Selviääkö laiheliinilla jossa on nastat alla perjantai-illan ajosta? Hyvin hyvin varovainen ehkä siis.
Printable View
Selviääkö laiheliinilla jossa on nastat alla perjantai-illan ajosta? Hyvin hyvin varovainen ehkä siis.
Perjantaille olut tai muu virvoitusjuoma mukaan.
Petikon kiekuran lähtöpaikka on sitten mikä? Edelleen arvon leivon mietin josko sittenkin pitäisi viikon huolet lähteä metsään jättämään.
Ulkoilualueen parkkipaikka, jos ei sinne löydä niin voin opastaa ABC:ltä 18.25.
En pääse paikalle. Ikävä ylimääräinen yllättävä este iltaan :( Koko illan ohjelmisto kerralla uusiksi. Tämmöistä tämä elämä välistä on. Ensi kerralla sitten
Ilman kaliaakin voi olla hauskaa. Hmm, ehkä ajoin ehkä en.. [emoji4]
Lenkki oli ainakin lyhyt, hidas ja väsynyt... :D
Ovela-ratas-kokemuksia. Fat-bike dayssa tuli ajeltua nyt hiukan isompi lenkki, ja parissa paikassa ei vaan jaksanu. Ei sitten millään. Osittain syynä oli ensin mudassa luikastelu, mutta kuitenkin. Tarvii vaan hankkia lisää jerkkua reisiin.
Sulla onneksi nurkan takaa kurkkaa jo massakauden aloitus. Kinkkua, laatikoita ja tummaa olutta kaksi käsin kohti nielua, niin kyllä läski (pyörä) kohta kiitää.
Eikös nuo jenkit sanoneet hetki sitten, että joulukuussa sää muuttuu ja tulee kylmin talvi eurooppaan 30 vuoteen. Sitä odotellessa, eikä ne minusta kyllä tässä kylmästä sodasta puhuneet.
Minäkin testasin ko. ratasta pikkasen, helkkarin outoa muljahtelua ekat 2min sitten unohtui koko ratas, ei olis kyllä mitään nähnytkään siinä rähmässä.
Yllättävän kuluneelta vaikutti RF:n 30t N/W parin kk:n vähillä ajoilla - kyllä tuolla vielä ajaa pitkään mutta joteski tuntuma että TA ja Blackspire tekee kovempaa anodisointia.
^Hieronta extrakivaa pitkän tauon jälkeen, viime viikolla Paulilla kävin ja saattaa joutua piipahtaman uudestaan....
Hieronnasta on jo kovin pitkä aika, mutta hyvää hierontaa antoi eilinen 3h kiinteällä KäpyläMärkiössä. Oli isät&pojat läskijuna ja mää (2nd. gen. ajeli komiasti). Lujjaa ei menty, mutta silti on kohtuu ajettu olo. Mun kruisailu oli julmaa tötöilyä ja horjuvaa etenemistä, mutta että voikin nuin naurettavansäälittävä suoritus olla niin hubahubaa.
Millonkas sedät saapuisivat R-mäelle lustin pitoon? Rapakuramutaa ei ole tarjota, mutta muuten ihan ok settiä.
Lawantai 13.12? Laavu löytyy jos makkaratuttaa.
Kummallista kyllä, lauvantai 1312 olis tyhjänä mun kalenterissa vaikka makkurinpaistoon. Kaikilla muilla se sit varmaan on ihan täynnä....
12 päivä on rapukekkerit, voi olla että 13 päivä on heikko olo. että sillä varauksella.
@LiikkuvaShikaani. Lihakset jumissa ja kalvot kiinni. Sen takia venyttelystä ei ole hyötyä. Tarvii se aika vaan nyt tilata Paulille, ei tässä muu auta.
Onneks tilaaminen ei sattunu :)
Lauantaina maqquria? Ja,tack!
Oliko mutiksella viel vihreätä ovaaliratasta vahingossa tähteellä? Niin sen kyl pitäisi olla aivan vääräuskoisen väärä koko eli 38 piikkinen. Vielä vähemmän, kun asiaan olen perehtynyt niin käykö se racefasen kampiin?
No ei mulla sellasia ole, myin vahingossa oman vararattaankin poies. Lisää pitäis kohta tilata.
Siitä venyttelystä :https://www.youtube.com/watch?v=1VCM7xnL2QY#t=201
@mutanaama mihinkä sitä joutuu jos tehot kasvaa hierottaessa ja venyttelyssä ,rupeis varmaan pelottamaan metsässä meno. En oo ollut mikään kova venyttelemään eikä hierottukaan kuin 2 kertaa, itse olen kyllä hieronut kun tyttö hiihti niin oli opeteltava, muita olen kyllä hieronut mutta minua tosiaanvain 2kertaa.
Jep. Meitä on moneen junaan. Yleisesti ottaen mä en saa edes sormenpäitä maahan polvia koukistamatta, ellen sitten istu lattialla. Ja tätä se on mulla ollut melkeen aina.
Tuo mainittu herrahan ei varsinaisesti tee urheiluhierontaa vaan minullakin käsittely lähinnä mahdollistaa kävelyn ja nukkumisen kun saadaan rangasta lukot auki. Napeilla pääsee vaan puoleen väliin, manipuloinnilla loppuun asti.
Älä vaan yritäkkään niitä sormia lattiaan, siinä on suurivika jos yrittää venytellä enemmän mitä nivelet ja nikamat antaa myöten , tunnen liian monta ihmistä jotka on venytelleet itsensä vaivaisiksi.
Kyllä ne menee silloin kun lihakset eivät ole jumissa.
Mutta, oot ihan oikeassa tuon venyttelyn kanssa. Mä melkein onnistuin tekemään takajalkojen lihaksille pysyvää vahinkoa liialla venyttelyllä. En nyt muista, oliko se Ellmeri vai Pauli, kun sanoi, että se lihas antaa periksi sieltä heikoimmasta paikasta, joka on tietysti lihaksen päädyt. Keskeltä jumissa oleva lihas ei veny ilman hierontaa mihinkään. Todennäköisesti saa vain tulehduksen aikaiseksi.
[QUOTE=mutanaama;2302542 Mä melkein onnistuin tekemään takajalkojen lihaksille pysyvää vahinkoa liialla venyttelyllä. En nyt muista, oliko se Ellmeri vai Pauli, kun sanoi, että se lihas antaa periksi sieltä heikoimmasta paikasta, joka on tietysti lihaksen päädyt. Keskeltä jumissa oleva lihas ei veny ilman hierontaa mihinkään. Todennäköisesti saa vain tulehduksen aikaiseksi.[/QUOTE]
Mä oon tehnyt pitkiäkin venytyksiä mutta lihas on ollut lämpöinen ja joustava,kylmää lihasta ei kannnata hirveesti rassata,lenkillä voi tauolla vähän tehdä palauttavaa kun joku vetää tauolla nortin,tukholman reissuilla kun päivä vietetään metsässä ja paljon tankataan nestettä niin ei tuu lihakseen kuivumisia jne.. Lihashuoltoa kannattaa tehdä vähän ennen nuggumaan menoa vaikka mummon kanssa..:rolleyes: sillaiii....
Millonkas sedät saapuisivat R-mäelle lustin pitoon? Rapakuramutaa ei ole tarjota, mutta muuten ihan ok settiä.
Lawantai 13.12? Laavu löytyy jos makkaratuttaa.[/QUOTE]
Monelta olis tarkoitus lauantaina lähteä liikkeelle?Jos kokeilis kepillä jäätä ja laittas anomuksen vetämään..[emoji4]
Riihimäen suunnan sääennuste näyttää lauvantaille aika -hmmm- ei-houkuttelevalta.
t:
sokerista tehty
Eikä norskikaan hyvältä näyta http://www.yr.no/sted/Finland/Södra_Finland/Rajamäki/
Jos olisi asteen pari pakkasella niin ei haittaisi, mutta tommosessa räntäsateessa kastuu äkesti. Joten tää SokeriSakari ehdottaa Rajamäkihubailun siirtoa. Kattelllaan seuraavaa viikonvaihdetta sillä silmällä.
Mut söndaagina on paaljon parempi keli. Toivotan sedät tervetulleeksi Petikkoon. VPCX-rata on merkattu 12.00, startti 13.00. Stenu sai makkarat sponssina Helsingin Makkaratehtaalta, oluttakin on. Mää taida mtn kisaa ajella, mutta sen jälkeen kun rata on purettu voisi jossakin vielä pyörähtää. Valot mukana kun hämärä alkaa jo kovin aikaisin.
Sunnuntaina voisin poiketa Petikossa, lavvantaina yritän siivota. Huomenna lähden koirien kanssa maastoilemaan.
Onko perjantai iltana ketään lähössä ajamaan?
Mäkin ehkä voisin sunnuntaina hyrräillä Petikkoon kun vieressä sattuu olee.Enkä ennen noissa ajoissa ole käynyt. Huomenna mahdollisesti vaan pyörän testausta kotinurkissa tai sitten kartanolle ja takas [emoji4]
Huomenna sunnuntaina Petikon parkkikselta lenkuraa kello 11:00
^no sinne. Sit voi harkita et osallistuuko siihen iltapäiväseen Väärät Polut(/pyörät) CycloX:ään.
Siel oli kaliaa ja maqquria *droool*
Ttu mtn kaliaa makkurilla vaan hakukoirain kera petaksen mettässä riekkumista valoisan aikaan.
Käydään ajamassa tunti puolitoista, hengailaan hetki VPCX kisoissa siellä Petikossa syömässä makkaraa ja sit joko ajetaan lisää tai sitten ei, fiilispohjalla mennään, vauhti on myös sen mukaista.