Täältä selvisi syykin ostoskorin hintapomppuun. Alennusprosentit muuttuivat yhdessä yössä 5% pienemmiksi ja sekös harmittaa loppusumman noustessa tonnin väärälle puolelle. Synttärilahjaostokset jäivät nyt odottamaan :(
Printable View
Kesällä ja syksyllä toimitus 6€ Suomeen. Lokakuussa kun tilasin viimeksi oli 10€ ja nyt 13€! Samalla tuo alvi muuttunut niin taitaa jäädä osat tilaamatta B-D:Stä ja katson Bike-component:n suuntaan, jos sieltä vaikka löytyisi samat kamat edullisemmin.
Nyt tuli ensimmäinen tilaus Bike-Discountista, jossa on jäänyt kamaa jälkitoimitukseen. Mielenkiintoista, että kyseinen tuote on edelleenkin sivujen mukaan varastossa. Tähän mennessä ovat kysymättä palauttaneet rahat ja ilmoittaneet ettei ole saatavilla. Tilaus jakaantui vielä kahteen lähetykseen (heidän päätöksensä) joista toinen ei ole vielä osannut Hampurista eteenpäin ja toinen tuotiin aamulla.
Onko muillakin tullut vastaan että kun katselet jotain tuotetta, niin hinta on halvempi, ja kun kirjaudut sisään niin hinta nousee? Miksi näin? Katselin rokkarin 30 gold 29 haarukkaa, hinta 259e ja kun kirjaudun sisään, hinta on 269?? Ei auta vaikka tuotteen laittaisi ostoskoriin jo siinä aijemmin halvemmalla hinnalla. :mad:
Samaa hämmästelin, kyrpii ku Suomen riistoalvi vaikuttaa nykyään jo isommissa saksalaisissakin nettikaupoissa. 😡 Oliko se raja jossain 30000€ kun ylittyy kaupan vuosimyynnissä tiettyyn maahan niin alvi pitää maksaa sinne?
DPD:llä on postit 12.95€, DHL:llä saa 9.95€, mut on siinäkin jo melkoinen korotus aiempaan 5.95€ verrattuna.
No mut pääasia et tavaraa löytyy, ärsyttää semmonenkin et joku muutaman euron hilu jää löytymättä ja sit pitää sitä metsästellä erikseen. Mieluummin ostaa kaiken kerralla samasta paikasta.
Olisi ollut mielestäni järkevämpää nostaa vähän hintoja ja pitää toimitus edullisena... Ihmiset tilaavat useammin ja kassavirta on tasaisempaa.
Ilmaisten toimituskulujen poistumisen ja alv-muutoksen takia on omat ostot siirtyneet bike-componentsille. Eipä tuolta oikein tahdo tarvittavia palikoita löytyäkään enää.
Onko porukka maksanu pankkitililtä ostoksia tuonne. Mulla kun ei ole luottokorttia ja paypalia, niin pankkisiirto oli sit ainoa vaihtoehto ja pankkisiirrossa laitoin tilausnumeron viestikenttään, kun viitenumerokenttä ei sitä huolinut. Toimiiko maksu noin laittamalla viitenumero tekstikenttään?
Toimihan se hienosti. 2 pankkipäivää vei aikaa rahojen kuskaus Suomen OP:sta bittiavaruuden kautta Saksaan ja lupaus oli 2-5 päivää, eli kaikki kondiksessa. Kiitos kuitenkin henkisestä tuesta, että olin tehnyt oikein! Nyt jännätään tuleeko tavarat loppiaisviikolla niin kuin kovasti toivoisin tapahtuvan.
IncBuff on tässä oikeassa, tarkista pankistasi, ainakin mun Nordean köyhälistökortilla onnistuu oikein hyvin. Tosin perinteinen tilisiirtokin on monella Saksan verkkokaupalla käytössä, pelaa sekin oikein hyvin. Pankin viitekenttä ei välttämättä kaikkia viitteitä hyväksy mutta viestinä passaa yhtä hyvin.
Vaimokkeella oli sama ongelma ennen kun käytiin pankissa pyytämässä että sallii verkossa maksamisen myös electronilla. Pystyy osassa pankeista vaihtamaan myös ihan netissä.
Mulle iski tänään aikamoisen. Kun olin saanut tilattavat reilun 2½sadan ostokset koriin ja aloin maksaa, olikin hinta pompannut reilusti yli 3sataan ja jokainen nippeli oli kallistunut muutamalla eurolla. Enpä olis luullut noin voivan käydä. Liekkö päivitelivät hintoja ensi vuodeksi sillä aikaa, kun soppailin. Jäi tilaamatta ja reklamaatiota lähti. Saa nähdä vastaavatko edes.
Aika turhaa reklamoida siitä, että itse sattuu asumaan Suomessa.
Se on lottovoitto elää Suomessa😹
Sinä ja muut voitte lohduttautua sillä, että ruotsalaisilla on Kalle Kustaa kunkkuna ja ne maksaa vielä enemmän 25% alv. kantansa ansiosta.
Niin tämähän ei ole mikään Finland only juttu vaan ihan EU asioita, että EU:n sisäisessä kaupassa maksetaan kohdemaan alv. kannan mukainen alv. kun se raja (35k tai 100k riippuen maasta) ylitetään.
No kannattaa nauttia vielä "vain" 24 prosentin hinnoista. Suunnitelmissahan hallituksella on alv:n nosto.
Onko jollain kokemusta tuosta ennakkomaksusta eli "payment in advance" maksutavasta?