Joo, olin tänään aamusta liikenteessä maantiellä. Kävin n 85 km lenkin heittämässä.
Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla
Printable View
Joo, olin tänään aamusta liikenteessä maantiellä. Kävin n 85 km lenkin heittämässä.
Oisko 16.18 lähtö pataguggula citystä kiärmelhteem päin
Olhan raskas lenkki, mutta maukas, starttipaikalla pikkupoika jo odotteli kun vähän myöhästyin ja siitä käärmelahteem jossa näky marjanpoimijoita 😋 . Tulloo kaamee kokemus syötteestä, heikompaa hirvittää
Jalat on kyllä nyt ihan p...na! Hyvän lenkin vedit taas Kyrdis, kiitos siitä. Ei ois aamusen jälkeen yksin viittinnä reutoo, mut hyvässä seurassa se vaan männöö. Huomenna hittaalle hoitamaan koipia.
Vaan vähhiin on männy kesän aikaan keskiviikkolenkin osanottaja määrä. Yritettiin Käärmelahdessa houkutella yhtä " marjamummoa" mukkaan vaan eihän se joutanu kun sillä oli mustikan kiilto silmissä ja mustikkapiirakan maku jo suussa! Toivottavasti tuli hyvä piirakka.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Joo. Ois pitänyt olla mukana, mutta meni Savon Alpeilla Nilsiässä jalat alta niin äkkiä ettei tarvinnut muuta miettiä.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nyty koitti tubeless aika meikäläisen läskiin.Ainakin vielä oli ilmat,voi olla aamul erinilaiset tubelekset.Se varmaan pitää huomen mennä koko päiväks ajeleen 0,0002 paineilla.Pyöräkin keveni noin 1,5kg,ei paina enään kun 20kg,nyt se jo melkein leijuu ilmassa.
Kiitos rauhallisesta osallistuneille. Täti kuolee...
Kiitosta kaikille, isoksi kasvaa touhu, tirsintarsille Infoa, löytyy niitä vannenauhoja Kaikenkaikkiaan 3zipaletta...
Kiitos kaikille seurasta. Tuossa pieni muisto tästä illasta. Rankkis ja Kyrdis puuttuu kuvasta kun toimittaja ei malttanut odotella niitä.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...fcb7385f6c.jpg
Minä en ihan ehtinyt mukaan. Seurailin osittain jälkiä. Kävin Siilissä tarinassa kääntymässä.
Kiitos hyvä lenkki porukkaa oikein mukavasti.Pikkupoika löysi lopuksi hyviä alamäkiä jalkoihin otti alamäet vai oliko ne ylämäkiä.Kuopion Masukki sai kanssa polkea vähän ylämäkiä.
Kiitoksia seurasta, joo ikämies osasto esitteli lopuksi ne "alamäet" mut kyllähän sieltä luonnollisesti pitää ylös tulla. Kiva oli loppu rutistus.
Olipa loisto keli kurvailla maantiellä 104km tuli.Oisko sitä viikolla maantielle lähtijöitä jonkun lenkin vois ajaa.
Taas ol loisto keli maantiellä läskillä 50km ei ollut tunkosta.Porukka käynyt vähiin.
No nyt se vasta ol loist kel maantiellä 90km tuli. Edelleen porukka käy vähiin,kaik on häipyneet jonnekin.
Ajelen aamulla aikaisin töihin maantiellä. Lomalaiset ehtii vaikka päivällä lenkille ja kun ovat päiväunilla ajelen töistä kotio :D
Ttu niin kuuma että tee muuta ku syön ja lihon
JPTH on kohta hirmu kunnossa, kun joka päivä höylää menemään. Työnteko alko ainakin mulla haitata harrastamista. Eikä näin kuumalla uskalla muutenkaan laittaa nenäänsä pihalle.
Sammy ja JPTH taisivat tänäänki ihan peräkkäin ajella.
Kaivaudun kiinaan, ei ehdi pyörän päälle... Jos en kaiva, juon naapurin terassilla olutta ja tänään mökkeilen. Loma alkaa ensi viikolla :cool: Loppuviikko saattaa pilautua työreissulla, ei mee hyvin.
Oisko tänään lenkkurantynkää. Vauhti suht rauhallista
Minä joudun nyt sanomaan ensimmäistä kertaa tänä suvena jotten pääse tänään enkä huomenna osallistumaan lenkille!!! Pyydän nöyrimmästi anteeksi ajukavereilta. Olen iltavuorossa töissä ja tulen vasta puolilta öin kotia. Menis valopää lenkiksi jos ajeltas vasta sitten. Mut polkaskee työ minunkin puolesta ja mieluiten jyrkkään ja pitkään ylämäkeen, nyt kun minä en ole mukana. Niin voitte sitten minun kanssa ajella niihin alamäkiin!
Tänään mökkeilemässä, joten ei piäse...
Sent from my D5803 using Tapatalk
Nyty se ol vielä parempi kel läskipelillä metäs ei jaksanut kuin 25km todella kuuma .Taas vaihteeks vapaaratas kynnet pyörähti vielä jäi pari kynttä ehjäks,pääsee viel huomenna mettään klo.17.00.Eipä ois uskonut että pikkupoika jää lenkuroista pois.No työ aina voittaa huvit TYÖILOA SINNE KYLMÄÄN KOPPIIN.
Taidan jättää lenkin välistä ja nukun senkin ajan, edelliset kaksi yötä ovat jääneet liian vajaiksi...
Jeps, tänään jäänee vetovuoro minunkin osalta. Pitänee lähteä pakkasen täytettä haalimaan, kun vielä saa.
Sent from my D5803 using Tapatalk
No mie ainakin tuun siihen viideksi jos en muuta parempaa tekemistä ole kehittänyt
Olipa väen tunkosta porukkalenkillä ei meenannut mahtua poluille.No oli meitä kaksi huimaa kumpikin teki temput,vaihteeks tuli tangon yli lennettyä.KIITOS KYRDIS SEURASTA.
Nyt on kyllä LAATU korvannut määrän yhteislenkin osanotossa. No yksin oiskin vaikea ajaa yhteislenkki. Onnea molemmille huimille.
P.s. Toivottavasti Kyrdis tarjosi HAASTEITA.
Kiitos Jussille, onpahan hyviä ajettavia alamäkiä taas kimppalenkeille tiedossa.