Kävin neuvottelemassa kiekoista LBS:ssa.
Ne olis nyt varattuna huomiseen.
Printable View
Kävin neuvottelemassa kiekoista LBS:ssa.
Ne olis nyt varattuna huomiseen.
Lahjoitin foorumilaiselle pari voimansiirron palikkaa.
Pesin maantiepyörän kauden päättymisen sinetiksi. Sitä ennen sammutin cyclocrossarin takavalon jonka olin unohtanut laittaneeni eilisen lenkin maantiepätkällä päälle.
Katukorista pelaamassa olin.
Kiroilin voimallisesti.
Ihmettelin että minkä asetuksen oon turannut kun foorumin aikavyöhyke on GMT+4? Ja ihmettelen edelleen.
Kävin pikku kävelyllä
Lähetin vessasta meseviestin vaimolle keittiöön. Kyseinen viesti sisälsi kissavideon
vaihdettiin pojan autoon nasta renkaat,omaan en vaihda vielä.
Kerroin joukolle ihmisiä spostilla miten asiat pitää oikeasti tehdä :)
Olin keilaamassa. Yritän herätellä tuota harrastusta pienen tauon jälkeen.
Töitä .
Asensin renkaat ja mallailin kiekkoja paikoilleen.
Onko sävy oikea?
Asiaan, kannoin puita sisälle ja laitoin takan sekä kiukaan kuumenemaan.
Pyysin yhtä tyttöä treffeille:)
Kävin ajamassa 40 km lenkin pyörällä.
Vastasin ns. teknistä ongelmaa koskevaan kysymykseen, vaikka minulla ei ole käytännön kokemusta ko, ongelman selvittämisestä (enkä muutenkaan ole ns. oikea tekijämies ainakaan pyörähuolto- ja säätöhommissa).
Pystytin olkkariin fillarinkasausaseman.
Avasin isänpäivälahjapaketin.
Korkkasin noin 10v kaapissa odotelleen The Hakushu Single Malt viskin.
Tätä voi suositella kaikille viskin ystäville.
Tulin bussilla töihin. Olipa taas kuningaskuski... Kerran meinas ajaa pysäkin ohi --> liinat kiinni ja jengillä lentää kamat pitkin lattioita penkeiltä. Sit kohta meinas ajaa päin punaisia --> liinat kiinni ja taas kamat lattialla. Meinas luiskahtaa ittekin penkiltä molemmilla kerroilla. Muutenkin tuntui kaasujalka olevan ON/OFF. Oli esim ON kun kaarsi suoraan kolmion takaa jonkun auton eteen... Muutenkin oli semmonen kummelihahmon oloinen tyyppi. No, matka meni nopeemmin kuin yleensä... #RACINGBUS
Tuli rekisteröityä tänne foorumille, naopasin kourallisen droppia flunssaan ja ajelin töihin.
Lähetetty minun Che2-L11 laitteesta Tapatalkilla
Tulin käymään kotona välillä. Huh, mikä päivä. Olin iltapäivästä lähtien kaksia eri synttäreitä juhlimassa, välillä koiraa lenkittämässä ja niiden välissä juoksin asioilla.
Oli kyllä hyvä meininki pirskeissä.
Kävin aamusaunassa.
Puhkaisin kaksi sisuria 40 km matkalla.
Tömäytin takkaan tulet.
Salikauden avasin.
Tyhjensin kompostorin ja pesin pyörän, saa talvi tulla ja olla.
Vaihdoin nastarenkaat autoon vesisateessa. Nyt sataakin sitten lunta.