Hiljaa mentiin haastetta oli hyvä alamäki.Järjestä työvuorot sillein että mestari itsekin pääsee,iltaisin pyöräillään päiväl käydään sorvin ääressä.Se alamäki pitää kyllä jokaisen käydä kokeilemassa.
Printable View
Hiljaa mentiin haastetta oli hyvä alamäki.Järjestä työvuorot sillein että mestari itsekin pääsee,iltaisin pyöräillään päiväl käydään sorvin ääressä.Se alamäki pitää kyllä jokaisen käydä kokeilemassa.
V. ....u kun on ahneet työantajat, jotta pittää yönseljässä painaa hommia.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Kaikkee se teetättää.
http://i280.photobucket.com/albums/k...729_185057.jpg
Ei sattuisi olemaan traktorin rengasta nurkissa pyörimässä, mielellään vanteen kera niin ois edes vastusta..
:D
Sent from my D5803 using Tapatalk
No nyt on kesälomalainen ruvennu treenaamaan tosissaan! Laita Anoppi istumaan siihen renkaaseen piskan kanssa.
Toiset yrittää tehdä töitä kipeänä! Hirmu lentsu ja kuumetta.
Tuolta löytyy Kyrdikselle renkaita 75-1200 kg. Löytyisikö siitä sopivaa vastusta? ;)
http://www.sementtivalimothaapanen.fi/kaivonrenkaat.htm
Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla
Oliko liian kuuma kopissa niin sait lentsun vai oisko ollut niin kova jännitys mennä töihin loman jälkeen.Mukava meidän lähtee seuraavalle lenkille ei tarvii pyörää mukaan hyppää kallen renkaan kyytiin.
Lämmin ja sitten ilmastointilaite
Täysille ja jannu kipeäksi. Sama vitsaus joka kesä.
Tänään ois päässyt hopealle Norjan Altassa OffRoadFinmarkissa 150km fatbike M40 sarjassa kun ois vaan polkenut maaliin. Oli yksi osanottaja. Kovaa olivat tosin ainakin alussa menneet 66km kohdalla oli keskari yli20km/h ja toisena oli joku nainen N40 sarjasta vain minutin jäljessä!
No mukavampi se on istua tässä terassilla ja fiilistellä lentsussa ja kuunnella ukkosta. Huomenna vanhemman tyttären rippijuhlat, mut iltasella vois lähtee yrittämään hiljasta maastoajua jos lentsu sallii. Nyt 8 päivää pakkolepoa takana, alkaa hermo mennä! Tulee äärimmäisen raskas reissu Syötteestä jos ei ala päästä lenkille😂. Jos joku haluaa huomen illalla lähteä lyllertämään mukaan ja jos ei sada, niin seura kelpaa. Mut vauhti on sit tosi hidas!
Mää voisin lähtee mukaan jos en päivällä käy. Tänään kävin maantiellä pienen lenkuran.
Määki voisin lähteä jos synttäreiden vietosta ennätän.
Ps ota reppuun niitä rippievväitä, ainakin parit koktailpiirakat ja voilepäkakkua.
Tänään kävin metäs 40km tuli.Nyty ol loisto keli ei ollut älyttömän kuuma,käärmessä oli vettä tullut maahan asti.Ja pitähän se käydä ajamassa sieltä hiekkaharjun päältä ja tarinan montussa työntelemässä pyörää oli polku mut sit se hävis.Itsellä myös kummitytön riparijuhlat,iltäpäiväl oli vähän tarkotus jos kävis maantiellä vai metäs.Uskaltaakohan sitä lähtee mettään pikkupoika huilannut viikon päivät sehän menee siellä lentämällä.
Minä oon 1/3 kuntonen. En tosiaan mee kovaa, vaan tosi hiljaa. Saattaa voileipäkakku olla melko mössöä kun repussa pyörii, mut voin minä sitä Kyrdikselle tuu jos mössöö tahot?
70km lenkki maantiellä näköjään riitti viemään mehut, niin ei o maastoon enää puhtia tänään.
JOO näin ne vaan lomat men.Huomenna arki koittaa,vielä tuli tänään käytyä metäs juhlaruokia sulattelemassa.1200km tuli lomalla kurvailtua metsää ja maantietä nyt pääsee jalat huilimaan rupee jalat olee aika poikki.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...3672f6269b.jpg
Kylläpä mahtu hienosti poluille nyt kun tuo JPTH:kin lopetti reenoomisen. Jalat ois hyvässä iskussa, mut tauko oli niin pitkä jotta happikone ei käynnisty. Syke kun nousee niin 100m päässä odottaa katastrofi. Mut eikös se riitä kun jaksaa ajjoo viimeisen 100m täysiä?[emoji12]
Hyvä hyvä, Mulla aivan sama mutta ei tarvii ajaa ihan sattoo metriökään ja Max syke heiluu siinä 150 nurkilla. Mut kyllä mää nyt vaikka silmät kiinni sammyt ja pikkupojat syötteellä jätätän 😂
Piehän nyt kuitenkin ne silmäs auki, kun oot ekakertoo niissä karkeloissa. Niin näet nyt edes minne se REITTI MENEE, niin ei tartte lähettää Emäntääs hakemaan sinua autolla jostain poronper...stä!
Muista Kyrdis puhelimes ottoo mukkaan niin saat kyydin soittaa...[emoji13]
Huomenna olis tarkoitus käydä poluilla ajelemassa. Tänään vielä ajelin maantietä töihin.
Onnea mestareille syötteen koitoksiin,näyttäkäähän mistä savon miehet on tehty.
Oisko sitä tänään ajelut muastosa
Mulle sopii 17.00 jälkeen.
Oisko se sit 17.00 tuntumia siinä vakiintuneessa patakukkulan paikkeilla
Jaa, mikäs paikka se nyt sitten on? :) Kumpusentien varresta vai?
Kyl
Määkin tuun poluille, mutta lähen kotoa vasta 17 jälkeen.
Piti tehä Kyrdikset ja soittaa kyyti...
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...3a71a98a4b.jpg
Onneksi on Iikalla Hodaggeja hyllyssä [emoji1]
Jahas. Kun sai käsin puutumisen kuriin Onone OG tangolla, niin satula menee uusiksi. 4,5h maasto/maantielenkki läskillä oli hanurille liikaa. Nyt olisi hyvät vinkit jakkaran suhteen tarpeen. Ei viitsisi ostaa 100€ satulaa sokkona. Jos jollain lojuu nurkissa joutava satula niin käytetynkin voin ostaa pienen testin jälkeen. Suosituksia budjettisatuloista otetaan myös vastaan.
Tavoite olisi, että satulalla kärsisi tehdä useamman tunnin lenkkejä niinkin että kärsii istua.
Nyt oli kyllä parhaat polut kun ei näkynyt koko polkuja,näitä ajoa lisää välillä kannetaan pyörää ja työnnetää.Tirsintarsilla oli tänään varmaan jäänyt mustikkareissut mieleen oli aika paljon pyörä kyljellään liekkö mustikoita samalla poiminut.KIITOKSET KAIKKILLE LOISTAVIA POLKUJA.MESTAREILLE HYVIÄ AJOJA SYÖTTEELLE.PIKKUPOIKA KYRDIS JA SAMMY.