Warm bodies, olihan tuo ihan hyvä. Ainakin erillainen zombie leffa. :D
Printable View
Warm bodies, olihan tuo ihan hyvä. Ainakin erillainen zombie leffa. :D
Zombieland-viihdyttävää toimintaa.Woody Harlesson omassa elementissään.
Resident evil 1&2 olihan ne tapahtumarikkaita ,aivot narikkaan leffoja....
Piranha 3DD .. järkyttävää roskaa enkä ymmärrä miksi edes kattosin kokonaan..
"Walk the Line" eilen illalla, mielenkiintoinen. Paitsi että olisin erittäin mieluusti katsonut myös sitä osaa kun kaikki oli hyvin, nyt keskityttiin vain vaikeisiin alkuvaiheisiin ja Cashin alkoholi- ja huume(?) ongelmiin ja parisuhderimpuiluihin. Ja elokuva loppui kun kaikki selvisi ja kääntyi hyvään.
Olin myös aina luullut että Johnny Cash oli itse istunut vankilassa, mutta ei sitten ilmeisesti. Ihmetytti myös se että hän ylisti vankeja, miten "arvostan teitä"? ei kai kukaan vankilaan syyttä suotta joudu...
Mutta nää artistit Joaquim Phoenix ja Reese Witherspoon ( aivan ihana!) teki lauluosuudet ite! Ihan mahtavasti, siis parempiahan näyttelijät on kun "oikeat" laulajat konsanaan.
ps. Johnny Cash ja June Carter-Cash ovat esiintyneet yhdessä "Pieni Talo Preerialla" -jaksossakin! Siinä juurikin Johnny on ensin "pahis" joka kääntyy hyvikseksi, ja June suunnilleen oma itsensä rakastavana ja miestään tukevana vaimona. Hirmuisen nostalginen jakso. Ja itkettävä ( kuinkas muuten..).
Bullet to the Head.. Olihan siinä menoa ja mäiskettä tosin tuo Stallone vois tämän genren leffoista jo eläköityä..
"Kova kuin kivi".No onneksi en menny silloin ihan elokuvateatteriin tätä katsomaan, nyt niin kummoinen ollut. Odotin "kovempaa".
Olisi loppunu vaan siihen kun tyttö ja eläkeläis-sheriffi pääsi turvaan majalle kun tyttöä oli purrut käärme kätöseen..., nyt tähän tuli vielä loppukaneetti "25 vuotta myöhemmin" ja se oli liian surullinen osuus, ja tarinan "hohto" kuivahti mun mielestä siihen. Eläkeläis-sheriffi muistutti ihan mun yhtä tuunaamaa länkkäri-nukkea :D luonteenpiirteitä myöten.
Tytön olisi vaan pitäny palkata Clint kostokaveriksi, niin homma olisi varmana sujunu kätevämmin ja ilman ylimääräisiä harmeja.
Kiva kuitenkin tällainen perinteinen länkkäri, ilman hössötyshuumoria, turhia ihmissuhdekiemuroita tai ylenpalttista väkivaltaa tai mitään "erikoistehosteita". ( mä nimittäin luulen että tulevassa "Lone Ranger"-elokuvassa näitä on, mikä merkkaa sitä että itse tarina on höttöä )
django unchained- loistava neekeri länkkäri!
bullet to the head - Oikeestaan katsoin vain puoleen väliin, ku nukahdin sohvalle, mut tämä kertonee leffan tason.
Men in Black 3.. olihan tuo paikotellen jopa ihan hauskakin..
Vares 3 ja taas ääni möykkäämään, että saisi sanoista selvää. Suomi-elokuvat tekstityksellä ;)
J.Reache Tappajan jäljillä- Tomppa ei oikein päässy vauhtiin...7,5
Fast & Furious 6 tuli käytyä katsomassa.. Ei tuo toiminnan määrä ja laatu aivan riittänyt peittelemään sitä miten nämä jatko-osat toistavat itseään, mutta kuitenkin ihan viihdyttävä pätkä..
Alien vs Predator II
. lol pläts, pläts, iiik ja pläts. Parasta elokuvassa oli kun en maksanut siitä
Uhma-defiance,yllätyksetön wwII hyvät voittaa pahat,perustuu tositapahtumiin raina.
Hide Away
http://ia.media-imdb.com/images/M/MV..._V1_SX214_.jpg
Ei hassumpi oikeastaan, vaikka parempia olen nähnyt...
Eilen käytiin mimmien kanssa leffassa aivan extempore, katsomassa Yhdet häät ja kolme anoppia. Ihan kiva leffa. Täyttä soopaa mutta ihan viihdyttävä.
Eilen katsoin telsusta jotain anakondaleffaa. Oli niin kamalan jännittävä ja kamala muutenkin, että vaihdoin kanavaa aika äkkiä.
Pitkän jussin majataloa (3 disc) tulee hekotettua seuraavat päivät....
Killer Joe.. Olipas rankka pätkä ja McConaugheyn roolisuoritus kylmänrauhallisena sosiopaattina oli kyllä loistavaa.
007 - Dr No
Koneella odottaa Black Sheep.
Tärähtää katseluun sopivalla (promille)hetkellä.
Roskaleffojen helmi :) Kun Late L. syö itseään ovesta läpi, jopa Jack N.holson jää selkeästi tinalle.
Taideleffojen ystävät kavahtakoot...
Kauhea Kankkunen 3 ... Todella surkea tekele verrattuna ensimmäiseen osaa..
007 - From Russia With Love
sekä
Midnight in Paris
Edit: Ainiin, ja Punaisen lokakuun metsästys tuli myös katsottua.
"Gentlemen prefer blondies" Marilyn Monroe ja Jane Russell - siis neitokaiset on kun nukkeja, juurikin Fashion Royalty -nukkeja :). Ihania pukuja, katselin oikeastaan vaan niitä, juuri pidän näistä wanhan glamour-ajan asuista, ja niistä on tullut erittäin paljon vaikutteita näihin keräilynukkeihin. "Diamonds are girls best friends"-nukke mulla tuossa onkin.
Ja onhan tällainen hyväntahtoinen huumori paljon kivempaa katsoa kun hömppäkauhutehosteväkivaltaverenvuodatus..
Batman Begins ja sen toisenkin... Pätmänin paluu
Yllätyin pos, viisi tähteä.
Vlopun leffat: Orpokoti, departed, snitch ja joku semipaska jännäri.
Underworld: Awakening...
Eilen käytiin kaverin kanssa katsomassa Kauhea kankkunen 3. Oli niin hauska ja kiva leffa, että vielä kotonakin nauratti. Paras kankkuselokuva ikinä!:D
Zero Dark Thirty
Huh kamalaa, kolmoselta tulee "The Good Son" ..jossa on Elijah Wood ja Macalay Culkin ihan pieninä kymmenvuotiaina. Tämä on ihan kamala, koska Macalayn esittämä poika on "paholainen", jonka kepposet aiheuttavat oikeasti karmeita asioita, ja tää nassikka nauttii. Kamalinta on juuri tommoisen pienen (muka)viattoman ( näyttääkin ihan pyskopaatilta) pojan pahuus.
On se kai loppuun asti katsottava, muistaakseni Elijah pelastuu ihan täpärästi ja Macalay joutuu hoitoon tms.
Tätä kamalampi on vaan "Uinu uinu lemmikkini". En katso enää ikinä, enkä sen jatko-osaa.
Lisäys: ei Macalay minnekään hoitoon asti ehtiny...huh, olipa tämä vaan kamala.
Häppening. Oli ihan hyvä.
Samaten hyvä oli Freedomland, joka valitettavasti vain tvkaistan nauhotukselta oli loppunu 10min liian aikasin.
Mitä siinä tapahtu sen jälkeen kun Samuel Jackson oli niitten Lancen miesten ja mellakkapoliisin välissä?
Vuonna 85, ihan ok leffa :-)
Django... viihdyttävä leffa raskaasta aiheesta huolimatta. Mitähän muroja se Quentin Tarantino syö näitä käsikirjoituksia tehdessään :)
Vuonna '85 ...
"Rock´n Roll Never Dies" - tämä oli ihan äärimmäisen ihana tosi koskettava, vähäeleinen tarina pienen ihmisen pienistä isoista asioista. Musiikista ja omasta tekemisestä, siittä että "kaikki järjestyy" - ( kuten isä aina sanoi). Ihana kerronta siitä että on vaan reilusti oma itsensä uskoo tekemiseensä eikä mee valmiin kaavan mukaan. 80-luvulle mä tämän tarinan sijoittaisin.
Kun pääosassa on Samuli Edelmann, niin hyvää on tiedossa. Että oon itkenyt koko elokuvan loppuosan, ja se on hyvän elokuvan merkki se.
X-Men: First Class...
007 - Goldfinger
007 - Skyfall