hommat kusee taas vaihteeksi
ns. urakalla!
eilen varasin keken ja vein pyoranki jo liikeeseen valamiiksi et aamulla o uudet kiiltavat vehkeet kii..
joo olen heikko...voxin rc2...
no kumminki..ukko siirsi aamulla/illalla riippuu nyt kenen maassa ollaan rahhaa tonpalle ja illalla viela kysyin tonpalta sen nukkuessa etta eiha sulla oo mittaa nostorajoja tililla..joo ei, kuulu...aamulla se herraa ja sannoo et nii unohi kertoa et mie voin nostaa vaan 240e per paiva! VITU HYVA MEININKI! :mad:
nii miksei minun tilille/kortille rahaa?kato ku masteri o ni gei et jos siirrat keulan verran rahaa sinne ni se menee tilintarkastajan kautta ku o iso summa ja siina menis vko! joo ei kiitti...mut kai se viikko menee nainki et tomi nostaa mulle 240e joka paiva :D noh, huomenna pitas olla luottorajat historiaa ja pitas kai ehka paasta ajaan?
et tammosta taas taalla...
teilla o ollu taas hyvat setit vuokatissa! harmittaa ku ei paassy sinne...siella o aina nii loistava meno...taalla ku ei oikee oo nyt mittaan ku ei oo rahaa ja ei oo pyoraa ni ei voi ku vitutuksee kattoa muitten ajoa! kaippa tuolla o kiva ajjaakki mut vuokatissa o makkaranpaistopaikat ja muut, mita taalla ei tosiaankaan ole!