Mulla on yksi ylimääräinen zee -takavaihtaja jos on tarvetta.
edit: näemmä ei olekkaan tarvetta.
Printable View
Etelänjuuksela oli vähälumisempaa vielä Solvalla- Karjakaivo -Urja tasolla iltapäivällä.
Pari puuta oli poikittain, oli.
edit:Suolla oli melkein luntakin:
https://lh3.googleusercontent.com/-b.../IMGP1446b.jpg
^ sinne oli aie mullakin ekaks, mut päädyin sit pidemmälle. Mikälie mielenhäiriö.
Päivä valkes kun kattilasta starttasin. Parasiitti - klassari - sikaranta - haukkalampi akselilla könysin.
Nää Juläston polut on kyllä aivan stn märkiä, Supiväylänkin vois uudelleenkastaa vaikka Supipuroksi. Ja se altaan lounaiskulma on hirmuinen mutalikko
*koiriapesee*
^niin on, talutin tuon mutalammikon kun en vaan viitsinyt sotkea. Yllättävän puhtaana selvisin keliin nähden, tosin lenkkikin oli hyvin lyhyt soikiorattaan koeajo, liekö johtunut lenkin lyhyydestä vai polkijan kokemattomuudesta mutta en oikein eroa huomannut pyöreään… no testit jatkuu!
Siirtymillä saa lisää vauhtia, ja ylämäissä on enempi tasaista vääntöä. Mutta toisaalta taas pykälä on isompi, niin se hyöty vähän kuin menee sitten siinä.
Onko noiden soikioden jälkeen paluuta enään pyöreisiin? Onko ne ylivoimasesti parhaat NW:t?
Mä en ainakaan ole vaihtamassa pyöreetä takaisin, työmatkaa ja maastoa nyt tuolla takana n. 40tuntia... pyörittämisen vastus tuntuu huomattavasti tasaisemmalta eikä tarvitse runtata samalla tavalla. Ehdottomasti jatkoon!
Jos teette uutta kimppa tilausta, jossain vaiheessa otan 1 kipaleen 32 piikkisen. Ellen hairahdu ennen sitä ite tilaamaan. Myöhästyin edellisestä puol vuorokautta:(.
^mutis taisi ottaa muutaman ylimääräisen, myöhäisheränneille... kysy siltä:)
Laita mulle osoite, otin pari ylimääräistä, hinta 63,50€, postitan sen sulle. Käykö vihree?
Ja juu, toistaiseksi mennään tolla, kunnes joku keksii taas jotain mihin voi höyrähtää.
^soikeet takarattaat?
Däng! ja vielä sintrattu.
Hyvä groove voisi irrota soikeilla kiekoilla.
Oon vielä onnellinen soikiorattaan tilaaja muttaku ei prkl kerkiä mihinkään minnekään ikinä.
Pistän sen postiin, eip tarvii murehtia :)
Ihan toisenlainen oli nuuksela tänään. Floukin löyty, osa poluista ei. Aukeemmilla kaltseilla pikkupolut jo hyvin piilossa.
Etukummi ei kestäny; vanhelka sai kaks läpireikää nappuloiden väliin - ekassa nopee tyhjennys; vauhdissa stanit rinnuksille ja naamalle. Tervanaru + varalitku kehiin, toimi mut tunki litkun hiljalleen ulos. Toisen jälkeen käytin varasisurikortin ja viimeisen co2 hylsyn. Onneks autolle ei ollu ku tunnin ajomatka...
Fillari keveni useempia kiloja kun jäätyneen mutakaakan virutteli letkupesten irti. Katsotaan ny kuin diy-paikat kestää - sisäpuolelta reiän ympäristö bräkleenillä puhtaaks, äkkipikaliimaa alueelle ja paikkalappu vulkanoituvasta teipistä päälle.
Kiitos Mutikselle en sittenkään myöhästynyt:).
Nyt niitä on vielä yx vihree ja yx musta jäljellä. Jos jollekin hirmunen hätä tulee, voin myydä.
[edit] Se on jo tuolla ulkona keltaisessa lootassa odottamassa iteljoonia.
Just ja nytten ei kukaan sano mitään jostain yhdennäköisyydestä.
En uskalla sanoa niin kauan kun sillä on minun ovulation rinkulat.
Jotakin tuttua tuossa taatossa tuossa yllä on. Sama pelottava ilme, kun kohtasin ajomestarin tässä muutama vuosi sitten Mätiksellä. Ei sillä kyllä mitään punaista nuttua yllä silloin ollut, mutta spaddu huulessa kyllä.
Tänään polkimien vaihto ja ohjainlaakerin säätö pikaisesti ja lähimetsään, kun kerran pakkasukko on tannerta vaihteeksi kovettanut.
Keskiviikkona 3.12 valopäälenkki klo 18 oliko se nyt hiihtoputken parkkikselta Kivikkoa pyörimään.
Valopäälenkki kivikossa kuullostaa hyvältä. Tää valopää vois tulla sinne.
Mä yritän kans ke tonne Kivikkoon ajamaan kun lupasin samalla tuoda kammet.. Mun autossa pääsee jos jollain kyytitarvetta.
Hmm, kesKivikko kuulostaa mainiolta. En lupaa tulla, jospa siten ei ilmaantuis esteitä
Mä en pääse keskiviikkona.
Keskiviikko noukänduu, hakukoiraporukan syyskokous ja pitsakestit.
Oliskos Setämiehillä lainata mulle n. kuukaudeksi 40mm os-stemmiä, miel. maltillsella kulmalla. Kunnääs Epun Suurpinkutin tuli joululomailemaan mun kaa. Runko on mulle inasen iso niin nysämpi kannatin olisi oikein jepajee. Vaikka kyllä tuuollakin setupilla saapi hauskuutta. Kammet saavat kyllä tuta, mutta mitäs ovat väärässä asennossa niin usein.
Veikkaan että saattaisi löytyä 45mm jostain kätköistä, tarkistan illalla.
Voisha yrittää kivikkoo, jos 1730 päästetään töistä irti
Mä en ehdikään huomenna ihan kuudeksi Kivikkoon. Saatan silti lähteä etsimään valopääjunaa hiukan myöhässä. Ilmestyn pohjoisen suunnasta ja siirtymät fillarilla.
Mites perjantain ajelut? Mä haluun imuroida mattoja perjantaina enkä lauantaina mut joku pikkulenkki varmaan onnistus.
Perjantaina ajellaan koiran kanssa agiliitohalliin ja takasin sitq on treenattu.
Joku pieni lenkki 18.30 Petikosta