Kiinnostaa, jos keli ei aivan huonoksi mene. Kerrotko lähtöpaikkaa tarkemmin niin vois suunnitella itekin tarkemmin.
Printable View
Kyllähän siellä pärjäs vaikka vähän viilee olikin. Taas oli neljä kuskia, vauhti nousi 0,1 km/h ja syke laski 2 bpm. Kiitos mukana olleille!
http://connect.garmin.com/activity/162453776
Tai sit ajat Tassun luo ja jatkatte siitä yhdessä :D
Sit vois olla Kauklahti eli Mankin Esso varmaan sopiva. Sieltä pääsis suoraan baanalle. Jos tulee esteitä niin ilmoittelen huomenna ip.
Tiistaina tosiaan ajoin tämän:
mutta loppu Masalan kautta. Tiet oli hyvässä kunnossa muutamaa routavauriota lukuunottamatta. (hyvä kunto = sama kuin viime suvena)
EDIT: Lisätään nyt vielä se, että oma siirtymä lähtee Lystimäestä ja ajan joko Länsiväylä-Kivenlahti tai Puolarmaari-Eestinlaakso-Tillinmäki linjaa pitkin Mankkiin.
No, itse tulen tapiolasta eli oot mun matkan varrella. Jos vaikka nähdään olarin prisman valoissa (siinä missä autot ajaa sisään) niin voidaan aloittaa lenkki jo siitä.
Nähdään siinä vaikka 17.45. Mutta jos alkaa ilmaantuu muita halukkaita niin siirretään paikka takas kivenlahteen mikäli eivät pääse tuohon olarin prismaan.
Tommosen reitin ajattelin niin ei tuu samoja mitä kävit tiistaina polkasee.
http://www.google.fi/maps/ms?msid=20...93906,0.614548
Loppu vois olla kivempi ajaa reittiä Tolsantie-Jorvas-Masala-Sundsbergintie Hangontien hinkkaamisen sijaan.
Tiedän ja se me poljetaankin jos on aikaa. Toi nyt on sen 50km speksin mukaan vaan vedetty.
Ciao! yritän tulla myös Olarin prisman valoihin 17:45. + - 5 minsaa on varmaan ok.
Ok. Nähdään siellä.
Onko kiinnotusta ajella maanteitä tuvalta lauantaina joko 10 tai 11 lähdöllä? 4-5h ajoa ja vauhti erittäin maltillinen (alle 25km/h). Itsellä varmaan nastat krossarissa edelleen jos sääennusteet paikkansa pitävät.
Mantis, minkälaisessa kunnossa tiet oli teidän reitillä? Vähän tekisi mieli kokeilla viikonloppuna kesänakkeja maantiepyörässä:p.
Kiitokset mantis ja TimeMa, sikapähee lenkki tuli nyt vedettyä. Kun ns. lähtö oli kotinurkilta niin lenkin pituudeksi tulikin komeat 72 km, ja siirtymiä vaivaiset 3 km. Alun pienen kosteuden ja tihuttelun jälkeen kelihän vaan parani, ja toden totta, nyt oli kevätpyöräily parhaimmillaan kuivalla tiellä auringon kohta kadotessa horisonttiin. Upea keli kuivalla osuudella.
Kyllä siellä reikiä ja sen sellaista oli, mutta ei kait se mihinkään muutu kesällä, joten kesägumia vaan kehiin. Jos on kuivaa niin sillon ainakin natsaa mainiosti. Kelveillähän toki oli sit soraa niissä paikoissa joissa jouduttiin ajamaan kelviä pitkin. Ja kaiken lisäksi joissakin paikoissa oli tien varsia puhdistettu hiekasta. Varsinaisia routavaurioita en oikein bongannut.
Mä harkitsen kanssa lauantaina mukaan tuloa, mutta se edellyttää, että tie ei ole luminen tai jäinen. Nastoja en laita enää alle.
Kiitti lenkistä. Oli kiva polkee seurassa ja kivassa kelissä. Eipä mulla tuohon tassun raporttiin ole paljon lisättävää, paitsi että jos haluaa oikeasti polkea maantiegumeilla niin on parempi ronttaa se pyörä sinne maantien laitaan vaikka autolla - muuten puhkeaa kumi. ;)
Tassu - kun me lenkillä ihmeteltiin niitä eri mittareiden antamia tuloksia niin koitin google mapsissä tehdä saman reitin mahdollisimman tarkkaan. Lopputulema oli että maps sano 82.5km ja mittari 82.3km, joka on siis noin 2.5 promillen virhe, joka kyllä kelpaa mulle. Suurempi ero varmaan tulee tosiaan niistä eri autostop-toiminnoista.
Jos sää on kiva, saatan tulla alkumatkaksi mukaan ajamaan lauantaina cyclolla ja 25mm kumeilla.
Mantis & Tassu kiitos reissusta, oli kauden rekordi joka suhteessa. Mun trackeristä löyty 82,3km ja mediaani 25,7km/h.:)
Oliskos huominen reitti tässä? 4-5h. Siippoossa tankkausta.
Eli 11:00 Bemböle. Vauhti alle 25km/h.
Tarkentava kysymys. Laitoitko mittarin päälle kotona etkä nollannut Prismalla? Mä nollasin Prismalla. Siitä vois tulla se keskariero juomataukopaikalla.
Toivotaan, että keli pysyy kosteana tai kuivana, niin olen mukana. Ilmoitan aamulla jos olen estynyt.
Huomenna menossa mukana oli keli mikä hyvänsä. :-)
Huomisen lauantain sää näyttää alustavasti oikein hyvältä. Tulen tuvalle kuikuilemaan klo 11, jos siellä olisi vähän lyhyempään lenksuun tyytyviä. Joku 2-3 h riittäisi mulle, krossipyörä ja -renkaat alla.