Uuden Evil Deadin. Ehkäpä asteen - tai pari jännittävämpi kuin alkuperäinen...
Printable View
Uuden Evil Deadin. Ehkäpä asteen - tai pari jännittävämpi kuin alkuperäinen...
Fire With Fire ...
Kill bill 1 & 2
Thor .....
borat... jagshemash :D
Jack Reacher. Kyllähän tuon katsoi.
Leffateatterissa...Star Trek Into Darkness :cool:
The Lone Ranger
Hannu ja Kerttu...
The exorcist
Ponterosa- just niinku odotinki...pikakelauksella läpi...:cool: kotimaista laatua.
Älä pelkää pimeää- keskinkertainen,mut mageet pikkuriiviöt oli!
Matkalla...
007 - You only live twice
Hands of steel- jännittäviä kädenvääntö kohtauksia ja luotien sadetta.7,5pist. kuitenkin.
Man of Steel.. Eeppinen sankaritarina ja visuaalisesti upea eikä myös toimintaa puutu tästä leffasta..
Telkkarin ehdottomasti suosituin esitysleffa on "Once Upon A Time in Mexico". Se on nyt puolentoista vuoden sisällä esitetty 7 kertaa.
Eli katsoin siittä loppuosaa ( muistin että alkaa 0.50 mutta alkoikin 0.05) ..onko nää jotain eri versioita, mutta tuntuu että joitain kohtauksia tulee eri tavalla, tai näytetään osoioita joita ei ole ennen ollut. Oon nähny tämän jo 5 kertaa, ei ehkä ihme että aiheesta on pitäny tehdä nukke ja jotain inspiraatiota kuviin.
Telkkari ei oo ollut tulilla kolmee kuukauteen... miten joku ehtii katsoo?:seko:
Beck Skorppiooni. Perus varma ruotsalaisdekkari.
Hair. Se alkuperäinen siis ja siitä onkin nimittäin aikaa kun tuo tuli edellisen kerran nähtyä. Oli ihan nostalginen pätkä!
Underworld: Rise of the Lycans...
It's Kind of a Funny Story USA, 2010. Tämähän oli ihan hauska.
Disneyn Wreck-It Ralph.
Laatukamaa taas kerran tämäkin uusin D-leffa.
The Amazing Spider-Man...
Kaurismäen Paperitähden katsoin pari päivää sitten ja tänä iltana olisi tarkoitus katsella Lord of War... ties kuin monennen kerran.
"Nopeat ja Kuolleet" - mä olen aina tykännyt tästä. :o
Se kohtaus jossa pikkutyttö laitetaan ampumaan isänsä hirttoköysi poikki mutta menee vähä vituraan..niin on aika paljo samaa kun Huuliharppukostajassa, jossa taisi olla omena isän pään päältä kun piti ampua. Joka tapauksessa kamala kohta.
Sharon Stonen hahmo on ollu vähän kun esikuvana mun country-girls-nukkeprojektilleni.
Nuoruus Vauhdissa (1961) ja Texasin Moottorisahamurhat (1974) tuli tsekkastua tänään.
les miserables sekä hanzel & gretzel :D
Klute-Alan J Pakula,Donald Shutherland-Jane Seymour
uusintakierroksena The Expendables 2 ...
Movie 43. Ehkä huonoin leffa ikinä? Aika monta tunnettua näyttelijää tosin.
Hyvät, pahat ja rumat ja inception. Molemmat loistavia leffoja.
World War Z...
Retkijaos explores Hossa forest
Kaappari...
Brad Pittin World War Z...
Jos puhutaan, että leffojen henkilöt ovat idiootteja näissä zombie/maailmanlopun mähinöissä, ei tämäkään
pätkä tee poikkeusta...
Tuliko ny sunnuntaina tai lauantai-iltana taas "Turisti". En tiedä onko tehty komediaa, mutta mun mielestä tämä on hauska :D ja loppu on kiva ( mikä on tärkeetä).
Meeting Evil ...