Saat joko nipun, hinnaksi sovitaan 1 iso kahvi ja rahkapiirakka. Kops.
Printable View
Hei kattelin, että siitä Ylästöntieltä joen kohdalta menee nykyään KV munkkikoskelle päin. Onko se koko matkalta päällystetty. Eli voisko sitä kautta ajaa maantepyörällä töihin?
Hiekkatietä alusta loppuun. Toki aika tiukkaan pakattua ja pientä murusta.
Mutiksella on joku kilometrikisa päällä ja minä vastaan huutoon. Loppukuun aikana määkin ajan maasturilla vielä ainakin 200 km maasturille epänormallilla alustalla (sadevaraus).
nimimerkki "kesäksi jerkkua reiteen"
Mulla olisi sunnuntaina aikaa ajella pyörällä jossain päin, kotiintulo aikaa ei ole annettu. Lauantaina saatan keretä ajamaan joskus IP.
La iltapäivälle on Rajamäki-topikissa jtkn kehitteillä.
Rajamäen 13.15 on liian aikaista, mulla on koiran uittoa kl.13 eli pääsen satulaan n.15
Hanki sairista että pääsee reenaamaan.:cool: hullut töitä tekee,sairas pääsee vähemmällä... vai miten se oli?:rolleyes:
Käydäänks me sit Hooseen kanssa iltapäivämunkkikaffilla?
Jahas, nyt alkaa kuulostamaan jo joltain.. täytyy päästä pian mukaan mutta lauantai taidettiin jo tuupata täyteen ihan muuta. Henki kulkee taas joten edellytykset on kunnossa.
edit: %¤#!, eipäs ajetakaan, Korsoon puukotettavaksi ens viikolla. Saa keskittyä rintalihasten ja haban (mahan) kasvatukseen taas vähän aikaa.
quis huomenna?
Ai tänään? Ihan kohta pinkaistaan hakumettään mutta iltapäivemmällä vois yrittää.
Yhehtoist Munkkilassa?
Mä taidan lähteä kl.13 S-korpeilemaan, junassa on tilaa.
Menipä myöhään, vasta illan pimetessä pääsi liikkeellä ja sekin rajoittui sitten enimmäkseen hiekkateillä kurvailuun.
Kivaa hommaa, etenkin kun huomasin ennen lenkkiä siirtää taakse valuneen penkin oikeaan paikkaan ja nostaa valunutta tolppaa. Hommsoni ei pidä.
Taas kerran lähti allekirjoittanut soitellen sotaan. Loppukuun kilometrit jää reiluun puoleen ajatellusta. :eek:
No, huhtikuussa uutta matoa koukkuun eli ketjut kireälle entistä useammin ja samalla vaivalla painoa pois nelisen kiloa toukokuun loppuun, jotta kroppa alkaisi näyttää enempi setämäiseltä kuntoliikkujalta spandexit päällä.
Tompan tolpista samanlaisia kohtaloita, kun ykkös Marcolla kaikissa mun rautaraameista eli panta sai olla todella kireellä, jotta ei laske alas. Yksi Hopen pannan kevennysalupultti kohtasi kohtalonsa moisessa operaatiossa.
ps. koska vedetään "perinteinen" keväinen setämaantielenkki (maantiekalustolla) luokkaa 100 km.
Enpä sattunut lukemaan näitä, vaan menin omin päin toiselle puolen S-korpea polkuja tarkastamaan.
Maaperätutkimuksia oli möyritty stadin uudessa itäisessä kaupunginosassa josta Sipoon sudet on häädetty ja telakairan jälkiä pääsi läskillä etenemään. Suolla routa vielä paikoin kantoi.
^Sulla oli auto parkkeerattuna Bakunkärrin parkkiksella, pysäköin siihen viereen...
Tsemppiä Marcolle toipumiseen!
Dänks, tunti sitten tulin kotia. Nyt olen sitten non-Iron man ja vaikka "pikku jomotusta" luvattiin ihan prkl kipeähän tuo on. Parin päivän päästä paketti auki ja herkkukuvat tännekin näkösälle.
Pikaista paranemista joen toiselle puolelle!
Toipumista!
Kuinka sitä malttaa luopua hipo-osista, vai eikö ne ollutkaan titskua ja hiilaria?
Pelkkää rautaa sieltä lähti. Nyt jälkikäteen tuli mieleen että olisi pitänyt kokeilla että olisko jalkaan saanut ripustettua magneetilla jotain kylttejä.
Tää kuitti kalvoi kyllä mieltä alusta saakka, nyt se on korjattu. :)
Toisekseen se muksahduspaikka on nyt jyrätty jonkun rakennushankkeen alta sileäksi joten ei tartte hävetä enää sitäkään kun kukaan ei voi käydä katsomassa miten hölmössä paikassa voi ittensä tärvätä.
Näillä nurkilla on monta paikkaa jotka näyttää siltä että niissä ei vaan voi pystyä rikkomaan ihteään kukaan muu kuin säähelismaanien haltija. Kai hyö antoivat Naapuriin™ tanakasti kolmiolääkkehiä?
Eilen ylästönkaltseilta tarttui.DUHA ja Guumetaudi.