henmo->ei jaksa pistaa kokoaja viestia ku non egen zipale...tilalle tullee pikkumusta ;) tai ainaki pitas tulla... :rullapallot:
Printable View
henmo->ei jaksa pistaa kokoaja viestia ku non egen zipale...tilalle tullee pikkumusta ;) tai ainaki pitas tulla... :rullapallot:
mitä, mietikkönää Hzö sitä rahaakin välillä :D
Enää päivä!
Onko huomenna menossa kukaan Oukulle ajamaan rallia? Mie ajattelin mennä, jos ehdin täältä lähteen tsilleen että oon Rollossa 14.00 maissa.. Kerkeishän siinä jokusen tunnin rossata :) V,TV,Tiitsa,Muut?
Meiti kipeenä ja selekä jumissa, pääh. Meen farmaan Kirnuille huomenna siikaileen leissejä. And stuff.
Ekkä mene! Ko lähäret mun kans Ougulle!! Mee kirnuileen sitten joskus ko et oikiasti voi ajaa,noin vaikka niinku talavella!?
http://offroad.sevennet.net/albums/a..._IMG.sized.jpg
Janinki mielestä sun pittää lähteä Oukulle!
Minä lähen huomenna heti töistä suoraan kauhean kalja lastin kans mökille. sen verran pitää tosin kaljan juontia rajottaa huomenna, että pystyy perjantaina ajamaan saariselältä ivaloon mettiä pitkin.
Voeshan tuota ilimaantua paekalle.
Töissä kahteen saakka ja sen jälkeen vois Oukulle suunnsta.
Vois samalla painostaa Kimmoa Levistäkin.
Jos saa rempan valmiiksi tänään niin vois tullakin.
Ehtii vielä hajottaa iskarin lopullisesti ennen huoltoa - mahtaako mennä tällä kertaa takuuseen... Sisäänpäinvaimennusta ei juuri ole jäljellä mutta kaasut on vissiin tallella.
Asiallista :) Poijjaat kans ajeleen hissipyörää, tiiä vaikka kohta teitsitkin ois ajamassa vriiraidia!
Pirrauttelen sitten kaikille yhtäaikaa kun oon paikalla!
Moro!
Vois itekki huomenna tulla oukulle. Jos en ehi saaha 7 euroa huomiseksi niin sitte pitää kiikkua ylös. mutta kyllä mie sinne tulen.
Meikä on Kuusamon korvessa huomenna kahden aikoihin suunnittelemassa perjantain ja lauantain Ruka-ajosessiota. 100%:n varmasti sataa vettä koko viikonlopun eikä hissi pyöri.
uiddu se remppa vielä valmistunut mutta tulen kuitenkin huomenna ajamaan.
:)
Mnää soittelen ja paan viestej kuhan kerkeen. Sattaapiko sielä vettä vai Nöy?
Aamuyöstä sateli mutta eiköhän keli kuivu ip:ksi.
Ei sada. Ilima on kuuma, pilvinen ja hiostava.
HUOMENNA, SIIS SUNNUNTAINA OUKULLE SAATANA KAIKKI!!
meitsi ja Juho on menossa ehottomasti mukana..
Levi natsas, tuli ihan ok mature seksöneitä ja kaikkee muuta levotonta härkää. Pitäs riittää linskiin hypyt ja vauhit ryöstösektoreihin.
eka poksi 10-12m, toka käpitys 6m, kolomas liitosuoralla 10m, roadgäpi 8-9m (puinen pöytä) + monta muuta uutta juttua. Vois sannoo notta oon ihan tyytyväinen tuohon. Esim isoon boksiin löytyy kaks heittoa, vastatuulimalli ja myötätuulimalli! Eli jokatapauksessa kisassa siitä pääsee yli :)
Juho oli kova jätkä. Koskaan en oo nähäny että joku sahaa yhtä aikaa moottorisahalla ja heittää laattaa :D Sillä oli muka rapula vaikka hölläs paria tuntia ennen muita!? Kuitenki se puu lopulta kaatu oikeeseen suuntaan.
olipa huikeeta Oukulla. Juhon kanssa opeteltiin ajamaan ilman jarruja, ei se onnistunu. Rata on kyllä sikasiisti, kiviä on enempi ko multaa ja maata :p
Tuli hypäheltyä pikkutirtsallaki, V10 on sangen näppärä :D no, eka kertaa marraskuun jäläkeen sitäki.
ens vkloppuna oukulle?! mie meen ainaki :)
Olipa hauska Jussi. Paljon Kaivettiin maata. Oot sä Kimmo kone tekemään hommia ja Juho kanssa. paljon olet omasta selkänahasta raapinut! No sehän on vaan positiivista.
Ja pitihän sielä jonku olla työnjohtajana sillon lauantaina. :)
Huomenna menen testaamaan rataa. JES!
Haloo, ens viikonloppuna mennään Rukalle!! Sie kans!?Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Ville
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Turpomies
:D Just oikee meininki, äijjästä rupee tuleen ehta poromies. Joka päivä pyörii pienessä siivussa :D
Ketä sinne Rukale on lähösä, millä me mennään ja misä me nukutaan?
Juho ja Tuomo ny ainaki oli menossa. Ja Pete aiko tulla hengaan,kuvaan, roudaan fillarin meitsille jne.
Varatkaa kämpät tuolta
Restel hotelliketju tarjoaa seuraavaa kisa vklpksi:
- 1.7. - 3.7 pe - su
- 6:n hengen majoitus
- sisältää hotelli aamiaisen la ja su aamuina
- hinta noin 165 € eli 27.5€ per naama !
suora numero Rukan varauksiin: 08-85910
PS. Kisarata on loistava!!! TERVETULOA!
paska. tyttökaverin kanssa tullaan käymään rovaniemellä... käyn siinä sivussa sitte oukulla ajelemassa. onko sinne lähössö koko sakki, saanko ajoystävää siis? :)Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti HemmoP
Kyllä kai sielä jotain jengiä viel on? Tai jotaki.
Tuli muuten mieleen! Pistäkääpä osallistumisia tuleen jokka aikoo ajaa Levillä. Mielellään ihan noin niinko hetimiten. Jokkissarjassa on viellä tilaa. Ihan hyvin on tulossa jengiä, nyt on jo reilut 30 ilmoittautunut ja monta nimeä puuttuu!
mailiin: levi_sm@lappilainen.com (Hösö kans!)
Ilmoitusluontoinen asia.
Eli mä olen nyt sitte kans RBC:lainen
Moi!!
Kimmo mie pääsisin sinne leville.
Elikkä mitä siihen nyt kuulukaan ku miro kerto että levi tarjoaa ruokailupuoltakin?
Ja mites se kämppä?
homma hallussa. Ei muutaku Leville vaan kaikki :)
Talkoolaisille on täyshuolto, aamun safkat vaan hommaatte itte.
Meikäläki on täyshuolto vaikka en tulekkaan talkoilemaan :)
Ookke siis aamu-pala pittää ite keksiä.?
mikropizzaa tai mikrohampurilaisia, jos oikein alat hipoilemaan niin osta suklaamuroja ja maitoa.