^ Varaston tyypit tai robotti ei vaan ymmärrä.
Printable View
^ Varaston tyypit tai robotti ei vaan ymmärrä.
Jos ovat itsekin huomanneet varastossa olevissa tuotteissa olevan kaikissa sama virhe, niin sehän nyt vaan on yksiselitteisesti aika tyhmästi tehty, jos on laitettu robotti keräämään se uudelleen...
Jos taas varaston tyypit ei nyt vaan ymmärrä, niin varmaan viimeistään tässä vaiheessa kannattaisi käydä jonkun sieltä toimistosta niille asia vääntämässä rautalangasta :D Aion nimittäin tuonkin tangon lähettää takaisin ja katsotaan vieläkö ne lähettää saman tilalle.
Onhan se saattanut uusi tilaus lähteä ennen kuin virheeseen on keretty reagoida/huomattu laajuus. Omassa duunissa käy ihan samaa vähän väliä.
No ei se kyllä ehtinyt lähteä.
Siinä vaiheessa kun ilmoittivat huomanneensa, että kaikissa varastossa olevissa on sama virhe, tarjosivat vielä tuota 5€ voucheriakin, jos toimitettu tanko kelpaisi.
Eli kyllä se uusi tuote on lähtenyt vasta sen jälkeen, kun virhe on ollut jo tiedossa.
Iso firma, sattuuhan niitä ongelmia tiedonkulussakin, ei pikkuisista kannata masentua.
No ei tässä masennus ole iskenytkään. Sattuuhan noita, eikä tuo nyt maailmaa kaada, varsinkaan kun pyöristä löytyy kyllä tangot tälläkin hetkellä.
Eivät tosin ole vieläkään vastanneet viimeisimpään rekkulaan mitään. Ehkä ne vielä juoksee varastomiesten perässä tai ajavat varastorobottiin uusia päivityksiä...
^ei liity tähän suoraan, mutta mulla oli yhden saksalaisen verkkokaupan kanssa vajaasta toimituksesta johtuva neuvonpito. Virhe ei kait ollut verkkokaupan, vaan ehkä valmistajan tai tavarantoimittajan. Selvittely oli aika hidasta ja mulle jäi epäselväksi mahtoivatko ymmärtää.
Vähän jäi sellainen kuva, että asiakaspalvelu on jotenkin erillinen ja varsinainen tilauksen keräys on tehokas liukuhihna, jossa ei paljoa ihmetellä.
Sakemannien kanssa homma vaan välillä on tälläistä. https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...5419646ad9.jpg
Sent from my Takapalk
^Raus, Raus!
R2 ei petä.
https://pic.useful.fi/DdbA7pAMF.jpg
Tuliko vain yksi? Mulle tuli pari viikkoa sitten kaksi kun lokarit tilasin.
Yksi vain, kerran on tullut kaksi.
^Yksi ja perinteinen juomapullo.
Jaahas, sieltä on taas R2:sen varastolta lähtenyt meikäläiselle ohjaustanko matkaan. Oikein jännittää saisko ne nyt kolmannella kerralla oikean tuotteen toimitettua.
Ennusmerkit kyllä lupailee, että voisi jopa kolmas kerta toden sanoa. Sen verran kauan nimittäin kesti tuon kolmannen kanssa, että ehkäpä nyt oikeasti odottivat valmistajalta uutta tavaraa sen sijaan, että lähettävät taas kerran varastossa olevaa väärää tuotetta.
Onhan tässä hieman nyt kestänyt kun 12.2. alunperin tuon tilasin. Vaan eipä tuo nyt ole haitannut, en mä ehkä tuota tankoa nyt ainakaan toistaiseksi edes laitakaan kiinni.
No niin, kolmas kerta toden sanoi ja viimein sieltä saapui oikea tanko.
maksaako palautukset?
Tilasin voimansiirron täältä ja tuli vissiin viidessä päivässä ovelle. Ei mitään valittamista. Toisin kuin sitten Bikeinn:n kanssa...
Viikon on nyt kestänyt paketin siirtyminen Suomeen, että ei se aina...
Turunen, perjantaina tilaus niin seuraavana perjantaina soi ovikello. Tuo aika suht normaali toimitusaika ollut...
Miten nopeasti teille on tullut tuo DHL Express economy 22,50e toimitus?
Minulle tuli luvatun 1-3 työpäivän viimeisenä päivänä, jonka jälkeen kaikki tilaukset sieltä on tulleet normaalina 7,50 euron posteina.
Bike24:lle on helppo maksaa se korotettu maksu, kun toimitus on aina tullut seuraavana päivänä ovelle (jos po. tilausaikataulua olen noudattanut)
Eilen tilasin ja arvioitu toimitus 5.8 mikä olisi 7 arkipäivää. Ehkä tuossa on joku virhe normi 7.5e toimiksetkin tulleet nopeammin. Toivottavasti korvaavat jos kestää.
6 arkipäivää meni tuossa toiseksi nopeimmassa 22,50e vaihtoehdossa onneksi palauttivat 15e. Täytyy tilata jatkossa bike24 jos jotain tarvitsee nopeasti.
^mulla bike 24 tilaus 30.7 eikä vielä edes lähetetty.
Kuten nure tuolla aiemmin toimitusajasta mainitsikin, viime perjantaina 8.8. tilaus ja hetki sitten tuli paketti ovelle. Pikkutavaraa, kaikki oli 'in stock'. Ja nallekarkit oli mukana :-)
R2 palvelee näemmä sunnuntainakin, tilasin pari pikkuosaa tänään ja kolmen tunnin päästä tuli shipping confirmation. :D
^Saman joskus huomannut että lähetys valmis kuljetukseen sunnuntainakin.
Robotit toimii.
Samoin kävi tänään Bikesterin kanssa.