Jos on mulefut kehä, niin reilusti vain tennarilla poljetaan kumi kohti vanteen keskustaa. Hylly on aika tiukka.
Lähetetty minun LT25i laitteesta Tapatalkilla
Printable View
Jos on mulefut kehä, niin reilusti vain tennarilla poljetaan kumi kohti vanteen keskustaa. Hylly on aika tiukka.
Lähetetty minun LT25i laitteesta Tapatalkilla
Irtoaa se. Asetat tukevasti kiekon nojaamaan johonkin sopivaan paikkaan ja tennarin sisäsyrjällä sievä tasainen paine/polkaisu siihen kumin laitaan, ja voila. Helposti napsahtaa irti ja loppu menee ihan käsipelillä.. :)
Ei oo käsitöitä tehty tarpeeks jos ei näppi voimin irtoa. Ei sillä että minä jotain käsitöistä tietäisin.
Ei sattuisi kellään olemaan mitään havainnollistavaa videota aiheesta? Oon hyppiny ja pomppinu kumin päällä kuin mikäkin apina, eikä kyllä irtoa. Kumi kyllä menee lyttyyn mutta mitään kummempaa ei tapahdu. Polun tukko voi sen vaikka tulla irroittamaan mulle, jos sulla on kokemusta aiheesta. :rolleyes:
Sieltä mahdollisimman juuresta painat tennarilla kumea niin pitäs kyllä irrota. Omassaki oli melko tiukassa ja saa kyllä olla voimaa näpeissä, jos meinaa sormin vääntää irti. Kannattaa kuitenki kattoa, ettei polje jarrulevyä kieroon.
Lähetetty minun LG-D855 laitteesta Tapatalkilla
Eikä ilmeisesti lähteny rengastyökaluillakaan? Vai voiko niitä käyttää fatin renkaissa? Kyselee tuleva uuden farley 9.6 omistaja! Jipiii, tai niinku keekki sano että yippikaijei. :)
Tuo 27.5 vannesetti on tiukka saada rengas pois. Väännettiin 2 rengasraudalla, silti sai tehdä oikeesti töitä, että saatiin kumi pois. Tubeless onnistui tornipumpullakin, yhtään ei edes yrittänyt vuotaa ilmaa, vaikka rengas ei ollut noussut edes vanteelle kunnolla. Ei tarttee kompuraa noiden kanssa.
(Anteeksi, kyselen samaa asiaa myös Fatboy-ketjussa)
Kehukaapa nyt Farley-kuskit: Miksi (2016-mallinen) Farley on parempi kuin vuoden 2015 Spessun Fatboy Expert?
Kävin koeajamassa Eksperttiä eikä läskeilyn syvin olemus tainnut vielä aueta minulle, ei ainakaan tuolla ensimmäisellä ja ainoalla kunnolla koeajamallani läskillä. Olisiko siis Farley paljonkin erilainen kokemus?
Aaapuva... Hirveä tuska ja hiki miettiessä että mikä kumi mahtuu alle. Viime talvi meni vielä Hodageilla mutta nyt haaveissa kokeilla jotain muuta. Käytössä 2014 Farley 6 1x10 voimansiirrolla. Sopiiko esim flow/dunder alle alle tubeleksena? Kiekkoila orkkis 80mm mulefutit. Kiitos
Kannattaa käydä koeajolla. Siinä ne erot parhaiten huomaa. Itse painiskelin monen merkin kans ja farley vei voiton. Itselle vaikuttavia seikkoja oli tuo rengastus, saa kumpaakin kokoa ja tuo akselin liikuteltavuus takakiekolle eli kohtuu monipuolinen taitaa olla. Sekä ilmeisen helppo litkuttaa nuo renkaat. Ja onhan se hyvänäköinen kampe! :)
"edit: Jos on tietoa 27,5 rengastuksista niin saapi kertoilla. Onko saatavilla muuta kuin hodagia?
Tulossa on lisää, aikatauluista ei tietoa. Bontragerin kevyt nastarengas ilmeisesti jouluna [emoji1]
Nyt sitten odotetaan uutta pyörää.
Lähetetty minun E2333 laitteesta Tapatalkilla
Läskin himo iski Grandillekin? ;)
Kyllä iski, tartunta saatu jo pari vuotta sitten, nyt tauti paheni.
Onneksi siihen on lääke :) Katselinkii, että krampus oli myynnissä...
Ostanpa sitte Dillingerit, on satasen halvemmat ainaki.
Ei voi jumalauta olla. :D
Just soitin rengasliikkeeseen ja varasin ajan talvirenkaiden vaihtoon. Samalla ostin uudet 175/65 R15 Vredesteinin kesäkumit.
Renkaiden varastointimaksut+talvikumien allelaitto+uudet kesärenkaat kaikkine töineen koko paketti tuon 350e.
Jossain on menny ny asiat vinksalleen. :D
☺☺ kuka noista tietää
Lähetetty minun SM-A700F laitteesta Tapatalkilla
Kuukeli löysi yhden brittikaupan, josta löytyy Bontrager Gnarwhal hinnan kera (£159,99). KLINKKI!
Ei paha hinta tuo.
Suomen alv. + perinteinen suomilisä niin 300€ hyvinkin lähellä.
Just sain tiedon, että paikallisella jälleenmyyjällä ovh.209,99e ja 21.12.2015 euroopassa. Ovat onneksi Bontragerilla tajunneet, että ei niitä kukaan osta 350e:lla. :D
Onko kenelläkään tietoa, koska 27.5-tuumaisia Hodageja olisi tulossa myyntiin Suomessa tai Euroopassa?
Olen nimittäin onnistunut tärväämään takarenkaan kylkeä kivikossa sen verran pahasti, että epäilen tarvitsevani uuden renkaan muutaman kuukauden kuluessa.
Vahvasti pohdinnassa Farley viitosen hankinta. Mutta mutta... Jääkö se harmittamaan, että edessä onkin tuo 135mm pikalinkkuakseli, eikä monissa muissa läskeissä käytössä olevaa leveämpää napaa ja läpiakseliratkaisua? Lähinnä nyt mietityttää se, että jos joskus haluaakin ruveta joustamaan keulasta tai hankkia kevyempää hiilarihaarukkaa niin rajoittaako tuo valinnanvaraa?
Minullahan on koko kiekkosetti myynnissä, tuolla http://www.fillaritori.com/index.php...pehodag-kumit/