Kulomäentien pohjoispuolella, Högberginhaaran päässä, kuten uutinen kertoo. Ei pilaa mitään ajomestaa, minusta tuo on puhdasta ryteikköä ja tasan kahdesti olen tuolla ajanut.
Printable View
Kulomäentien pohjoispuolella, Högberginhaaran päässä, kuten uutinen kertoo. Ei pilaa mitään ajomestaa, minusta tuo on puhdasta ryteikköä ja tasan kahdesti olen tuolla ajanut.
Huominen + klo 10 + munkkis = enivan?
muok:
tarkempi speksi ~ munkkila - laakso - munkkila - yyberbööle - munkkila - lähiseudut - munkkila / 4+ tuntia tms
jos joku aikoo matkaan, niin ilmoitus tätä kautta ennen aamu-8a
Sunnuntai mulla nougou.
Jääseireenikin huuteloo.....
Möyk: larjantaina siis jäille ja suntaakina hakuhaukkuiluilua. Nyt *piip* niitä pitempiä wiikonloppuja tänne ja vähän *piip* äkkiä, ttu.
Remontin ehjäämistä töissä koko viikonlopun :(
Ni, ja tänään piti ehjätä HC:n rakentamaa remonttia.
Mutta siis sovitusti, ei rakennusvihreitä. Ilman HC:ä vasta mietittäis miten tän pikkurempan vois ryssiä isolla rahalla. Nyt ollaan puolessa välissä viinan voimalla.
Liki /ceestä olosuhdes tänään. 90% alla vesijäätä, epäkeskopuiston kalliot nyt jänskättäviä. Nastojen kans olis ollu tylsempää.
Neljässä tunnissa kerkes hyvin läpikastumaan. Klubilaisten startin bongasin vahingossa, muuten poluilla ei yhtään ketään pyörän kans.
Enäjärvellä oli 100 % ajasta alla vesijäätä, enimmillään vettä oli niin että nauhat kastui.
http://ep1.pinkbike.org/p4pb10639956/p4pb10639956.jpg
Oli siellä jääpupujakin:
http://ep1.pinkbike.org/p4pb10639984/p4pb10639984.jpg
Kui Vui Lee
Jaa että skutsissa luikastellaan isosti. Tää yrittää sitten ajella siirtymineen sinne keskospoiston suuntaan, ja munkkikselle kello 11:00
Ukrainapolku ja keskuspuiston muut pitkosreitit oli melko haastavia ja jännittäviä 35mm nastattomilla renkailla, Haltialan lehmänpaska varaston kohdalla tuli tehtyä tyylikäs 180asteen suunnanvaihto jalat kiinni lukoissa ja pysyin myös pystyssä.
Huomen aamulla 10.30 ylläshallin parkkikselta, suunts todennäköisesti Herttonimi, mukaan pääsee jos on haluja
Käytiin Juhan kanssa kaksistaan ajamassa reittiä Hallainvuori, Herttoniemen kalliot, Roihuvuoren reitit ,Myllypuron jäähallilta oikesti kaikki ajettavat kalliot joita myllupuronkaltseita on jäljellä. Ja Jäätä riitti matkan varrella aivan pirun paljon , eli ei kannata ilman nastoja lähteä noita polkuja.
Käytiin HC:n kanssa ylävitosessa, ja hetkittäin oli kelveillä aivan piip liukasta.
Oliko se Pastu joka tuli vastaan tänään iltapäivästä tuolla Ülaston poluilla? Eipä noita kuitusia Nallerasvoja vissiin kovin montaa täällä ole?
Jos sen Nallerasvakuskin perässä tuli daami ei-läskillä niin ei ollu Pastu. Mä bongasin nuo kaksi vähän ennen kolmea siinä Puupalvelun takana kun olin haukkua ulkoiluttelemassa päivän rykäisyn päälle.
Joo sama porukka. Mä olin vaan vähän jo edempänä kun tulivat vastaan, just laskeutumassa sinne linjojen alle.
Ei oo naista lenkillä irronnut tähän mennessä eli en siis tunnusta. Ajelin noita nurkkia tänään vähän aikaisemmin, kun siirryin Kaapelimiehen kanssa sahaamaan Haltiavuoren laskuja. Vetäsin 360° vaaka-akselin ympäri altaanaluspolulla, eikä edes vauhti juuri hyytynyt. Vähän piti jalalla hakea tukea. Siinä hötäkässä irtosi satulatolpan pään kiinnitys putkesta. Hyvä syy ajaa mandagina Yläfemmaan shoppaa (ettei Mutis pääse karkuun kiljukisassa).
No hetken mä pääsin naatiskelemaan alle 10 sijoituspaikasta, kohta taas muut hurahtaa ohi oikealta ja vasemmalta.
Ettei ny pystyakselin kuitenki? Se altaanreunus on nastatta ajelevalle paikoittain enempi kuin hiukan haastava :-)Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Pastu
Pyöri niin hurjasti, että meni akselitkin sekaisin:eek:
Jopas on aktiviteettia täällä.
Onx täältä lähdössä joku lauantaina Mansesteriin ajamaan TalviTdT:tä?
Larjantaina tään kalenterissa lukee nuuksio_all_day_lång
Mä voisin pitää tuota bäkappina jos mansen polut on jäässä.
Vieläkö Pahiksella on se BB-taco ylimääräsenä vai menikö jo mutikselle?