Hmm, olen...
-Läsöttänyt
-Piereskellyt
-Fiksaillut fillaria
-Syönyt
-Käynyt koulussa
Printable View
Hmm, olen...
-Läsöttänyt
-Piereskellyt
-Fiksaillut fillaria
-Syönyt
-Käynyt koulussa
1. WANHA! Oon ajanu mettäpolkua 8,5km 12" pyörällä...Lainaus:
Originally posted by SaamiBoy:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by DhTukkiMies:
1. Olen ajanut koko päivän 20 tuumasella Tuntuli Cobralla. :D :D Huom. Elkää koittako itse, selkä tulee erittäin kipiäksi [img]tongue.gif[/img]
2. Ja eilen nostin 45 giloa työnnöllä suorille käsille :D Nyt on olkapäät ihan muusia...
2. Et taida olla sieltä vahvimmasta päästä... </font>[/QUOTE]Paljonkos itte nostit 13 vuotiaana?? :D
muistelisin että yli 50 kg... eikä tuosta ole kuin 4w...
Mäpä ajoin alkukesästä 12" pyörällä maantietä 25 km. Polvet osui koko ajan ohjaustankoon. :cool:Lainaus:
Originally posted by SaamiBoy:
1. WANHA! Oon ajanu mettäpolkua 8,5km 12" pyörällä... [/QB]
Mulla toimittaa paskapaperin ulossyöttäjän virkaa
Z.1 drop-offi jonka juuri asensin, aivan loistava tuossa työssä! On jäykkä ja jämy, ei notku, hemmetin herkkä ja eikä pohjaa vaikka onkin kovassa käytössä, suosittelen! Tietenkin kovempaa runnovat ehkä kaipannevat 20mm läpipulttiakselia.
Etukiekko toimii hyvänä sukankuivaajana.
vein nuorimmaisen painikouluun.
Söin neljän munan ja hk:n sinisen munakkaan (paistoin runsaassa rasvassa) ja ruokajuomana karhua.
Siis lounaaksi.Eikä oo heteromies saanu ikänä näin paljo munaa :rolleyes:
Tosin neitimäisesti paistoin sen ite. Ja karhu oli vain kolmosta.
Ajoin autolla maantiellä ja kuuntelin kantria.
Autoin kaveria muuttohommissa. Kannoin yksin laatikon josta kaveri totesi "tähän tarvii kyllä kaks tyyppiä" (oli ihan pakko). Lisäksi otin viivaa liikennevaloista (autolla). edit: Voitin viivakisan, tietysti.
[ 04.09.2004, 10:15: Viestiä muokkasi: Ernesti Kolpakko ]
Nukuin äsken ehkä joku 1-2 tuntia, kohta lähdetään Ouluun hakemaan autoa, ja minä ajan sen sieltä takaisin. No, eihän tuo 550km suuntaansa ole matka eikä mikään. :D
edit: Paluu ja elossa. Hirvi oli tällä kertaa vain 200 metrin päässä, onneksi havaitsin ajoissa. [img]redface.gif[/img]
[ 04.09.2004, 22:02: Viestiä muokkasi: Wile ]
Ajoin asfaltilla ovi eellä autolla.
Olin tyttökaverin kaverin synttäribileissä, joissa vain 1/3 miehistä oli heteroita.
Ajeltiin Pekan kanssa 5 tuntia pyörillä mettissä ja kallioilla. Välillä topattiin ja syötiin banaania. Hymyiltiin lenkkeilijätytöille ja naureskeltiin lihavalle lenkkeilijä-äijälle. koko ajan valitettiin jostain. Ja piereskeltiin. Mietitiin että kummalle puolelle tää juttu pannaan, neiteihin vai äijiin. Päätettiin panna äijiin.
Kotiopäin asvalttia pyöräiltäessä ohitettiin laskettelumäenpoikanen, uhottiin että käydään kipasemassa ylösalas, mutta jäi tekemättä kun alkoi muka olla pimeä. Se oli vähän neitiä.
Aamulla sitten noustiin neljän maissa ja heitin Pekan autolla lentsikkakentälle Kona kainalossa. Se oli taas äijää.
tiskasin paljain käsin
Mä laitoin tänään GEELIÄ hiuksiin ku ne tuntu tänä aamuna ihan liian PUHTAILTA!!! :eek: :eek:
mä näin tänää ruuniin! malmilla joku äijä jäi junan alle! olikohan se itsari!?
Mitäköhän se täällä teki... Luulis olevan kiireitä ManUn kanssa. ;)Lainaus:
Originally posted by DaNi_BoY:
mä näin tänää ruuniin!
Kävin Sikalassa syömässä paistetutsilakat&muusin, janojuomaksi olutta tottakai.
:D joo RUUMIS! :D :rolleyes:
Paneloin pesuhuoneen katon ja samalla nikkaroin siihen valotsydeemin(10kpl kirkkaita ledejä). Tuli hieno.
Nyt juon remppakaljaa.
Kävin kattoon rallisprinttiä ja irtosora ropisi päälle. Puhuin varikolla kuskien kans autoläppää. Ostin myös pari kisamakkaraa ja nyt juon kotona kaljaa.
Avasin koulussa tytölle oven.
Kusasin kaivinkoneen kylkeen, poltin röökin ja pieraisin päälle!
Istuin ohjaamossa, edessäni kymmenkunta monitoria ja läjäpäin törkyhintaista elektroniikkaa. ;)
siivosin työkalupakkini
Siivosin 4.5h, oikeesti, ja munat surkastui.
Oli pakko kun tamperennvieraat kylillä käymään, muuten en kyllä siivoa ollenkaa *nostaa iettä parempaan kohtaan* [img]tongue.gif[/img]
ajoin 15 km ylinopeutta poliisiauton perässä
edit :
..siis fillarilla
Piereskelly.
Treenasin punttisalilla jalkoja niin kovaa (yeah right...) että lähestulkoon laatoitin pukuhuoneen lattian... :eek:
Eikö se ole parempi, että antaa ammattimiesten tehdä ne hommat :confused:Lainaus:
Originally posted by Ernesti Kolpakko:
Treenasin punttisalilla jalkoja niin kovaa (yeah right...) että lähestulkoon laatoitin pukuhuoneen lattian... :eek: