Suhteellisen järisyttävä päivä tänään, ainakin henkilökohtaisella tasolla.
3,6kg / 50cm äijä saapui tänään. :)
Printable View
Suhteellisen järisyttävä päivä tänään, ainakin henkilökohtaisella tasolla.
3,6kg / 50cm äijä saapui tänään. :)
Onneksi olkoon!
Laittoiko se puutarhatonttu matkaltansa edes postikorttia? :seko:Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti marco1
Ei, onnea vaan. Meillä kävi tänään semmonen 9kk vanha juippi heittämässä laattaa oikein kaaressa. Lähetettiin se siltä istumalta kotio. Tietysti sitä ennen se kyllä ehti järsiä tykin komponenttikaapelin puhki niillä kahdella hampaallaan.
Mites sitten kun asiaan päästiin...onko siellä Levillä mitään järkevää xc -kihnutusreittiä/maastoa, jos vaikka hinais ittensä ja muijan sinne, vaikka sillon dh-viikonloppuna. Muija kun tuossa innostui maasturoimaan, tietysti ensin sille piti ostaa Trekin EX7. :eek:
Onhan se suunnitelma sekin, että jos vaikka juopotteliskin vaan. :D
Ei, eikä käyny edes pesulla ennen tuloaan.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Leku
Voi siellä ajaa mutta ei siellä nyt niin paljoa hyviä polkuja ole kuin luulisi, vaikka tulee varmaan jatkossakin käytyä kun kesäaikaan majoituspaikkoja löytyy melkoisen halvalla.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Leku
Reittejä: 1) Kätkätunturin xc/maratonreitillä ( http://www.tourdelevi.net/images/levik80map.jpg ) on ihan mukavia pätkiä paikoitellen (+karhuja ja hilloja syksymmällä) mutta suota riittää. Tuo meillä asuva nainenkin oppi mitä ne ruskeat viivat kartalla tarkoittaa kun "oikaistiin" Kätkän ja Pyhän välistä (kyllä minä kysyin että oletko varma ;) ).
2) Tuikun mäessä voi käydä sisäänajamassa levyjen jarrupalat suht vaivattomasti.
3) dh-reitti oli melko lailla ajettavissa ennenkuin siihen tuli hyppyreitä..
Ylläksellä pitäisi olla enempi kangasmaastoa, en ole siellä kesällä käynyt joten ei varmistusta.
Oon lupautunu Leville talkoisiin ja ajattelin ottaa fillarin mukaan ja kääydä kihnuuttamassa mys niitä äksceempiä reittejä kun Kimmo vaan vapauttaa tehtävistä kisoissa... :)
Onnee vaan Marzo! Nyt jätkä on ihan simona meitä muita vanhempi :D
Ja sitäpaitsi, ota pikkujätkä messiin ja tuu Leville. Opetat kato heti raavasta työntekoa :)
Onnea Marco1! Nyt sulla loppuivat leppoisat pyöräilylenkit tyystin. Sun täytynee hankkia XC-peräkärry, jonka leppoisan vaikutuksen tulet huomaamaan erityisesti ylämäissä. Välillä kuuluupi takaa karmea rääkäisy, joka tulee tulkita niin, että vauhtia on aivan liian vähän. Kunnon kirittäjä sulla! Onnittelut myös mammalle!
:)
Onneksi Olkoon. Ei Meitä tässä maassa ole vielä liikaa :)
Itse olen ajellut ainakin sielä kätkan takamaastossa ja kyllä sielä ny pari päivää saa kulumaan äxseellä. Tosin menen aika rauhallista vauhtia. Ylläs on vain 45 minuutin päässä, että sinnehän puhaltaa autolla kivasti. Ylläksellä vaan on aika kuollutta näin kesäaikaan että ottakaa kaikki tarvittava leviltä mukaan.
DEEHOO. kävin ajaan tänään. Menee aika kivasti hypyistä kun ei tee Kuollutta merimiesta(Dead sailoR). Ei se pahasti heitä se hissin alla oleva mun mielestä. Siihen pitää polkeakin ku se edellinen kurvi syö vauhdit.
ylempänä olevista vaihtoehdoista olen menny vaan pienemmästä ja se ainakin tuntuu hyvältä. Siihenki saa mennä aika lujaa eikä mene yli. isommasta en ole uskaltanut koittaa, koska se näytti niin pelottavalta. 8 tuumaa varmaan olis pelastanut ja mun vauhdeilla ei varmaan olis päässy edes alastuloon, mutta ku on nyt ajanut niin vähän vasta.
Roadgapia en ole uskaltanut. Huomenna varmaan saadaan maata lisää alastuloon. ja tehdään ne puut siihen koko matkalle. Sitten kokeilemaan.
iso kasi markolle ja vaimokkeelle! :)
kai o jo stinky juniori, minimopo,autorata ja muut vermeet tallissa oottamassa? :D
Jep jep, ei kai tässä juuri muuta voi sanoa (kiitos onnitteluista).
Leluja ei ole vielä ostettu mutta ei meillä ole kyllä pattereitakaan joiden taakse niitä voisi piilottaa. Sairaalassa saa pitää liian pientä pipoakin ihan ilmaiseksi.
Sen verran viilaan pilkkua että eikös vaimokkeeksi puhutella niitä tapauksia jotka ei oo vielä varmoja... 11 vuoden seurustelun (joista kohta 6v naimisissa) jälkeen ei liene enää epäilyksiä. :eek:
Huomenna vois yrittää lenkillekin, maantiekone on ajokunnossa.
Eiköhän olla jo menossa! Varattiin pjoen kanssa menolippu tonne http://www.ridefree.fi/forum/viewtopic.php?t=14053
Hyvähyvä, tehkäähän sitten noin niinko laadukasta jäläkiä :) Se alastulo voi sitten olla pidempi, eli loivempi. Mutta kuitenni silleen notta se pöytäosa jatkuis abt metrillä.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Turpomies
EDIT- uudet suunnitelmat -EDIT
vaan Levillä nähdään
Miqu, tsekkaas yksityisviestit.
Onneksi olkoon Markon perheelle! :) Siittä se lähtee, enää yheksän puuttuu kymmenestä!
Opetahan heti keulimaan se poika, se on vanhempana vaikia oppia.
Millon aattelit kertoa sille tytöistä??
Moiii!!
Mulla ois yks kaveri joka voi ehkä tulla kolmanneksi pilli-mieheksi.
oisko sielä vielä tilaa.
Löytyy tilaa, kattelemma ens viikolla sitten kuvioita lähemmin.
Tänään alkais lomat, vitun mahtavaa kun on kippeenä! Jesh, ei muutako Rukalle rommia juomaan että paranis edes hieman :mad:
Nou, luotan että se on joku muu joka saa hoitaa tilastot kuntoon. Ehkäpä jopa joku henkilö tässä voorumilla.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Aatos Lokonen
En osaa itsekkään mutta eiköhän tuo opi jos näkee mallisuorituksia DVD:ltä riittävän nuorena.Lainaus:
Opetahan heti keulimaan se poika, se on vanhempana vaikia oppia.
Taitaa olla oppinut jotakin ihan itte, toiselta tädiltä saa tissiä ja joku toinen pistää kantapäähän tai persuksiin neulalla. Tätähän se on sitten vanhempanakin...Lainaus:
Millon aattelit kertoa sille tytöistä??
:rolleyes:
Haha, alahan hommaamaan niitä deeveedeitä. ;)
Tuli maps.googleen viikko sitten päivitykset, nyt näkkyy Suomiki hyvin!
http://maps.google.com/maps?ll=60.18...9927&t=k&hl=en
Mie olen tuolla puolikaaren muotosessa rakennuksessa just nyt. :)
Siistiä, kato taivaalle, näkkyykö mun sormia litistämässä sitä naapurirakennusta?
enää 1:30
Narfiikki kutsuu taas! Nyt se on varmaa. :)
Kimmo, meitsin pyörä on Rollon autotallissa. Unehtu lomilta... Jos satut oleen siellä main lähiaikoina, niin kaappaa se lähtiessä Ouluun. Vai hä?
Me lähetään pusban kans kans narvikkiin...Sais vielä majotuksen järkättyä nii a'vot
No ni, poitsu ja hani kotona.
Nyt mulla on syy ajamattomuuteen vaikka iskarikin tuli takaisin. :p Väittivät että iskari on OK pelkällä ilmasäiliön tiivisteiden vaihdolla mutta fidud on. Ei kai se auta kuin ajaa se tuusan nuuskaksi ja hommata uusi. Mutta minkäs laitat, kaikki on paskoja. DT:n iskaria en oo vielä nähnyt kellään ajossa (paitsi Gardan messuilla) joten semmoinen olis varmaan hyvä.
asiallista Make. Meitsi koittaa duunata, voi olla etten saa sitä fillaria mukaan :S Täytyy koettaa soheltaa jonkun rahtarin kyydillä se.
Ollaan Hullussa Porossa oluella. 12h lapion varressa pistää olutsuonen tykyttämään :p
Huomenna taas mönkkärillä pitkin tunturia ja illasta sit ehkä pari olutta :D
Lepposaa elämää, en taho takasin. Taian jäähä tänne poromieheksi ja tapajuopoksi.
noni, meikä on kotona, tai siis kauppisilla helsingissä...tänään saan omaan uuteen hipokämppään avaimet ja pitäs kone kantaa sisään...samoin pyörä ja vaatteet...muuta mulla ei sitten enää ookkaan...
mietelauseita:
-kämppään kai pitäs sähköt hankkia?
-ja kattoon jonkunlainen lamppu?
-intterveppiki pitäs tilata?
-osoitteenmuutos?
-kalusteita? no on mulla patja lattialle ja se tietokone :D
muutonammattilaiset, mekavinkit kehiin :D
***** taa suomi on ihana paikka! kanada on ihan jees, mutta ku sai aamupalaksi RUISLEIPÄÄ ja KAURAPUUROA ni onko millään muulla enää väliä?
...kaikki meni, isun perintöa myören...
Kyllä se niin on ettei sitä Suomen ihanuutta tajua ennenkuin on muualla hieman katsellut. Kurjuuden tajuaa ihan paikanpäälläkin.
Mutta tervetuloa Hösö takaisin.
Tervetuloa takaisin meidän sisäänpäinkääntyneiden ja jurojen (= IHANIEN) rautakankisuomalaisten tyyssijaan, Suomeen! On se taas niin ihana maksaa kahavista kaks euroa, bussista kolome ja kaljasta viis. Ihanaa. :) Paitsi että, tais se Kanadaki olla kallis maa, ku meni kaikki rahat. Paska paikka!
Ja mikä parasta, meiltä saa ruisleipää!1 :) Palkat on jopa euroopan kymmeneksi parhaimmat, mutta hinnat on sentään ihan HUIPPUA. Vuoriakaan ei onneks oo, sillä silloinhan meillä ois jo ihan liian ihanaa.
Hösö on tullu takas, ai mistä sen huomaa.
Palstalla alkaa taas tapahtua. Aika hiljasta ollu ku Kimmoki on Levillä...
Ehkä nyt lähtee taas Rollo palstan postaukset nousuun :)
Mikähän päivä tänään on ja onko mulla tosiaan melkein viisi viikkoa lomaa jäljella? Ei oikein ajantajua, puutarhatontun näköinen ja kokoinen heppu osaa näköjään röhkiä ja narista unissaankin sen verran että pitää tulevan moponostajan hereillä.
No joo, kauppaan ja josko pyörän päällekin pääsisi, kuumuus meinaa ahistaa.
Vaahterasiirappimiehelle:
http://www.nettinappi.fi/asuminen/mu...istilista.html
Ei kellään sattuis olemaan ylimäärästä runkoa myytävänä? -kevyt, kestävä,
halpa, käyttämätön, niin ja sairaan siisti... siis xc-runkoa. Vois ehkä
vähitellen kokeilla tuota maastomapyöräilyäki.
Marko-isillekkään ei uskalla soittaa, kumminki pikku-jantteri herää tai sillä
on just hirveä paskaralli kesken. Siis ilmottele marko sitten ko oot tilaamassa
uutta rojua mie voisin ostaa jonkun rungon.
Niin ja nyt voisin kaivata mega-vinkkejä hienoista rungoista joita saa
Rovaniemelle asti. Alle 1000 euroa!