Eilen aika myöhään illalla Paloheinässä 17 kilsaa luistellen, ladut olivat melkein yksityiskäytössä
Printable View
Eilen aika myöhään illalla Paloheinässä 17 kilsaa luistellen, ladut olivat melkein yksityiskäytössä
Eilen Oittaalla 20kilsaa luistelua. Kauden ekat hiihdot piitkän odotuksen jälkeen.
Joskus yli 30 vuotta sitten. Traumaattinen kokemus.
Äsken kymmenen minuuttia ja monta sataa metriä mökin pihasta metsän läpi ja hiekkakuopan yli. Varpaat jääty niin maan PRKleesti ja liian vähän lunta.
Viime lauantaina Paloheinässä luistellen hieman reilu tunnin lenkki. Tekis kovasti mieli ladulle, mut pitää tää pahuksen flunssa eka karkottaa.
Äsken taas reilu parikymppiä...
Kehtaako tuollaista tynkälenkkiä mainita, mutta pistetään kuitenkin kun ensimmäinen retkisuksihiihtely oli kyseessä. 1,5...2h siis kävin jäällä lykkimässä kevyesti nautiskellen:).
Parin viikon tauon jälkeen pääsi hiihtolenkille kelien puolesta, oli paikoin jopa mukavaa lykkiä samettihousupintaa menemään. Tosin sydän meinasi vetää ylikierrosta koko reissun, kun yhtäkkiä mennään jotain tekemään ilman ennakkovaroituksia. Kaksyks kuitenkin ja nyt on hyvät endorfiinieuforiat päällä :) Kuusamon nuorisoseuran urheilijoita ei juuri näkynyt, totta ne oli lykkineet pertsansa jo aamuseittemää ennen..
Hienosti olivat kunnan ukot kunnostaneet 4,5 km lenkin - eikä meillä ole edes lumitykkiä. Tyytyväinen veronmaksaja kiitti ja hiihti.
Sunnuntai-iltana Paloheinässä luistellen 20 kilsaa
Eilen pari tuntia märkää umpihankea. Nyt takaisin sinne omalle uudelle ladulle.
Eilisen tapaan kaksyks ja olkapäät on nakit :)
Kolmisentoista jäisellä ladulla.
http://connect.garmin.com/jsPlayer/440431709
Tänään vapaata. Pää meni pyörälle. Oikeasta yläkulmasta saa metrit päälle.
Tänään Pullahiihtoo muutama kiekka :)
Hämärissä kotiuduin. Tunteja omaa latua ja uutta luoden puron reunaa kansallispuistoon, metsätietä takas .. aurattu oli pahus hiekkapaikkoja.
Päivittäinen lenkki tänäänkin käyty pyörähtämässä -> vajaan parikymppiä hissuksiin hiihtelyä.
Eilen myöhään Paloheinän yksityisladuilla 15 kilsaa luistellen, jäistä oli, mutta vauhdikasta, ei mennyt kuin vajaa tunti..
Eilen 15 kilsaa !:)
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Eilen olin taas jatkamassa omaa latua, tynkä piti tehdä mutta järven ympäri lipes uutta latua luoden. Saukko laskenut rantakallioilta supin ketun jälkiä.
Hetki sitten reilu 10 km pertsaa Kivinokka-Viikki "ladulla". Eka kerta suksilla tänä vuonna.
Kymppi täälläkin pertsaa. Varmaan talven hitain keskinopeus oli. Huono latu, pito ja kunto..
Tämän päivän olosuhteissa tuntui että ainoa järkevä ulkoliikunnalta on hiihto metsäsuksilla. Viisi tuntia siis vaihtelevassa vesisateessa ja tuulessa loskahiihtoa järven ympäri. Hiljaista oli järvellä jostain syystä.
Päivällä parikymppiä Paloheinässä, vettä sateli, mutta juttukaveri auttoi
Reilu tunti jäätä, ei paljoa oma latu auttanut .. ei luistanut liikaa.
Hetki sitten kävin saunalenkillä testailemassa poistolaaristo löytyneitä liustelusuksia, tuntuivat hyviltä! Sää oli leppoisa, mutta "ladun" kunto oli surkea... :rolleyes:
Viime vuoden huhtikuussa.
Hakunilassa pääsisi hiihtämään ihan okei, Kivikossakin jotenkin. mutta ei vaan tällaisena talvena ole vielä syttynyt. Mä muistan että joskus musta oli ihan hauskaa hölkätä 5 tai 9 km suuntaansa monot repussa ja käydä hiihtämässä tunti tai kaksi, mutta nyt 45 minuuttia kellaripyöräilyä vie voiton 6-0, kuten ennen tavattiin sanoa.
Tänään vappaata 10.3 ksaa jäällä lenkki..!:)
Tos päivällä 10.3 jäällä..3.3..Purkkarilla. .ihan kiva oli ..käydä :)
1 1/2 tuntia pertsaa jäisellä ladulla, eipä ollut liisteristä apua, prkl... täytynee perus skeptisyyteni Zero-suksia kohtaan, toimivat kuin imukupit kun testasin niillä pari mäkeä ja jääpätkää... sellaiset lähtee nyt hankintaan tai ainakin harkintaan!