Toivottavasti ei tartte sportaxissa usein vierailla, palvelu siellä ihan surkeeta hyllystä kyllä myydään ja kalliita pyöriä
tilataan mut pikkuosia kun tarttis maailmalta nii ei tapahdu mitään.:mad:
Printable View
Toivottavasti ei tartte sportaxissa usein vierailla, palvelu siellä ihan surkeeta hyllystä kyllä myydään ja kalliita pyöriä
tilataan mut pikkuosia kun tarttis maailmalta nii ei tapahdu mitään.:mad:
Sportaxissa en ole käynyt uuden omistajan aikana - tapaaminen edellisessä liikkeessä ei jättänyt kauhean positiivista mielikuvaa. Äsken poikkesin sen sijaan Laukkasella poimimassa tilaamani peilin, ja pohjustin uuden pyörän väsäämistä puolisolle.
Laukkanen?
Pyörä- ja mopohuolto Laukkanen, hieno verstas ja paljon tavaraa.
Tuossa kuvassa näkyvää Wurthia vastapäätä olevan autotallin ovesta sisään. Kunnon paja alan miehille. :cool:
^eikös se vanhapaja purettu ja uus on tässä Wurthin rakennuksessa, käynti Takojankadun puolelta. Uudet tilat on paljo pienemmät, mutta ihan yhtä täynnä tavaraa...ammattimies, voi suositella.
Sportaxissa tuli käytyä kesällä pyöräostoksilla ja täytyy sanoa, että palvelu oli hyvää moniin muihin liikkeisiin nähden. Koeajolle pääsi ilman suurempia kinuamisia ja ajaa sai vapaasti. Pyörää säädettiin välillä, jotta oikeasta koosta ja ajoasennosta tuli varmempi olo. Myyjä oli asiantunteva ja saimme yhteistuumin räätälöityä hyvän paketin uudesta maantiemankelista.
Sportaxissa on palvelu ollut aina hyvää, kun olen siellä vieraillut. Maastokengätkin olisin sieltä ostanut, jos olisi ollut jalkaani sopivat varastossa.
Pahoittelut rumasta sanasta, irrottelin tänään ton r-techin asentaman jarrukahvan tyylipuhtaasti VASARALLA. On se vaan niin että jos jarrukahvanpannassa on kaksi ruuvia kannattaisi niitä molempia käyttää, jotta säilyisi liikkeen asiantuntemus.
Siis jotenkin näin kai nelainakset piti mennä. Onneksi ei ollut mikään hiilikuitu tanko jota piti vararoida.
Ei taas uskoisi että tietotekniikka insinööri täällä käyttää foorumia, ei osaa lainata vielä toisellakaan kerralla ja jopa kirjoitus virheitä viljellään, mutta jos ne nyt olis jossain nipussa. Kai sitä voisi ottaa olluen. :)
Ja kyllä siitä r-techistä on hyviäkin kokemuksia, mutta tämän vasara homman jälkeen voi olla että ihan yksittäisiä tavaroita jos en muka muualta saisi.
En omaa hyviä kokemuksia R-techistä myöskään, exälle ostettiin pyörä (asennettu vituilleen) ja itse olen ostanut niitä sun näitä osia ja varusteita. Jos se on ollut ok tavara, niin ei mitään ongelmaa. Jos on ollut jotain reklamoitavaa tai korjattavaa nin paskaa palvelua ja hirveää vängertämistä.
t.i
^ Vai niin, itse olen ostanut R-Techistä yhden fillarin ja muita varusteita. Palvelu on ollut pääsääntöisesti kiitettävää, myös takuuasioissa.
No, kai siellä niitä ihmisiäkin pyörii. Välillä onnistutaan ja välillä ei. Enimmäkseen ilmeisesti onnistutaan, mutta olen itse siirtänyt rahani muualle.
Peloton avaa kannabiskadulla vai mikäs en nyt olikaan tuolla Kangasalla Kallion teollisuusalueella :)
http://www.peloton.fi/
siis avasi jo aikaasitten, tästä keskusteltu vissii kaupan omassa säikeessä..
ja varsinaiseen aiheeseen, itellä ei ole mistään tampereen käyttämistäni liikkeistä (r-tech, sportax, nippeli & activebike) mitään pahaa sanottavaa, kai se on vähä omasta asenteestakin kiinni millasta palvelua saa.. ;)
Ei, kyllä se on välillä palvelussakin. Sportax, Nippeli, A.Kallio ja SUP ovat onnistuneet ihan loistavasti viemään mun rahani ja ei ole kuin hyvää sanottavaa. R-tech taasen ei. Se ei todista muuta kuin, että olen saanut R-techissä mielestäni huonoa palvelua ja muissa hyvää. Joku tommonen eat.fi / tripadvisor tyyppinen saitti voisi olla hyvä kaikille palveluille.
t.i
Puskaradio toimii ainakin tatuointiliikkeiden ja kauneushoitoloiden osalta, senhän voisi aktivoida myös pyöräliikkeiden puolesta :) Siis http://www.puskaradio.net/
Heips, Routessa kuultua; Kallion fillariliikkeessä "kettuilu" tulee kaupan päälle, niin vakikävijöille kuin uusillekin asiakkaille. Kertoo hyvästä itseluottamuksesta. Omat kokemukset Suomen Urheilupyörästä pääosin hyviä, yhden kerran sain väärät keskiölaakerit, vaikka kävin näyttämässä vanhat ja kuluneet kauppiaalle. No, toimittivat uudet tilalle, mutta aikaa paloi...
Ensikosketus puhelimen välityksellä R-techiin ja oikein positiivinen ja palveluystävällinen kuva tuosta soitosta jäi. Opastivat maastonöösiä iskariasioissa hyvinkin perusteellisesti. Totesivat että jos jokin asia vielä asiassa jää vaivaamaan niin pyörä paikan päälle ja katsovat kuntoon. Mitään en ostanu vaan käytin heidän "konsultointi" palvelua😄.
Tähän voisi vielä lisätä "entisille asiakkaille". Mitään en tuolta ole saanut ostettua vaikka aikoinaan pari kertaa ihan oikeasti yritin. Sittemmin mun kiloeurot ovat menneet alueen muihin, hyvin ja ystävällisesti palveleviin, liikkeisiin. Yksi niistä on muuten aivan tuossa vieressä :D
Kaipa noita erheitä välillä sattuu kaikille. Itse kannattaa opetella tekemään kaikki perushommat, joihin ei tarvitse kalliita tai vaikeasti saatavia erikoistyökaluja, niin säästyy rahat ja ongelmatilanteissa ei tartte kuin katsoa peiliin ja opetella tekemään hommat paremmin. Tähänastisin radikaalein erhe omalla kohtaa kävi kun eräs toinen kauppa, josta ostin aikoinaan kalliihkon mtb-rungon, ohjasi vaaleenvihreeseen kauppaan keskiön rotsaukseen, koska pyöränostokaupasta ei moisia vehkeitä löytynyt. Keskiö rotsattiin. Kotona paljastui keskiökuppeja asentaessa, että työntekijä oli rotsannut vääränkätiset kierteet muhviin. Siinä nousi syke. Takaisin liikkeeseen huomauttamaan, että nyt kävi näin. No siitä sitten sain kuittailut tyyliin, että onpas sulla jotkut ihmeelliset kierteet näissä laakereissa yms. (standardi BSA :D). Onneksi uudelleenkierteytyksen jälkeen materiaalia jäi vielä sen verran keskiömuhviin, että keskiökupit pysyivät ongelmitta kiinni ja pysyvät yhä, mutta enpä ole tuon episodin jälkeen kyseisen liikkeen laadukkaaseen asiantuntemukseen, työhön ja asiakaspalveluun enää turvautunut. Muista kaupoista pääosin positiivisia kokemuksia :).
Hyvää ja asiallista palvelua sain R-Techissä kun keulani ja iskarini siellä huollatin. Hienot on uudet tilatkin. Jotenkin nuo fillaritkin näyttää paljon nätemmiltä itse optisesti tarkkailtuna kuin väijyä niitä interwebistä.
Onko Treellä jossain läskejä potkittavana vai pitääkö ajaa Turku/Hesa Foxcomp-akselille?
Nippelissä on Moonlanderia ja Muklukkia ainakin, ja onhan täällä sit meitä kuskeja, joiden renkaita saa(nee) käydä potkimassa jos haluaa.. ;)
Kaupunkirajan takana Kangasalla on Sandmania, ainakin yhden demopyörän verran paikallisella maahantuojalla..
MoveGo niminen lafka varmaan?
Loistava mesta, suosittelen!
Taas voi antaa r-techille pitkän PLUSSAN. Vetäsin oikeen huolella ikean spoorilla cuben katolteen ja takahaarukkahan siinä ittensä otti. Täysjousto kun on, niin pelkällä takahaarukan vaihdolla homma hoitu. Homma hoitu todella ripeesti. Palvelu paranee joka kerta kun sielä käy.
vakioasiakkaita kannattaa voidella
Eikös se oo järkevän bisneksen tekijän parhaimpia ominaisuuksia