Niin, JackOja ehti jo käydä kertomassa että hänelle olisi ollut varma ja helppo (tai helppo ja varma) tupla tiedossa, jos hän vain ehtisi käydä ajamassa:rolleyes: En tosin tiedä oliko hänellä mielessä Helsinki + Vantaa, joten saattaahan olla että hän oli tämänkertaisen Espoon rastin edessä yhtä suurena kysymysmerkkinä kuin me muutkin:cool: Paitsi tietenkin Espoon rastisemiprot, jotka jokin merkillinen sattuma on kuitenkin pitänyt kiinni muissa ympyröissä.
Mä olen aina ollut äärimmäisen huono kaikenlaisissa kuva-arvoituksissa. Vaemmalla istuu ilmeisestikin ukkotonttu myllynkivellä sylissään jotain arkisia esineitä jotka ilmeisesti eivät kuitenkaan ole säilykepurkkeja eivätkä oluttölkkejä ja oikealla on naispuolinen lastenkulttuurihahmo joka minun pitäisi luullakseni tuntea mutta jota en vaan sää päähäni:seko:
Voi muuten olla että läheskään kaikki rastiharrastajat eivät edes tiedä että lisävihjeitä on tippunut, sillä foorumisofta ei taida kertoa kenellekään että jotain viestiä on muokattu jälkeenpäin ja että siihen on lisätty oleellista ja tärkeää tietoa. Itsekin huomasin vasta tietyllä viipeellä kun vahingossa luin jo luetun ja luetuksi merkityn viestin.
PS Lontoon ja Pariisin kuvarasteissa lienee voimassa sama kymmenen kilometrin sääntö kuin meilläkin - ja varmaan aivan samalla lailla useampia rinnakkaisia ketjuja kaupunginosien tai kuntien rajojen tai muun hallinnollisen jaotuksen mukaan. Tosin en voi kuvitella että kummastakaan löytyisi sellaisia oikeita hakoja kuin meillä on ainakin muutama eli sellaisia jotka tuntevat ne kaikki niin hyvin että kykenevät täysin suvereenisti löytämään vaikeimmatkin rastit mistä tahansa:)