Mulle käy mikä liike tahansa kunhan saan Campan kymppiketjut. Muun voin ostaa ensikesän Italianmatkalla. :cool:
Lähden huomenna Helsinkiin ja tulen lauantaina, joten jos haluatte laittaa tilauksen sitä ennen niin pankaa se ketju sit mukaan.
Printable View
Mulle käy mikä liike tahansa kunhan saan Campan kymppiketjut. Muun voin ostaa ensikesän Italianmatkalla. :cool:
Lähden huomenna Helsinkiin ja tulen lauantaina, joten jos haluatte laittaa tilauksen sitä ennen niin pankaa se ketju sit mukaan.
Ei taida yhteistilaus onnistua, sillä kengät löytyy ainoastaan Bello:ta.Eikä siellä ole kymmiketjuja sen enemää, kuin contin kumejakaan!
Kengät ovat ne tärkeimmät mulle tälläkertaa ja Bello tarjoaa aika kivasti myös housuja.Eli, pitäisköhän teidän tilata Rosesta, niin voi onnistua parhaiten?
Hitsi. En ou koskaan tilannunna, enkä ossaa kieliä... saako rosesta postiennakolla?
Epäilen, ettei saa.Ainakin helpoin tapa tilata ja maksaa, on käyttää korttia.Mutta Hannu vois varmaan tilata teidän molempien puolesta.Hallitsee taatusti sen.
No, Hannu, mites on?
http://www.bike-components.de/
oottako tuolta tilannu, aika laajat valikoimat.
Minä tilasin viime syksynä vanteen sieltä. Hyvin toimi ja postiennakolla tuli parissa viikossa. Plussaa on se, että sivut on Lontoon murteella jota ymmärtää paremmin kuin saksaa.
Jontta, tilaillaan vaan Rosesta jos ei ole kamala kiire. Mulla on töitä viikonloppuna.
Mulla on myös paikan luettelo josta voisi löytyä muutakin kivaa pikkukamaa. Tule huomenna opistolle. (Puistokartano, Asekoulu )ja kysy vahtimestareilta niin voit lainata luetteloa minä voin olla opettamassa. Tai soita 0500-253900 niin soitan takaisin kun on taukoa.
Ei ole kiire, pitää huomenna kahtoa, kerkiänkö... katellaan.
No ei Jonttaa näkynyt, mutta maanatainakin käyn töpaikalla ja luettelo on siellä.
Karille sanoisin, että käyppä interpsortissa jos maantiekenkiä kaipaat- Shimano RO60 maantiekenkää on siellä mynnissä 60 eeron hintaan. Tour lehdessä oli kalliiden ja halpojen kenkien vertailu ja tämä shimanon kenkä hakkasi mukavuudessa ja jämäkkyydessä monet kalliimmat.
Ihan kaikein kevyimmäthän ne eivät ole, mutta postimyynnistä kenkien ostaminen on vaikeata jos ei ole mahdollisuutta kokeilla mallia livenä.
No näkyny ei. Minä lähden nyt viikoksi iisalmeen. Pääsen nettiin myös siellä.
Tässä on nyt rosesta tilattavat kamat, jos rosesta tilataan.
Istuinkannatin
532148 Xtreme Pro XXL, diameter 26,8 mm 29,00 1kpl
Kiekot
370972 MTB wheel-set 171,00 /1setti
Ulkokumit
573625 Vittoria Rubino Pro, yellow/black 22,90 /2kpl
Sisäkumit
573427 Vittoria inner tube 3,50 3kpl
yht. 256,30€
Hyvvee päivee!!!
olisi kysely luontoista asiaa! olen tässä Äitille kasaamassa maantiekiituria, joten tarvitsisin osia! [img]smile.gif[/img] joltakin jos käytettynä tai uutena löytyisi, osien ei tarvitse olla mitään hifi hifi kevyviä!!! tai muuten hifi osia!!!
1. jarrut eteen ja taakse, kahvoineen
2. kiero tanko
3. Kumit semmoset maantielle sopivat 28" tuumaiset!
4. polkimet, perus riittää!
5. vaihteisto, taakse vaihtaja ja pakka(pakka on vaan lehtinen, joten kuuluuko se olla nuissa maantie kiitureissa semmoinen?! /ketjut! ja etu vaihtaja 2,9cm pystyputken paksuus! ja vaihdevivut!
6. ja jos vanhat suht. koht hintaiset 28" kiekot löytyisi nekin tarvitsisin! [img]smile.gif[/img]
Voitte pistää privaa, tai soitella/txt mitä löytyisi num. 045-6384543/Timo.Kuosmanen
Tilasin jo kamat.Kengät tulevat lähinnä viileämmille keleille!Shimanolla ei sellaisia näytä olevan.Ja koko luonnollisesti reilu!Olen luottanut liikaa 'asiantuntijoihin' kenkien ja yleensäkin vaatteiden ostossa.Ovat usein menneet metsään! :( Pitää vain katsoa millaiset tuntuvat hyviltä, välittämättä taulukoista ja testeistä. Tilaan vielä lisää Stadlerista, kun ei yhdestä liikkeestä kaikkea saa!Vapulta toivottavasti lämpenee, että päästään tositoimiin!
Millaisiin asiantuntijoihin olet luottanut ja miten voi katsoa mikä tuntuu hyvältä.Lainaus:
Originally posted by kon-ciocc:
Olen luottanut liikaa 'asiantuntijoihin' kenkien ja yleensäkin vaatteiden ostossa.Ovat usein menneet metsään! :( Pitää vain katsoa millaiset tuntuvat hyviltä, välittämättä taulukoista ja testeistä. Tilaan vielä lisää Stadlerista, kun ei yhdestä liikkeestä kaikkea saa!Vapulta toivottavasti lämpenee, että päästään tositoimiin!
Minä olen aina koittanut tuntuuko hyvältä. ;)
Panen varmaan huomenna tilauksen sinne Roseversandille.
Lähinnä myyjät!Painotetaan yleensä niitä seikkoja, jotka itsestä tuntuvat tärkeiltä! Mm. luistelukenkä, pitää mahtua VAIN yksi 'lämpösukka'!??? Kun vain joskus sellaisen näkis! :D Tosin viime heinäkuussa kaikki sukat tuntuivat lämpösukilta! [img]tongue.gif[/img]
Katsastin sen ro60:n. En ollut aikeissa hankkia sellaisia.
Kävin eilen jonkun puolisataa maantiepyörällä. Oli se herkkua. Mitenkäs olisi ensi lauantaina tai sunnuntaina pitkähkö lenkki. Vaikka joku 2,5 tuntia rauhallisesti porukassa?
Rosen tilaus on lähtenyt. Yhteissumma vähän yli 400 euroa. Katellaan mitä tulee.
Jontta mailaillaanko tästä lähtien privaatisti
hannu.pulkkinen@kuopio.fi
Lauantaina voitais ajaa, esim. Lentoasema - Räimä - Kumpunen - S:järvi. Jos ei ilmaannu estettä ja sää on suosiollinen. Lähetään Hybridi-pyörillä, niin ei vauhti nouse liikaa! Klo. 11.00 entinen paikka?
No eikö sitä voi maantiepyörällä hiljaa ajaa?
Minä en malttaisi millään pitää uudenkarheaa filoani tallissa ;)
Sama paikka kello 10.00
:confused:
Jos tuntuu siltä, että raskaita trukkeja pitää ulkoiluttaa niin sopiihan se minullekin. ;)
En saa maantiekiituriani kuntoon siihen mennessä. Eskolla taitaa olla pieni homma heti aamutuimaan, joten jos mahdollista, niin pitäis lähtöaikaa rukata eteenpäin! Muttta katellaan...
Mitenkäs olisi suununtai. Silloin on luvattu lämminta ja koko lauantai olisi aikaa panna maantiekiitureita ojennukseen? ;)
Sunnuntai-aamupäivä menee sulkkiksessa! Ehdin pyöräilemään aikaisintaan klo. 13.30.Mutta ehtiihän sitä sittenkin.
Voitte toki muut lähteä maantie-fillareilla! Ajelen mieluummin hybridillä, niin ei palellu varpaat. Voin pistää vaikka huovikkaat jalkaan! ;)
Eikö Sinulla ole hybridissä lukkopolkimia vai miten se huovikasjuttu onnistuu. No voin lähetä cc-pyörällä. Kello 13.30 on ihan ok. Eivät nyt niin kovin lämmintä luvanneet. About 9 astetta.Lainaus:
Originally posted by kon-ciocc:
Ajelen mieluummin hybridillä, niin ei palellu varpaat. Voin pistää vaikka huovikkaat jalkaan! ;)
Minkäslainen kiinnitys klosseille on huopatossuissa toteutettu :rolleyes:
Jou, laitatko vaikka hannu puhelun, txt-viestiä, tahi mailia, kun romppeet on perillä. Oottako ajelleet? Minun nalle-puh onpi 050 361 4704
Hybridissähän minulla on perinteisesti ollut varpaalliset! Tosin, kehitystä seuraavana fillaristina, otin ne säädettävinä! Sandaalit ja huovikkaat kun ovat hieman erikokoiset ulkomitoiltaan, vaikkakin samaan jalkaan.
Joo, sunnuntaina polkaistiin porukan yhteislenkit - epävirallisesti - käyntiin! S:vi-
Räimä - Kehvo - Hamula S:vi. Ensi sunnuntaina jatketaan, jos ilimoja piisaa! Siitä viikko eteempäin, niin on mahd. kaikilla maantie-fillarit alla! [img]smile.gif[/img]
Viime viikon torstaina tilasin kamat Bello:sta ja nyt ne ovat jo kotona ihasteltavinani! [img]smile.gif[/img] Olivat laittaneet hieman extraakin, joten olen tosi tyytyväinen ks. liikkeeseen! [img]smile.gif[/img] Kengät mm. ovat ehdottomasti paremmat, kuin edes osasin odottaa! Sokerina pohjalla, postilaatikossa oli UUSI osa Ciöcc:iin! [img]smile.gif[/img] Vielä kun Zweirad:in paketti saapuu, niin ei hätiä mitiä!
Jos lähtisitte S:järveltä klo. 13.00 Alapitkän suuntaan, niin tavataan jossain Pöljän seutuvilla. Ajetaan vaikka Maaningalle ja sieltä Tuovilanlahden kautta Kinnulanlahteen. Käydään kahvilla ja jatketaan sitten Siiliin.
Sittenpä lähdetään muistomerkiltä 12.45 vai mitä Esko. Olisko sitten joku 80 kilsaa tähtäimessä. Vaikka Väänälänrannan kautta lehtokentälle ja Toivalaan ja sitten Siiliin?
Se sopii, ainakin mulle.
Kiitos lenkistä. Minäkin keräsin sitten sen 80 kilsaa [img]smile.gif[/img]
Viikon päästä voisi sitten kerätä 90 kilsaa. ;)
Oiskohan mahdollista liittyä seuraavaan kerran lenkkiseuraks??? :confused: ittekin asun siilissä, tarkemmin sanottuna jännevirralla mut anyway. [img]tongue.gif[/img]
Nii ja minkälaista kyytiä pistätte menemään noilla lenkeillä??? Jos veätte jotai tour:n vauhtia mun pitää vaan tehdä syvä kumarrus ja onnitella... ;)
On taas ollu melkoset pyöräilijän unelmakelit... :cool:
Sitä sammaa kuin tuo edellinen. Jos te eksytte joskus sieltä "landelta" ;) tänne Kuopion suuntaan, voisin lähteä messiin. Semmosen 100-kilometrisen kolmenkympin keskarilla voisin toimittaa. Ajelen usein Jännevirran tienoilla.
No mukaan vaan. Me ollaan tällasia vanhoja tökkijöitä. Keskarit ei nouse useinkaan kolmeenkymppiin :D Tänäänkin vain 24 kilsaa, pojilla kun oli nämä hybridit. Jos maltetaan ajaa kurinalaisesti lyhyillä vaihdoilla niin mennään siinä vähän kolmenkympin alle, mutta useinkaan ei malteta, joten vauhdit tippuu. Samoin nämä kylät ja kaupungit mennään hitaasti. Mottona on tämä savolainen: naatitaan naatitaan. Joka lenkillä pitää olla aikaa käydä myös kahvilla ja pitkillä (yli satasen) lenkeillä usein myös vähän syömässä.
Ensi sunnuntaina kello 13. lähdetään Siilistä sitten vaikka Kuopion suuntaan ja treffataan Toivalan teboililla puolisen tuntia myöhemmin. Jos lauantaina lähdetään voidaan varmaan jo 11 maissa olla putkella.
Hyvältä kuullostaa... Tarkoittaako hra. Pulkkinen toivalassa olevaa teboil:n "kylmäasemaa"?? :confused: Mistäs pojilla on siilistä startti, jos innostun ajamaan sinne niikun lämmittelynä?? :confused:
mutta minä yritän sunnuntaina lähteä lenkille mukaan... :cool:
Ei mikään herra eikä helvetin hyvä työmieskään :D
Startti on yleensä ollut tienrakentajien muistomerkiltä. Nyt voisi olla ihan kiva ajella ns. Pohjois-Kallaveden lenkki, joka on noin 120 kilometriä. Menisi se kai kun vedettäisiin todella lyhyillä vuoroilla ja kuitenkin rauhallisesti. Sunnuntai on ätienpäivä, joten lauantai voisi olla parempi. Jos tuo 120 on vielä liikaa niin sitten voisi mennä Varpaisjärven lenkin joka on noin 90 kilsaa. Teille tosin sitten tulee about 120, jos ette tule autolla Siiliin. Minun polvitaipeeni taitaa kuitenkin preferoida túota vähän lyheympää lenkkiä.
Sitten yksi mahdollisuus on Siili-Räimä-Väänälänranta-Kinnulanlahti-Alapitkä-Siili. Se on alle 100 kilsaa ja mäkinen.
Eikös Toivalan TB ole kylmä ja Vuorelan lämmin. ;)
Mä en varmaankaan pysty lauantaina irtoomaan lenkille -> harkat klo 14-15.30...Paitsi et jos on jotai poikkeusta ohjelmassa nii sitten...Tänää mä saan tietää tost lauantain ohjelmasta...
Tietysti jos ootte lauantaina lähössä kuopioon päin tossa n.13 nii voin ajaa harkkoihin teiän mukana... ;)
No mennään sitten sunnuntaina kun äidit on kukitettu;)
Kiitos, että löytyy joustoa... Aamulla "mammoille" kukkaset ja sitten jätetään ne valmistelemaan päivän ruokaa ja painutaan lenkille... ;)
Sitten jos vielä lähtöajan ja -paikan julkaisette nii kaikki on hyvin :D ja jos on tietoo minnepäin suomea ollaan menossa nii kiva [img]smile.gif[/img]
Jos muille käy (Kari,Esko kommenttia kehiin) niin mennään Varpaisjärven lenkki. Lähdetään Siilistä tienrakentajien muistomerkiltä(vähän ennen Maaningantietä oikealla kilometritolppia pystyssä)kello 13. Kari voi tulla Pöljälle.
Kääpikö :confused:
Se kääpi erittäen hyvin... [img]smile.gif[/img]