Hep! Tänne kelpaisi yksi.
Printable View
^YV:nä pistin
^ Ei mitään hajua. Alepuolelta löytänyt itse pari kertaa ihan hyvällä hinnalla, tai ainakin edullisemmin kuin just sillä hetkellä sama missään, mitä itse löysin. Sillä olen nyt sitten ainakin mainospostin mukaan "tärkeä asiakas" :D
Löytyisikö ylimääräistä bikesterin koodia?
YV:llä voi laittaa niin annan kahvipaketti rahan kiitoksena.
Minullekin maistuisi Bikesterin koodi, jos löytyy ylimääräistä.
Suomen ladun koodi taitaa edelleen toimia. Jäsenille. Googlella voi löytää, jos viitsii etsiä.
Bikesterin koodi olikin kertakäyttöinen, ja joku muu ehti ensin. Löytyiskö enää keltään?
Löytyisi joutilas 25% alennuskoodi Ribblelle, jos joku suunnittelee fillarin ostoa sieltä. Kyselin Ribblen asiakaspalvelusta onko koodi henkilökohtainen, mutta kumma kyllä eivät osanneet sielläkään sanoa että voiko sen käyttää joku muu kuin minä... Eli ehkä toimii, ehkä ei, selvinnee vain kokeilemalla. Laita yv jos haluat kokeilla niin lähetän koodin. Tämä kelpaa siis vain kokonaisen fillarin ostoon. Ehdot verkkosivuilta:
25% off with VIP code
- This code is valid for single use against new purchases of a bicycle through our website www.ribblecycles.co.uk
- The code needs to be applied at checkout to show the discounted price.
- The code cannot be added to orders that have already been checked out and are in a pending or in process status.
- If you are ordering using a cycle to work scheme you will need to add the discount to your order at checkout to see the discounted price, then request this amount from your cycle to work provider. Please note your voucher amount needs to cover any delivery charges applied to your order.
- This promotion is applicable for orders both within the United Kingdom and internationally.
- Exclusions: This promotional code is not valid for the purchase of parts and accessories only, or bicycles that are ex demo or ex display; or bikes that are part of any other promotional discount
- Expiry Date: The promotional code is valid until the midnight on 29th of October 2023.
- Right to Deactivate or Void: Ribble Cycles reserves the right to deactivate or void the promotional code if it is used inappropriately or in violation of these terms and conditions.
- This promotional code cannot be used in conjunction with any other offer.
- The code cannot be exchange for a cash value.
- By using this promotional code, you acknowledge and agree to abide by these terms and conditions. Ribble Cycles reserves the right to amend or terminate this promotion at its discretion.
Bikeinniin ja muihinkin inneihin -15 % koodilla 15BF.
Löytyykös tuonne Bike24 mitään koodeja(siis alennus:))
Buycycle
2024BONANZA
50% kuljetushinnasta pois.
Skandinaavian outdooriin 10 % alekoodi.
FMKH7CPELN
Ei yhdistettävissä muihin samanaikaisiin alennuksiin, kuten kuukauden klubitarjouksiin, Suomen Ladun jäsenalennukseen, partioalennukseen.
Close the gap,
koodilla 2024 20% veks.
Sattuuko Cykelkraft.fi olemaan koodia?
Jos joku tilaamassa Canyonilta pyörää niin mulle tuli ainakin mailiin joku suosittelulinkki millä saa 100e alennuksen.
Minä olisin tilaamassa. Vieläkö koodi olisi voimassa?
Canyonin pyöristä -100€ tällä sähköpostiin tulleella linkillä. Saa käyttää pois jos tarvetta, itselle ei ole tulossa kyllä mitään uutta kun ei vain yksinkertaisesti mahdu enää minnekkään :D
https://go.canyon.com/r?ref=E48F8AD31
100€ alennus sinulle ja ystävillesi Napsauta alta jakaaksesi linkkisi jopa viidelle ystävällesi, niin he saavat automaattisesti 100€ alennuksen ensimmäisestä Canyon-pyörästään verkkokauppamme kassalla.
^Kiitos, tuli hyödynnettyä, tuolla kuittas pakolliset toimituskulut :D
R-Tech kaikki sähköpyörät -25% koodilla Av8Otn
Voimassa vajaat 48 tuntia.
Addnature -25%
BFI25
Hardloop.fi
Koodilla Spring20 20% pois ”valikoiduista” tuotteista. Näytti toimivan Assoksen bibseihin.
Close the gap 20% ale koodilla YES20.