No voisi tuota harkita jotain lyhyttä. Puomiltako olis lähtö?
Printable View
No voisi tuota harkita jotain lyhyttä. Puomiltako olis lähtö?
Pieni täsmennys.
Ajelin jo aamulla lenkin joten tulen illalla vähän matkaa mukana ja lähden sitten muille asioille.
Puomi vai vaakuna yms?
Puomilta on lähtö
Sent from my iPad using Tapatalk HD
mukana....
Mitenkäs on vkl mettään menot?
Suunnitteilla on. Lauantain töistä en vielä tiedä, mutta sunnuntaina viimeistään.
Sunnuntai on allekirjoittaneen osalta hyvin epävarmaa. Huomenna ilmeisesti olen polulle suuntaamassa hämmeessä.
Huomenna olisi klo 12 jälkeen mieli maastoon. Mulle sopii pidempikin lenkki sopivan rauhalliseen tahtiin. Sotku aukeaa neljältä :)
Koitetaan huomennakin päästä.
Tulen myös paikalle
Lenkkihän meni speksiin. Rauhalliseen tahtiin sopivan pitkä ja sotkukin oli auki.
Ilveskalliolle ei kylläkään päästy :)
Viikonloppu tuhlaantui töissä mutta huomenna ulkoilutan fillaria koko päivän.
Mä lepuutan itseäni tänään, kun se eilinen tuntuu vielä vähän jaloissa. Ilman evästaukoa olisin varmaan vieläkin matkalla :)
Huomenna voin lähteä metsään mönkimään paksukaisella. Mä olen noin 16:30 lähtökunnossa, jos sillon vielä meno maittaa?
Myöhemminkin käy.
Minulla on huominen hyvinkin epävarma, kun kaikenlaista muuta typerää pakollista ohjelmaa on tiedossa.
Heh, ei mennyt ihan putkeen paksukaisen takarenkaan litkutus.
Tänään uusi yritys paremmalla teippauksella.
Eipä näkynyt muita polkijoita metsässä kuuden aikaan aamulla. Fillarin valot näyttää toimivan hyvin.http://tapatalk.imageshack.com/v2/14...369ae0667d.jpg
Mutta kuuden aikaan illalla toivottavasti olen lenkillä
Onko puomilla lenkille lähtijöitä 18:00, vaikka on hieman kosteaa?
Tarkoitus olisi tulla
Kelihän oli suorastaan lämmin ja vettäkään ei satanut.
Tulipa kokeiltua Whiten proläski ja onhan se hieno peli. Painoakin selkeesti vähemmän kuin fattyssa.
Vetästiin siinä samalla tämmöinen kevyt mettäpyöräily kaverin kanssa. Vauhti silleen sopivan rento että ehtii katselemaan maisemia, syömään eväitä ja kaivamaan hirvikärpäsiä korvasta. Huomenna jatkuu.
Velosipedistillä komia lenkki.
Mä olen nyt ajellut kivikkojuurakkoja tervaniemen suunnalla oikein urakalla. Satulan kuitukiskotkin meni päreiksi ja tuli pieni putkelta ajo harjoituskin tehtyä..... Tänään sitten kävin vaihteluksi katumalla pitkoksilla ja muuten vähän pyörimässä kaupubgin itäpuolella
Oho en mä satulaa ole saanut hajalle koskaan mutta tänään tuli todettua ettei läskikään joka paikassa kulje.
Katuman rannalla menee pitkokset.....vai mitähän kaupunginosaa se nyt sitten olikaan
Edit kartasta tutkien taitaa olla katinen oikea kaupunginosa