Pyörän rassaaminen ja uusi soikioratas.
Printable View
Pyörän rassaaminen ja uusi soikioratas.
Aamuisella haukkupaksuttelulla oli maa ja lätäköt jäässä, wu-huu!
Pettämätön yhdistelmä: ensilumi ja lapset!
Läskin nastarenkaat. Saapuivat juuri sopivasti eilen.
Renkaiden koeajo kuuluisikin sitten "mikä se tänään sut hikiseksi sai"-ketjuun. Keksin yhdistää renkaiden koeajon ja lasten pulkassa vetämisen. Siinä sitä olikin sitten polkemista kerrakseen kun piti vetää niin omia kuin naapurienkin lapsia vuoron perään pitkin pihaa. Jono oli pitkä eikä kuljettajalle suotu työehtosopimuksen mukaisia lepotaukoja.
Intialaisen kolleegan sukunimi: Kalia.
Oli eilen, mutta vieläkin saa hyvälle tuulelle. Kävelin Lahden läpi melkoisessa lumituiskussa. Hieman otti keli päähän, enkä ollut ainoa. Kunnes näin pikkutytön, joka kulki kädet pystyssä huutaen riemuissaan "lumiukkoo, lumiukkoo"
7 viikon huilin(työmatkaa olen ajanut) jälkeen oli mukava huomata, että kylki ei ole moksiskaan 3h jäykistely-lenkistä :)
Olotila on yllättävän freesi eilisten pikkujoulujen jäljiltä.
Mahtava yhteistyö, kiitos Iglumies ja Mutanaama :D :D
No toi ylläoleva:)
Hirrmusuuren ulkoiluilukaupan asiakaspalvelu, hintatakuu ja ystävämyynti -kombo.
*riemusta tanssii*
ohops, tsori...
Toi Östersundomin kartta alkaa olla mun osalta enimmäkseen valmis.
Ärrän myyjä kysyi tänään henkkareita. Kesti hetken tajuta miksi - Veikkauksen arvoissakin on ikäraja ja se on K-18. Tuosta on kyllä vaikea enää parantaa!
Jatkoaika.
Aamupaivan ajelu Axen kanssa Kiitospaivan alkajaisiksi.
Pitkästä aikaa pääsin taas pyörällä töihin :)
Soitto XXL Tammiston pyörähuollosta: "sun fillarisi on huollettu ja kunnossa" ja pitkä sepustus mitä on tehty. Se nuorimies on kyllä asiakaspalvelija isoin kirjaimin. En ikinä olisi uskonut kun halpismaantieratsun sieltä ulos talutin. Mielikuvani (osta meiltä halvalla, älä tuo takaisin) kyseisestä liikkeestä oli ihan toista kuin mitä palvelun osalta olen sieltä saanut. Ja bonuksena illalla kantarellipastaa, aijai! hyvää parmesaania päälle ja punkkua ohelle...
Nimenomaan! Kun on hyvät vaatteet ja varusteet niin mikäpä sen mukavampaa kuin olla metsän siimeksessä. Mitään kirkasvalolamppuja tai muuta masennukseunpoistotarvikeita ei tarvita tuon lisäksi.
Hyvä tuuli on jatkunut hämmentävän pitkään, eikä edes mitään erityistä syytä. Perjantai toki saa karaistuneimmankin urhon suupielet hieman nousemaan...
Mä vietin tänään elämäni ensimmäisen etäpäivän ja on kyllä kiva, kun säästyy pari tuntia päivästä työmatkoja. Lounastaukoa pidin vajaan tunnin ja ajoin sen aikaa maastopyörällä tuossa kodin lähimetsässä valoisaan aikaan.
Kyllä se taas oli ajelu rapsakkaassa syyskelissä. Eli vettä satoi koko lenkin, mutta ei hätää, kun on asialliset varusteet. Ja happea riittää. :)
Luin äsken "vituttaako??"-topicia ja huomasin, että siellä on 152 sivua foorumilaisten vitutuksia. Tämä foorumi on perkeleen tärkeä paikka hoitaa vitutusta. Mitähän vittua nekin muutama sata vai lieneekö heitä jo tuhat tekisivät ilman tällaista henkireikää??
Litku paikkasi neljä reikää töihin tullessa. Toimistolle saapuessa yksi reiästä vielä pihisi, mutta takarenkaan rauhallinen pyöritys lopetti senkin :) Helsingin kaupunki on selvästi kirjoittanut nimeni noihin sepeleihin tänä vuonna. 3-4 viikko noi sepelit on maassa ollut ja saldo tähän mennessä 9 reikää. Onneksi oli litkut huhhuh!
Joskus kesällä tuli ostettua Shimanon käsivarsien lämmittimet kun CRC;ltä halavalla sain. Heti ne hävitin ja haeskellut. Nytte kun puuntekoon lähtöä tein niin mettärepusta löysin, senkö kehnoa minä siihen olin ne tunkenut???
Työpaikan pikkujoulut illalla.
Haukkujen huikeat suoritukset hakumettällä.
https://lh5.googleusercontent.com/-s...s512/image.jpg
Lenkin jälkeen eufoorisorgastinen olo. Tänään tokaa kertaa tällä liikkeellä KeimolaPetikkoTyttömäessä.Tuntemukset on että MINÄ keksin tänään maastopyöräilyn :)
Selvennyksenä mainittakoon että pyörä on mulla lainassa ja samoin stemmi. Dänks @ Pötkö & Shimaani.
Sinoot sairas. Silleen hyvällä tavalla.
Mahti iltalenkki kuunvalossa :-)
Pääsin ensimmäistä kertaa istumaan uuteen 3/4-osa valmiiseen kinneriin. Mikä huvitti, oli se että istuessa pääni oli alempana kuin vieressä olevan cruiserin satula. Silmät olivat karkeasti Brooksin jousien alakiinnikkeiden korkeudella. Koko ukko karkeasti metrin alempana.
Työviikko loppuu nyt ja seuraavana vuorossa parin tunnin kevyt maantielenkki, suksien voitelua ja laukun pakkaamista. Huomenna hiihtämään! :cool:
Emäntä lähti kauppaan ja vanhempi tenava meni synttäreille. Ton melkein kolmivuotiaan kanssa sitten katseltiin Megadethin konserttitaltiointi. Kädet heiluivat siihen malliin että rumpusetti pitänee hommata.
Tämä n. puolitoistatuntia vuodelta -89
vuokrasopimuksen allekirjoittaminen uuteen asuntoon :o Muuttamaan pääsee 29.12 eikä kesäksi evakkoon muuton jälkeen ole paljoa pakkaamista, joten siitäkään ei tartte isommin stressata .. Päivässä roudattu kaikki helposti :p
Lumi ja pakkanen! Ihan tuo määrä ei vielä riitä hiihtohommiin, mutta poluilla on aivan upeata...
Työpaikan ikkunasta näimme kun nuoripari läjäsi nuoskalunta ja muotoili siitä lumisen MUUMIPEIKON. Ensimmäisen kerran kolmeen päivään hymyilimme ja naurahdimme lumimuumille, joka jäi sinne pihalle katselemaan työpaikkaamme. KIITOS nuoret!
Työyhteisömme kyntänyt syvissä vesissä viime sunnuntain Valtimon kolarin jälkeen. Vakavasti loukkaantunut työkaverimme menetti onnettomuudessa lapsensa ja aviopuolisonsa.
Ansiomerkki 10 vuoden palveluksesta firmassa. Tuli ihan mieleen Lapinlahden lintujen sketsi.
Työnantajan lahja tänä vuonna: se vuosittainen viinipullo ja 1kg jauhesammutin :D Tuota sammutinta en osannut ennakoida. Aiemmin on saatu pyyhkeitä, torkkupeitto, wok-pannu, suola- ja pippurimyllyt yms., mutta sammutin tuli aika puskista.