Mä ajattelin käydä maastossa tänään kunhan tästä kerkiän, menee varmaan tonne 20.00 lähtö, jos reilun tunnin vaikka. Huomenna aamulla aattelin pidemmän lenkin.
Meni ylityö vähän pidemmäksi kun piti tänään :P
Printable View
Mä ajattelin käydä maastossa tänään kunhan tästä kerkiän, menee varmaan tonne 20.00 lähtö, jos reilun tunnin vaikka. Huomenna aamulla aattelin pidemmän lenkin.
Meni ylityö vähän pidemmäksi kun piti tänään :P
ToniR:n kanssa puhuttiin että jospa maanantaille olisi maastolenkki, lähtö klo 18.00, sovitaan paikaksi nyt sitten vaikka se jäähallin parkkipaikka. Parista tunnista oli puhetta :)
Tiistaina olisi vissiin taas KoPyn lenkki, harmi että olen itse taas töissä.. No seuraavalla viikolla olen vapaalla niin pitääpi tulla mukaan.
Jees, mukana ollaan ja klo 18 sopii hyvin.
Jasso, nyt joutuu huomisen perumaan kun lupauduin ylitöihin.
Ok, mä passaan sitten myös. Katsotaan joku toinen päivä.
Noniin, jos kokeillaan uudestaan. Olisko keskiviikkona klo18.00 maastoon lähtijöitä, paikka jäähallin parkki.
Jees, keskiviikko klo 18 pitäisi sopia mulle.
Olen tulossa näillä näkymin. Mikäli en ole klo 18:sta paikalla niin ei tarvitse odotella.
Koitan päästä tulemaan
Oiskohan se aika korkata maastokausi.
Taidanpa kanssa liittyä letkaan..
Voisin minäkin lähteä tänään metsään mukaan.
Helatorstaille on suunniteltu maantielenkkiä. Lähtö klo 10 jäähallilta ja tarkoituksena ajaa noin 100-120 km.
no jopas on lähtiöitä :)
Tulee ihan hullu jono :)
Ajetaan sitten rauhallisesti, jooko? :o
No jospas minäkin sitten. Tulee sitten noin puoli tusinaa kerroissa täyteen, kun näen muitakin maastopyöräilijöitä täällä päin vajaan viiden vuoden aikana.
Kiitokset kaikille, hyvä lenkki oli ja polullekkin löydettiin kunhan käytiin leikkikentällä kääntymässä :D
Joo, ei ole pitkään aikaan kahdeksaa pyöräilijää näkynyt jonossa polulla. Allekirjoittanut tosin hieman jäljessä...
Samalla tuli avattua myös Nipan Grillin pehmiskausi:)
Juu, hyvä porukkalenkki! Hieman jäljessä tai edellä, mut ketään ei jätetty metsään.
Jaa niin olikos sinne Valkeakoskelle muita lähtijöitä?
Maanantaina maastoon lähtijöitä? 18-20 lähtö
Mjaa, taidan aikaistaa lähtöä kun ei muista kuulu :)
Olisiko tänään maastoon lähtijöitä?
Lähtö jäähallilta klo 17.30.
Vois muuten lähteä, mut joku hölmö meni purkaa Anthemin takajousituksen.
No, katsotaan sitten uudestaan, kun se hölmö on kasannut sen takajousituksen :)
Ei pysty olen töissä, huomenna illalla?
Joo, ei näytä olevan lähtijöitä tänään, joten lähden soolona.
Olisiko huomenna klo 17.30 jäähallilta sopiva?
Millasia polkuja ootte ajellu? Tuli siis hommattua ensimmäinen maastopyörä vähän aikaa sitten, joten pysyykö vasta-alkaja muitten tahdissa?
Tosin tällä hetkellä on käsi paketissa, joten ei pääse lenkille vähään aikaan. (ja vamma ei suinkaan tullut pyöräilystä :D)
1730 jäähalli sopii mulle.
Ok, nähdään jäähallilla!
Ollaan ajeltu polkuja pitkin pääosin Palomäki-Lehtomäki-Tykkimäki akselilla. Välillä Mielakassa ja Utin suunnalla.
Kyllä sitä odotellaan, jos joku ei meinaa pysyä mukana. Ketään ei ole metsään jätetty :)
Moi
Korialta tulee kaksi polkiaa yhden loukkaantuneen tilalle. Nähdään jäähallin parkkipaikalla.:)
Miä tuun kans :)
Viiden miehen voimin vedettiin pari tuntia, kiitoksia kaikille! :)
Hoidos, oiskos ketään mukana huomenna maastoilemaan, jos siinä kuuden kieppeillä starttais? Toki jos säät sallii...
Ei perhana ehdi tuohon aikaan lähteä, kun on myöhemmällä menoa.
Pitääpä seurailla ja yrittää joskus jonon jatkoksi, niin josko noita polkuja alkaisi tutuksi tulla.
Huomenna aamusta Repovedelle polkemaan "reitit," joten joku toinen kerta sitten.
Mitenkäs, ampuuko joku singolla päähän jos menee ajelemaan repoveelle kansallispuiston alueelle? Lähinnä sieltä riippusillalta jos lähtis rullailemaan kohti Olhavaa...
Tonin kaa siellä ajeltiin ja ei siitä sanomista tullut. Se riippusillan seutu on viikonloppuisin vaan aika turistirysä. Pysähtyy vaan ite polun sivuun ja antaa kävelijöille tilaa.
Tai lähtee Lapinsalmelta ja menee lossilla yli, jonka jälkeen polkuja pitkin tuonne tervajärvelle, mistä taasen pääsee Olhavalle.
Saattanee olla helpommin polettavaa noin, kuin lähteä riippusillalta, tosin perustuu vanhaan muistikuvaan ja kävellen.
Mutta käytiin kiertämässä tervajärven ja valjärven reitit, ajattanee toistekkin syksystä käymään. Ja myötäpäivään kannattaa kiertää..
Tervarummulta eteenpäin hyvää laskua Lojukoskelle.
Kävin ajelemassa sillalta kuutinkanavalle ja sieltä olhavalle. Sitten tulikin mieleen, että mitenkäs täältä pääsee pois :D Aika monesti ajoin ohi, kun etsiskelin olhavanlammen vasemmalta puolelta pohjoiseen lähtevää karhulahdentietä, sillä ei se ihan ollut edes hiekkatie...sen päässä mentiinkin sitten kyrvikön läpi riuttantielle josta muutaman pummin jälkeen kuismantielle. Sitten temmolla kohti nurman-/mouhuntietä josta pääsi radan yli ja siitä maantietä kaikkipelissä-tekniikalla takas sillalle.
Oli muuten kohtalaisen kiukkusta välillä kun taluttaminenkin oli aika kikkailua...varsinkin heti alussa sillalta kuutinkanavalle menevällä polulla
Oiskos tänään ketään lähdössä maastoon? Pääsisin mukaan 18 jälkeen...