on Siilinjärven kovimmat. Olin tänään itse todistamassa. Onnittelut todella kovasta ajosta. Huomenna maantielle pieni lenkki... Selkä ei ehkä anna maastoon lähteä.
Terveiset Syötteeltä Kyrdis oli 5, minä 6, ja Sammy 7.
Saattoi olla minun viimeinen pitkän matkan kisa, oli niin raju päivä. Vielä torstaina kuumetta, mut eilen oli jo hyvä olo niin uskalsin startata. Lähdin matkaan periaatteella jotta ajan joko poikien etu tai takapuolella omaa kisaa, johtuen viimeviikkojen sairastelusta. No startin jälkeen ajauduin poikien etupuolelle. Heti lähdöstä asti tunsin jotta tulee raskas päivä. Olo oli huono ja maha täysi vaikken pysähtynytkään eka kiekalla yhteenkään huoltoon. Otin keliä ja urkkajuomaa omista varastoista, kun tuntu etten pysty tankkaamaan. 30km kohdalla Kyrdis vihelteli vauhdilla ohi ja huikkasi jotta nyt mennään, ei ollut jalkaa vastata Kyrdiksen vauhtiin joten annoin sen mennä. Kysyin Kyrdikselle missä Sammy on, se kerto jotta se tulee heti meidän perässä ja meinaa tuutata 2 kiekan kovaa. No sain Kyrdiksen aina huolloissa kiinni ja se ajo minun ohi aina huoltojen jälkeen. Se ohitti minut varmaan 5 kertaa ekakiekalla. No ekakiekan lopun tulin Kyrdiksen mukana. Olin jo matkalla ajatellut pysähtyväni 60km kohdalla ekakertaa huoltoon. Täytin juomarepun ja tankkailtiin siinä Kyrdiksen kaa niin Sammykin tuli siihen huoltoon pari minut tai meidän jäljessä. Olisin keskeyttänyt kisan siihen jos poijatkin ei olis ollut siinä yhtä aikaa, niin huonot oli tuntemukset ja fiilis. Mut eihän sitä ilennyt.
Siitä sit tokakiekalle ja Sammy ajo meidät heti siinä alussa kiinni. Siitä jatkettiin sit porukalla ja vuorovedolla. Jokaisella tais olla sillä kiekalla omat hyvät ja huono hetkensä.
Mut hieno oli tulla teidän seurassa se kiekka KIITOS MOLEMMILLE KAVEREILLE, OOTTE PIRUN KOVIA JA SITKEITÄ JÄTKIÄ. On aina ilu ajella teidän seurassa.
Kova päivä oli, ei paljoa tahkon maastot tunnu syötteen jälkeen. Pikkupojan suoritus kyllä älytön, kipeilyä taustalla pitkälti mutta ei se polulla nökyny vaikka toiveissa oli että hyydy nyt saatana :). Sammyki ois menny ilman ramppiloisa loppunousussa menojaan mutta allekirjoittaneen tuuria tämä. Iso kiitos herrasmiehille.
Onnea kaikille mestareille Kyrdis,Pikkupoika,Sammy,huimia suorituksia kaikki.Kyllä ootte kovia jätkiä ONNEEEEEEEEEEEEE.
Jostain huomasi kyllä ajaneensa kun kävi pyrähtämässä mettässä, märkää oli ja hiljaista, nyt pyöräily vähäks aikaa tauolle ja jottain viisaampaa tekemistä
http://i280.photobucket.com/albums/k...807_193519.jpg
Mietin notta oisko tulevana / tässä kuussa kiinnostusta lähtiä yö valolenkille joku pe tai la yö, ajeltas joko näitä siilin maastoja tai vaikka tahkon reitti, retkimeiningitki ja laavu + makkarat kuulus myös lystiin. 00.00 etiäpäin luulis jo olevan pimiää lenkkeillä ja fiilistellä.
Tänne käy vkonloput mainiosti, arki illat varmaan poissuljettu jo töitä tekeviä ajatellen..
Minä voisin olla niin ' hullu' , jotta lähtisin mukaan tälläisen valopää ajatteluun. Kotoisen maastot toki käy, mut Oishan se taas uusi kokemus vetää Tahko pimiässä. Näkis taas uuden ulottuvuuden siitäkin reitistä. Pitkäletka valopäitä ja rento vauhti. Siihen kunnon tulistelut laavulla, kuullostaa hyvältä. Pitäs vai saada muitakin innostumaan. Joku viikonloppu sopis hyvin.
Ensi viikonloppuna oli Nitrojaoksen järjestämä Vehmerinlenkki. Matkaan oli puhe lähteä läskilöillä, jos ei sada aivan yhtenään. Päivästä en vielä tiedä kumpana mut huudella täällä lähempänä ja saa ehdotella. Jalat on vielä aika kipeät viime viikonlopun jäljiltä ja kankkuun ilmestynyt lisäreikä on myös kipeä. Mut jospa ne paranis siihen mennessä.
Voisi olla ihan jees tuo valopää ajelu. Vehmerinlenkille en pääse, mutta 21.8 on Kallaveden kierros.
Luppailoovat sen verta vesisadetta huomiselle, jotta minä en taida viitsiä lähteä kastelemaan itseäni. Paitsi jos joku välttämättä haluaa? Katellaan sunnuntain keliä huomenna uudestaan ,sen verta tuota vaihtelua nyt.
Oliko eilen torstai lenkuralla porukkaa?
Ei huomenna mut sunnuntaina mennään keskarilla 32 ja mettä paineilla läskeillä.Olihan meitä KYRDIS,TIRSINTARSI,VESA JA VANHUS.
JPTH:lle valmis suunnitelma. Pidetään siitä kiinni.
Tirsintarsi lähtee auramieheks.
Moneltakos meinasitte låhtee ajelee huomenna??
Toi keskari kuulostaa siltä että maantiepyörälläkää perässä pysy [emoji23] [emoji23]
Katsellaan vielä mitä ilmaa lupailee