Keliä kun katselee niin cc on mulle ainut vaihtoehto. Polut varmasti ihan paskaa, joten oisko huomen kympiltä kaupalla. Katotaan sitten mitä ajetaan..
Printable View
Keliä kun katselee niin cc on mulle ainut vaihtoehto. Polut varmasti ihan paskaa, joten oisko huomen kympiltä kaupalla. Katotaan sitten mitä ajetaan..
Juu kuulostaa tosi rajulle touhulle. Meikäläinen ei aja tänään eikä huomenna saatikka sunnuntaina metriäkään.
Huomenna puran palasiksi ainakin ibiksen ja jos intoa riittää niin nikolainkin. Ikarit huoltoon jne.....
Niin ja suuri kiitos kaikille pikkujouluun osallistujille. Jokainen on lippunsa "lunastanut". Kiitokset vielä kerran.
Kaiken kaikkiaan 16 MTB Järvenpääläistä on mukana, joten eiköhän saada kunnon kemut aikaiseksi.
Sapuskat saapuu paikalle heti 1800 joten nälissään tuskin näissä kemuissa tarvitsee kenekään kärvistellä :)
Terve Tuloa Juhlimaan Maastopyöräilijöiden pikkujouluun.
otin varaslähdön pikkujouluihin (toivottavasti kunto kestää huomisiltaan asti :)) ja kävin jo pikkujoululenkillä.
http://www.sports-tracker.com/#/work...oq2jqh0rt6qnmc
loppupuolella tuli lunta niin ettei eteensä meinannut nähdä ja meinas tulla pikkujoulun eka
konflikti yhden auton kanssa jonka kuski ei tainnut nähdä sen vertaa.
kävin samalla tsekkaamassa testikilometrillä vanhalla Lahdentiellä mitä mittari näyttää
aispaikkerilla.
huomenna on lumitöitä ehkä, plusasteita näyttää olevan.
http://www.foreca.fi/Finland/Vantaa
Sataa näköjään huomen koko päivän räntää. Lenkkiä yritän kumminkin vääntää, eli kypältä kaupalle..
Minä olen kuulemma lupautunut lapsenlikaksi aamupäiväksi. Noh, eipähän tarvitse enempää arpoa lenkin ja salin välillä.
Kaksi rohkeaa meitä oli. Olihan siellä vähän loskaista, mutta pikku-joulu lenkki tuli tehtyä..
Lukekaapa Fillarilehden topiikkian MTB Retroilua..... Ihan tippa tuli linsiin kun muistelin vanhoja.
Uskokaa tai älkää siinä Himoksen 1993 kisakuvassa olen MINÄ kin mukana siellä jossakin, en tosin näy siinä kuvassa mutta tuossa kahinassa olin mukana. Aika tosin kultaa muistot mutta jossakin siellä ajajan 124 takana. Voi sitä aikaa:) GT Zaskar (se legendaarinen runko, kiilloitettua alumiiniä tiätty, Rokkarin mag 20 keula (niimpä niin kullanväriset alajalat) ja kaiken kruunasi U-jarru takana. Aikansa helmi. Ja ne ensimmäiset shimanon spedet 737:t. Kisa asu oli ihan sama kuin kisanumerolla 111.
Jos jollakin on GT Zaskar juuri näillä rommpeilla, niin olen kiinnostunut. Projektiaihiokin kiinnostaa. Ai miksikö? no en tiiä :)
Päewee! Käsi ylös kenellä ei ole tukka kipiä näin aamusta?? _o/
iltapäivää! nostaisin käden mutta sattuun nuppiiiin niin mahottomasti.
Isosti kiitoksia pikkujoulun järjestäneille henkilöille. Kyllä oli muistaakseni mukavaa...
Ilma on tosiaan tietysti nätti kun tulee tämmönen pakkohuili
Huomenta. Olen pikkuhiljaa taas elävien kirjoissa. Se sauna oli muuten hyvä, mutta kiukaan hormi ei vetänyt varmaan kunnolla kun arvelen tämän olotilan johtuvan häkämyrkytyksestä:seko:. Nyt tuli tehtyä oikein perusnollaus ja tyhjennysharjoitukset samalla kertaa. Kyllä täytyy sanoa että maastopyöräily on ihan paska laji.
Jos jollakulla on vielä kamppeita siellä kössicentterillä niin hakekaa ne sieltä pois nyt iltapäivällä. Minä käyn siellä jossakinvaiheessa kohta. Juu en aja itse autoa vaan vaimo ajaa.
Kiitokset kaikille MTB Järvenpääläisille. Pikkujoulut meni aivan loistavasti.
huomenta vaan (heiluttaa käsiä)
MTBJpään ISORIESKA -porukkalenkki maalikaupalta klo 10.00 :
http://www.sports-tracker.com/#/work...n9fcb4e478k982
kiitokset hyvästä seurasta pikkujoulussa ja porukkalenkillä
Kiitos ARJ:lle pikkujouluista. Harmi kun ei jaksanut herätä aamun lenkille:(.
Keravan Hong Kongissa. Tai siis kotiin tulleessa mainoslehtisessä näin semmoset pattereilla tai akuilla (AA?) pelaavat
pohjalliset. Olikohan niitä sitte eri kokoisia ku ei vissiin oo hyvä liikaa leikata pohjallista jos iso kenkään.
Hintaa oli muistaakseni alta kakskymppiä
Ps. vieläkin on mystinen olo...
Kiittelenpä minäkin kemuista. Ja leipäkoneesta. Olen otettu :o. Vaimo kurkkasi leipäkoneen sisään ja homeet huomattuaan ilmoitti, että mokoma saakin sitten koristaa terassia :mad:
Olo on heikko, eikä varmaan ole normaali vielä huomennakaan. Onneksi hoidimme Javalin kanssa pk-lenkin jo yöllä kävelemällä reippaasti kuppilasta kotiin :rolleyes:
Ei se mitään hometta ole, se vain näyttää siltä. Tuosta sen nyt huomaa että ei ne nämä nykyajan naiset ymmärrä mitään ainakaan leivän teosta.:D
Viimeksi kun vaimo täytti vuosia niin ostin hänelle karvanopat autoon. No sanomistahan siitä tietysti tuli. Nyt kun aloin ehdottaa hänelle seuraaviin synntäreihin että ostan wunderbaumin niin ei sekään kelvannut. No tämän koommin en osta mitään syntymäpäivälahjaksi kun ei mikään kelpaa.
Samoin kiitoksia kaikille ja erityisesti Artolle, mukavaa oli. Täälläkin päivä on ollut kaamea, johtuuko sitten yöllisestä pk-lenkistä. Harmi ku ei muistanut
laittaa trackeriä päälle.
Ertsi, olisko kuitenkin leipäjauhoja eikä hometta ;)
kävin tänään Keravan hönttikönkissä. n 15 lootaa löytyi noita hyllystä. toimivat kahdella AA-paristolla/akulla. olikohan nyt koosta 46
leikattavissa kokoon 38 tjsp. toiminta-aikaa luvattiin jopa 4 t. hinta 18,95. en ostanut kun oon tähänki asti pärjännyt ilman.
@javal: puhuin pikkujouluissa tietysti 26" enkä 29" isespikerin kertoimesta.(jos muistat)
MTBJpään porukkalenkki tänään klo 17.30:
http://www.sports-tracker.com/#/work...8oaoe3h1drtgq5
hiljaista oli, ei sentään yksin tarvinnut ajaa.
No johan on reipasta porukkaa. Tuolla märässä ja loskaisessa metsässä jaksatte könytä.:eek:.
Olen tehnyt sen päätöksen että maastoon vasta sitten kun on pakkasta.
Erittäin positiivinen kokemus LSVesamalta. Tilasin ibikseen takahaarukkaan sen metallisen takahaarukan suojan.
Suoja tuli minun työpöydälle Herttoniemeen ja vielä ilmaiseksi ? Erinomaista ja joustavaa palvelua:)
Jos ei tänään sateessa ajo kiinnosta niin Kuntosaluksessa on Spinningmarathon. 3 tuntia putkeen jalkojen liikettä. Tulkaa mukaan. Varmaan on tilaa vaikka ei olisikaan salin jäsen.
15-18:00 on tuo CS Marathon.
Jouduinpa sit ajamaan yksin, kun muut oli jossain muualla. Metsässä oli kyllä paikoitellen lievästi sanottuna märkää. Pitäisi varmaan mennä johonkin Hyvinkäälle ajamaan tällaisella ilmalla, siellä vesi ei jää polulle seisomaan puoli metriä syviksi lammikoiksi.
Ajaako jotkut jotain maantielenkkejä jostain muusta lähtöpaikasta tällaisilla ilmoilla kun ketään ei näkynyt?
^Mua ei näkyny siks kun 8.30 satoi vettä ja menin takaisin nukkumaan. Ajamaan pitäis kyllä päästä, mutta vettä totisesti on vaikkei sataiskaan. Sen totesin eilen illalla.
Neitsyys meni. Piti sitte ottaa se 3h, kun tuntikin olis riittäny. Kiitos Petterihttp://www.fillarifoorumi.fi/forum/i...cons/icon7.png
Katkesin 1h 40min jälkeen. Siitä pyöritellen maaliin...
Olis hyvä pystyä vetään varttitunti putkelta silleen kiihdyttäen. Näitä
kymmenkunta peräkkäin pikku palautuksin.
Tulipahan nähtyä oma kuntotaso. Tytöt kyllä molemmilla puolilla suoriutuihttp://www.fillarifoorumi.fi/forum/i...ons/icon14.png
Höh.
Tätä vauhtia kohta joka jätkä tansii balettia?
Voi kun tulis jo pakkaset ja kunnon polut.
Onko huomenna halukkaita aamusta aikasin cyclolla kiertämään järven ympäri? Kevyttä peekoota vajaa pari tuntia. Lähtö Nummikrouvilta joko 0800 tai 0900. Voidaan kyllä aikasemminkin lähteä.