Manaaja, blueray. Teräpiirto paholainen. :cool:
Printable View
Manaaja, blueray. Teräpiirto paholainen. :cool:
The Final Countdown http://serve.mysmiley.net/animated/anim_63.gif niin siis eilen, en työaikana :D
Odotellaan tässä uuden Potterin alkua..
Jeh, Potter: ***1/2.
Mä olin vähän niin ku tyttöystävän ja sen systerin tukena ja turvana.. :D Kirjoista mä en tiedä yhtikäs mtn.. mutta kaikki leffat on kai tullut nähtyä. Jos tätä uusinta verrataan muihin Pottereihin, niin siinä oli yllättävän paljon huumoria vai olinko muuten vaan hilpeällä päällä:seko::D
Ylen Areenasta Paljasjaloin törmäyskurssilla (Barfuss, Saksa 2005). Aivan huikean ihastuttava leffa. 5 tähteä, ehdottomasti.
Master and Commander
Borat
Boxin levylle vähän lisää tilaa...
Kids are Allright, ihan katsottava perhedraama ***
Inception, matrix henkinen toimintapätkä kerroksittaisissa unimaailmoissa, varsin jees ****
Sweeney Todd http://serve.mysmiley.net/scared/scared0016.gif !! karmiva, ja vielä kaamia loppu.
Samaa sarjaa Päätön Ratsumies, mutta siinä sentäs jotain ideaa ja loppu oli mukavampi.
Kaksi tummanpuhuvaa elokuvaa tässä vielä olisi...
Havukka-ahon ajattelian.
The Doors .
Easy Rider
Transformers - Kaatuneiden kosto
Inception. Olihan se hyvä, ajoittain tuntui siltä, että siihen verrattuna Mementokin oli helppo ja suoraviivainen.
Robin Hood
Hurt Locker.
Roger Vadim: Ja Jumala loi naisen (1956)
(pääosassa eräs Brigitte Bardot..huhhuh...!)
"Splice": ★★★. Tarina oli tungettu liian lyhyeen leffaan. Paha pettymys kun 4-5 staraa oli odotuksissa mutta ihan katsottava pätkä kuitenkin, muutama hyvä kohtaus.
Ei varsinaisesti "elokuva", mutta viikonloppuna loppuun "The Pacific" -deeveedeeboksi.
Alku oli oli sekava, mutta onneksi parani loppua kohti. Kuitenkin selkeästi heikompi esitys kuin BoB ja näin ollen pieni pettymys. Ei sisältänyt oikeastaan mitään "uutta" näkökulmaa aihepiiriinsä, toisin kuin BoB. Ehkä paranee toisella katsomiskerralla sitten joskus.
Tähdet: ★★★½
King Kong.
kunniattomat paskiaiset
Edellisen kerranjälkeen katsottu:
30 päivää kaamosta BD
Halloween 2 BD
Repo Men BD
Merisusi BD
The Losers BD
A-Team BD
Valhalla Rising BD
Eipä jäänyt mikään mieleen kovin hyvänä. Kohta katsotaan From Paris With Love BD.
"From Hell" . Ja epäreilua http://planetsmilies.net/sad-smiley-8074.gif päähenkilö on kuollut nyt katsotuissa leffoissa jo kolme kertaa peräkkäin. Mä tykkäisin onnellisista, tai ainakin lohdullisista lopuista.
Tarvii varmaan katsoa Mr. Beania seuraavaksi...
"Planet Terror"
Oli jäänyt katsomatta joskus ja löytyi keskiviikkoillan viihteeksi boksin uumenista. Tuohan oli kerrassaan mainio! Mutanttizombeja ja suolenpätkiä ja hassua väkivaltaa sekä hieman paljasta pintaa... mitä muuta voi leffalta toivoa?
Tähdet: ★★★★
Eilen illalla ergoilun parissa United 93. On ne hienoja tyyppejä noi ählämit on...:rolleyes:
Mission Impossible III televiisorista kovalevyn kautta ja siten mainoskatkot hyppien.
Eipä tule nykyään muuten paljon tv-mainoksia nähtyä, kun kaiken melkein kattoo kovalevyn kautta ja katkot pomppii sitten yli.
Ihan oikeessa teatterissa tuli katsottua kuukausi sitten Harjunpää ja pahan pappi. Aika synkkä lehva. Ilmaisliput oli. Omalla rahalla en olisikaan mennyt.
:o mä yritin katsoa kun Mr. Bean lomailee. Mutta ei, ei kertakaikkaan pystynyt kun 20min. Huumoriako tämä pitäisi olla? Pahoinvointia tää aiheuttaa.
Hyllyssä on kuitenkin vaikka miten ( mun mittakaavalla) katsomattomia elokuvia. Katsottujen joukkoon siirtyivät "Tales from the Dark Side" ( oon saanut isältä joskus, ilmeiseti hänkin on sen jostain saanut. 4 kauhutarinaa) sekä jonkinlaisen Dragon- fantasiajutun.
Välillä tosin pitää katsoa joku hyvä, kuten esimerkiksi POTC -sarjaa. Että tykkään ;)
Uniin tulee aina jotain elementtejä - niistä kauheista kohdista. Mikä siinä on ,ettei mistään kivoista jutuista tule? Viimeksi näin unta jossa oli epäonnistuneita hammasimplantteja ja paljon pieniä lohikäärmeitä. Sitä ennen mua ei päästetty Tarja Turusen konserttiin vaikka oli lippu, vahtimestaritar väitti että käytän huumeita.
ELF, Will Farrell elokuva. Ihan kiva joulunodotus elokuva.
The Twilight Saga: Eclipse BD
Aika lässyä. Tylsiä dialogeja, väkisin tehtyä juopaa ihmissusien ja vamppyyrien välillä ja väliin action-kohtauksia ettei katsojat täysin nukahda. Eli vaikka ohjaaja eri kuin aiemmissa Twilighteissa niin aika samaa huttua.