Eilen ajettiin suurtumpelon kanssa aulanko-katumankiertokombo :)
Lamput toimi, uudet talvikengät toimivat hyvin. Keli oli mukava paitsi silmälaseja joutui vähän väliä puhdistamaan paksun sumun takia.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Printable View
Eilen ajettiin suurtumpelon kanssa aulanko-katumankiertokombo :)
Lamput toimi, uudet talvikengät toimivat hyvin. Keli oli mukava paitsi silmälaseja joutui vähän väliä puhdistamaan paksun sumun takia.
Löysin pyörätelineen kohtuullisella maisemalla
http://img.tapatalk.com/d/14/10/20/ady3yrez.jpg
edit: nyt kun tietokoneelta tuota katsoo, niin kuvanlaatu on ihan surkea tapatalkin kautta liitettynä..
Olihan jäätävä viima aamun lenkillä eikä edes pakkasta vielä. Pitää harkita jotain sähköllä lämpiäviä hanskoja kun aina nakit jäässä.
Keli tosiaan oli melkoisen jäätävä, tarkenin kuitenkin käväistä pyöräilemässä Tenholan linnavuoreen.
Viime testit oli menestys, jatkoin nyt mittaritestillä. Rox 10.0 ja strava combo. ;)
Rox 10.0 pysyy nyt hyvin kiinni uudella punarinkula kiinnikkeellä ja muutoihan tuo onkin toiminut.
Harjoituksen laitoin strava'an ja mukava ohjelma tuntuu olevan. En vielä tiennyt olevani segmentillä ollessani sellaisella, ehkä näin olikin parempi. ;)
Mitenkähän tuosta stavasta näppärästi jakaa näkymän, että näkyisi reitti (strava)tunnuksettomillekin kivasti?
Tässä tämän päivän reissulinkki kuitenkin.
---
Onko keskiviikkolenkille lähtijöitä huomenna 18:00 puomilla?
Mä voisin huomenna koittaa päästä kanssa puomille.
Tänään kävin luolaja-tervaniemi akselilla ajelemassa. Metsässä tarkeni mutta muuten oli vähän huonoa kulkua.
Kohta alkaa segmentit paukkua kun suurtumpelokin vihdoinkin liittyi stravan käyttäjiin :)
Mä en taida ehtiä, mutta sunnuntaina ehkä joku rauhallinen ajelu iltapäivällä tai illalla tavoitteeksi.
Läskeille tiedoksi että 6.12. on global fatbike day. Järjestetään jotain yhteistä läskiajelua silloin. Mä oon ainakin mukana jos ei osu työvuoro tuolle päivälle.
Onko maastoon lähtijöitä tänään, vaikka puomita 14:00?
Olipas mainio keli ajella muutaman tunnin mutalenkki Alajärven suunnalla. Yksin sain poluilla mennä tänäänkin.
Mulla päivän ulkoilut taitavat ajoittua jonnekkin iltaan ja aikataulussa vielä pari muuttujaa
Onko kukaan keskiviikkolenkille lähdössä puomilta 18:00?
Täytyy katsoa osuuko puomille klo 18:00
Neljän jälkeen lähden luolaja-tervaniemi akselille ajelemaan kassun kanssa.
Keli on ainakin sopivan kostea ja juuret mukavan lipsakkaat....
En taida ehtiä mökiltä takaisin niin että pääsisin lenkille mukaan. Keli olisi kyllä hauskan kostea. Huomenna yritän pyöräillä.
Ei osuttu puomille. Vain noin 4km väärässä suunnassa! ;)
Ardentti piti kiitettävästi kyllä, polut oli hienoja ja sopivaa haastetta tuo liukkaus tarjosi
Olipa mukavaa käydä pitkästä aikaa maastossa vähän pyörimässä.
Lauantaina porukkalenkkiä maastoon?
Miksi odottaa lauantaille kun huomennakin voi mennä maastoon :)
Huomenna myös joo, mutta menee pimeässä ajeluksi. Lauantaina valoisaan aikaan.
Melkoista yksinajelua taas. Tänäänkään ei tullut aamulenkillä yhtään pyöräilijää vastaan.
Porukkalenkille ei ehdi kun pitää töihin mennä.
Ja tiiriön suunnalla oli heitetty jo sepelit pyöräteille.
Mulla taitaa tän päivän lenkki siirtyä taas pimeän aikaan. Eihän auringonpaisteessa sovi ulkoilla :)
Vähän päälle neljä tuntia mentiin pitkin poikin eteläistä maakuntaa.
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14...274dc90745.jpg
Oho hieno paikka. Missäs tuo on?
Mä vasta teen lähtöä lenkille... Taidan kiertää tervaniemen
Hakoisten linnavuori Janakkalassa. Näkyy moottoritien itäpuolelle ohiajaessa.
No se tuli kyllä mieleen. Pääseekö pyörällä ajamalla ylös?....taitaa olla yli 20 vuotta kun viimeksi oon käynnyt siellä
Ei aivan ylös asti. Muinaismuistoalue, joten pyörä olkapäällä raput nätisti ylös/alas. Endurot sitten vaikkapa Kalpalinnassa.
Hieno paikka ja reissu. Keli oli tänään erityisen kohdallaan pyöräilyyn.
Kävin tänään kokeilemassa hieman maantiepyörää, koska keli oli riittävän lämmin.
Hieman tuli möhlittyä mittarin kanssa ja tauluun ilmeistyi "memory full" ilmoitus kesken lenkin.
Onneksi muisti täyttyi hyvissä ajoin ennen Renkoa. Olinhan suunnitellut lämmitellä Renkoon ja "hyökätä" siitä Renko-Hattula strava segmentille.
Kulki syksyksi ihan hyvin vaikka kosteus ja roskat tiellä hieman arveluttivat välillä. Ja olihan tuloksena minun ihan ensimmäinen strava KOM. ;)
Tässä linkki tuohon jälkimmäiseen pätkään.
Tänään sai ajella metsässä rauhassa. Keli oli lämmin ja hieman kosteahko :)
Nyt löysin hyvän polun tervaniemen lenkin varrelta mikä vie härkätielle.....