tenthirty?
Tässähän kerkiää vaikka purkaa pesumakkinan tai muuten selvittää missontukos ennen starttia.....
Nimim.
vettä lattialla
Printable View
tenthirty?
Tässähän kerkiää vaikka purkaa pesumakkinan tai muuten selvittää missontukos ennen starttia.....
Nimim.
vettä lattialla
saa sitä muitakin aikoja ehdottaa...
ykstoistanolinoli ät Munkkikoski? Kerkiää asennusjuoamhuurut huikan haihuat?
Päivänvalo on viime aikoina ollut niiiiiiin harvinaista herkkua että kyllä sitä pitää päästä maistamaan.
kl.11 sopii hyvin
Vähä sama, alko muki maistumaan jouluostoksia tehdessä. Mulle 1100 ok
Edit:eli ok
Tänään munkkikosken maisemissa tuli pyörittyä mettässä ,halawatusti wettä,siirryin ylästöön de saamma hääär vai miten ne ruattalaiset sen sanoo...*noh* silti hauskaa oli,Shimaani tais olla Jumbossa wiininhaku reissulla gu oli portit auki, niingu Horolan Elinalla.
Juu ja hra E ajoi aamupäivällä Tiksissä akkunan alta, kun allekirjoittanut suoritti jouluimuroinnin kotona.
Onkos tuo huomenen Munkkikoski nimikkoajelua vai sisältyykö siihen se makkaranpaistoskin. (Kabanossi vattuhillolla, mm-mmmm)
Missäs me meinataan makkaratpaistaa? Jäinksmääkii? Inan verran meni hakuhaukkuilu pitkäksi kun viimoisena vuorossa ollut haukku käytti aikaa enemmän kuin muut yhteensä. Kerettiin kuitennii päivänvalossa pois mettästä. Itsenäiseen työskentelyyn kykeneväiset koirat on välillä vähän haastavia, niinku noi Boucheronit.
Juu! Wuu -Huu!
(kuka klikkas linkkiä?)
^WWuu-huuuu!!!
Haa!
Gotcha...
Mä klikkasin kanssa, mutta vilkasin vain varovasti sormien läpi:o
Kiellän pälyilleeni silmä kovana...
Emäntä meni nuqqumaan, nyt voi ruveta kyyläämään Ässän linkkiä tarkemmin :evil:
Munkkikosken matkalla oli päivänvaloa, synkkää lumisadetta, päivänvaloa sekä muutamia tähtiportteja osui matkalle, muutenkin oli oikeeta setä meininkiä lähtiessä oli 6, hetken päästä 5, sitten vähän aikaa meitä oli taas 6 jonka jälkeen kato kävi taas ja meitä oli ennään 5, rivit harveni vielä yhdellä, joten loppu munkeille pääsi 4 kuskia, mutta hetken päästä sedät taas lisääntyi yhdellä munkin syöjällä.
Käytiin Aidalla jossa Petjala nälissään maisteli Samin takakumia
http://i222.photobucket.com/albums/d...psac66be47.jpg
sielä huomioväreihin pukeutunut tonttu kurkki kilttejä paksupyöräilijöitä
http://i222.photobucket.com/albums/d...psb9eafce9.jpg
Eli ihan hieno alkutalven reissu. Taukopaikan henkilökuntahan olikin jo tuossa aiemmin olleessa linkissä ryhmäkuvassa.
Päivä oli vaihteleva niin poluiltaan, keleiltään kuin väeltään, silkkaa parhautta koko setti.
Jälkihien kävin ottamassa VyöhykkeelläTM, jossa painin pihalla TurbonuuskunTM kanssa. Kauhea murikka on hän, kuin koettaisi tiililetkaa kaataa. Nyt on ens viikon synttärein kunniaksi setäkahvat asennettu kuuhärveliin. Rakettispagetti loppu ja bolognesekiisseliä olis vielä, syön paljaaltaan :cool:.
Mainitsko joku sanan ruoka? *wiuh jääkaapille*
Mtn ruakaa vaan kaffia, paalio kaffia.
Loisto sunnuntai setälenkki. Aita nähty ja taas paljon uusia polkuja meikäläiselle.
kulutetut kalorit otettu jo takas. Nyt on hjyvä fiilis.
Kivaa oli porukassa ajelessa, takaisin kun lähdin niin abaut 100m jälkeen en tiennyt missä olin?! Pakko oli kelvejä pitkin takaisin tulla, muuten olisin varmaan vieläkin siellä… Varmasti oli hauska reissu teillä kun kelit vaihtu melkosen paljon muutamassa hetkessä!
Tän päivän lenkki kutistui auton viemiseksi huoltoon ja fillarilla takas. Ei kulkenut sitten yhtään. Ei niinku millään.
Silloin ei kannata väkisin repiä. Välipäivän ja pari ihan lyhyttä lenkkiä olen itse todennut hyväksi. Saitko puut kaadettua?
No en ees sitä :), Heräsin vasta puolen päivän aikaan ja koiran kusetuksen jälkeen oli jo hämärämpää :D, Mut sain mä kuusen haettua :)
En mikään oikea metsuri ole mutta jos tarvii niin voin avustaa.
Isompi puu on kallistunut sähkölinjojen ja tien suuntaan. Nyt jos maa jäätyy, niin ei kaadu itsekseen.
Tuommoisissa tilanteissa voi käyttää paria pitkää köyttä ja vaijeritaljaa jos saa köyden vähän ylemmäs puuhun kiinni ja on sopiva kiinnityspaikka johon saa taljan kiinni niin silloin ei pääse puu karkuun niin helposti. On tietysti työläämpi kuin ammattimiesten usein käyttämä pelkkä kaatorauta.
@mutis
Pyydä Tankki kylään. Sillä on pelit ja pensselit + knowhow. Nimim. Kokemusta on. Sit kun puut on nurin, sauna lämmin ja ruoka melkein valmis niin määkin voisin tulla:)
Mä voin kanssa tulla neuvoo
Yleensä olen taljalla tai muilla naruilla noita kaadellut, tässä vain kun on kolmessa suunnassa sähköjohtoja ja toisessa suunnassa muutama puu, jotka pitää jäädä pystyyn on hommassa haasteita. Toisaalta jos sen narun saa vaan tarpeeksi ylös, ei mitään hätää olis. Mut sitten on taas nää metsurit, jotka kaataa sen puun vartissa, kuittaa tonnin ja polkasee pappatunskalla nesteelle kaffelle.
Jos sen puun räjäyttäisi siististi paikalleen? Täytyy tulla konsultoimaan tässä ennen aattoa joka tapauksessa.
Pari päivää työhommia ja sitten hetkeksi loman viettoon.... (webcam kuvaa konttorilta)
http://media.tumblr.com/d0d096f38141...1HY1raprkq.gif
Mun pitää varmaan huomenna lämmittää sauna ja käydä tankkaamassa kaljavarasto. :)