Mahtuuko vielä mukaan? Ei löydy kapun numeroa kännykästä, mutta laitoin viestiä niin soittele jos mahtuu vielä mukaan.
Printable View
Mahtuuko vielä mukaan? Ei löydy kapun numeroa kännykästä, mutta laitoin viestiä niin soittele jos mahtuu vielä mukaan.
mä ajattelin tänään ajella siinä 18:00 syväojalla. Lähtö sompiontie 13, vantaa.
^ilmoituksen johdosta ajttelin, jotta sekaan mahtuu. Ripeästi pakkaa nyt hän.
Hyvin pakattu ja hyvin ehditty. Saatiin samalla kastettua paikallinen kuski syväojan loiviin alamäkiin. Päällimmäisenä reissusta jäi mieleen kuolematon savolaislausahdus: Näin loivia alamäkiä mä en ole nähnykään!
Syväojalla uusi tutustumislenkki tarjolla keskiviikkona kello 18:00. Pari tuntia raskaita polkuja hitaimman mukaan. Välillä jäädään varmaan vähän maistelemaan teknisiä paikkoja, mutta pääasiassa edetään rauhalliseen tahtiin.
Vois ehkä lähteä ojaa kattomaan jos saa tohon Magiclinkkii puuttuvan ruuvin jostain nyt päivän aikana.
Hyvä ja sopivan raskas lenkki takana, karvan alle 1500kcal paloi parissa tunnissa. Ja jäi se keskarikin sitten loppujen lopuksi yli arvioidun, vaikka alkumatkasta tuntuikin, ettei etene yhtään.
Kiitosta kurvailuista. Mukavata juurakkojumppaa.
La 12:30 kirkolta http://connect.garmin.com/course/6333661 PK1 kevyttä ja Hannulle löytynee kahvia Lohjalta ? Lohjalta Nummelaan reitti on mulle vähän arvoitus, joten jos joku tietää paremman niin voidaan ajella sitäkin.
Kuis tuo sunnuntain Reitti2000? Empäs ole tänä vuonna siellä kierrellyt. Henk.koht. hiekkatiepätkät Kuikulääni-Salmi-Pirttimäki ei kiinnosta yhtään. Maastossa kun on kivintä:) Rohkenen ehdottaa notta lähtö Rinnekodilta, Kämmenlammen ja Saarijärven välillä pyöriskelyä. Sitten Velskolaan, Ruuhijärvi kiertäen Karjakaivon kautta takas. Lähtö 09.00 olisi meitsille paras.
ps. onko eväs/makkaranpaistomatkailu mielessä vaiko pelkkää ajelua? Mulle käy molemmat. Ensinmainittu paremmin.
Mulla taitaa jäädä sunnuntaina reitti2000 ajelut väliin. Vaimo varasi koko päivän shoppailuun...
Ollaan lähdössä tulevana lauantaina klo 15 Lepsämästä n60 km maantielenkille. Keskari ehkä 23 pintaa. Lähdössä tällä hetkellä 2hlöä, joten mukaan mahtuu!
Moi!
Mulla on huomenna vaan palauttelua, Sunnuntaina sitten pitempään. En saanut työpaikan selaimella reittikarttaa auki, mutta paras reitti Lohjalta- Nummelaan on Lempolantie(pääsee pyörätietä jatkamaan Lehmijärventielle)-Lehmijärventie-Vesikansantie, siitä sitten Kehätien yli Nummelan keskustaa kohti Nesteelle ja Ojakkalantietä Klaukkalaa kohti. Sillä edellytyksellä, että ette käytä samaa reittiä jo menomatkalla.
Harryn eiliset kiriharkat veti pohkeet täysin jumiin, joten huominen on mullakin kevyt palauttava. Varsinkin kun itm:n PK on mun VK :)
Mut joku vkl mielelläni ton kyllä ajaisin. Tämä Keski-Uusimaa on niin nähty.
tuun myös mukaan la lenkille
@kmw. PaHis taitaa vetää viikkoajot huomenna Luukissa. Tsekkaa tarkemmat speksit Klubin sivuilta. Mä aattelin lähtee letkan hännille ja siirtyä makkaranpaistojoukkoihin, jos meno äityy liian vauhdikkaaksi.
Mä passan La-ajot ja siirryn Su porkkalaan kalliokikkailua harrastamaan.
Pahis on mukava mies, mutta ei siitä ole mulle lenkkiseuraksi. Tästä on riittävästi empiiristä kokemusta.
Taidan huomenissa rostseikkailla Keimola-Petas-Keskuspuistoa ja poiketa Kaapelitehtaalla yksijalkaisten komponenttikirppiksellä. Mullon ollullut Rostsekki jtkn 5v. ja taas se on ihan kuin uusi pyörä kunnääs väänsin sen 29"-korvikemoodiin ja voi vitsinvitsi kun tuntuu mukavalle.
Kolmen mäkimiehen (* voimin käytiin Lohjalla munkkikahveilla hienossa kevätsäässä tarkasti pk-speksin mukaan.
Kaikenkaikkiaan hieno lenkki, kiitoksia osallistujille.
(* nousumetrejä tuli mittariin yli 2000
Kolmen porukalla ylitettiin tavoiteaikamme ja päästiin yli 25 keskariin kevään ekalla pidemmällä lenkillä. Kiitos Krista ja Jukka!
Lauantaina osa taas kisoissa, mutta ajattelin että jos lähtis kirkolta 12:00 ja ajais Nurmijärvi GP kisareitin läpi - Röykkä-Rajamäki-Kytäjä-Läyliäinen-Karkkila-Moksi-Vihtijärvi. Kirkolta kirkolle tullee noin 120km ja vauhti samaa PK-speksiä kuin ennenkin. Kahvia Läyliäisissä tai Karkkilassa tarpeen mukaan.
Näillä näkymin mökkireisulla, siirtyy seuraavaan kertaan.
Löysin kuin löysinkin polun lopun. Alku on ollut tuttua, mutta lähempänä paluuta valtatielle on tähän asti mennyt ryteikköryynäämiseksi. Toinen pää on valtatiellä kahden ison tuulenkaadon kohilla. Tuolla muutama sivu sitten linkatussa Marsun kartassa on polku joka kääntyy kohti Lähilämmen karavaanialurtta. Se on vielä löytymäti. Jos Kapu tietää niin josko hää siihen jonkun merkin laittaisi, plz.
Mopopaanaa ajelin vähän ja aattelin että empäs enää jaksa itteni kiusata sinkulalla yläalamäissä ja päätin oikaista motouraa pitkin. Meni vähän ojasta allikkon kun yhdet liukastumis lipat ja muutaman sadan metrin matkalla piti pari kertaa pysähtyä ja sörkkiä savet pois notta kiekot mahtui pyörimään.
Marsun kanssa sillon syksyllä se ajeltiin. Alku oli aika hyvin pettynyt risuja alle, mutta kyllä se siellä nippu nappa näkyy.
Peltoaukealle tultaessa se muuttuu tr-uraksi ja johtaa lopulta vähän kiusallisesti talon pihaan. Me oikastiin sillon mettän läpi Lähilammelle, kun ei viittitty palatakkaan.
Ei oikeen suositeltava reitti. Tai ainakin pitäs käydä jutskaas talonväen kanssa, miten ne suhtautuu kauttakulkijoihin. Toisaalta, jos sitten ajaa Lähilammen eteläpuolelta polkua Muhosen palatsille, niin sais tolla vähä vaihtelua Numlahden retkille. Ei aina tarttis ajaa Talviston kautta.