Totta niinhän se olikin että vain suomalaiset jäivät kiinni, mutta Svan ei osunut seulaan ja pelästyneenä vetäytyikin kiitollisena hiihdon johtoportaaseen sikaria polttelemaan..
Printable View
Totta niinhän se olikin että vain suomalaiset jäivät kiinni, mutta Svan ei osunut seulaan ja pelästyneenä vetäytyikin kiitollisena hiihdon johtoportaaseen sikaria polttelemaan..
Kiinnostava käry: http://uk.eurosport.yahoo.com/news/d...7119--spt.html
Aamu vasta valkenee Coloradossa.
Kukko laulannu jo aikoja sitten mutta hiljasta on. Nimimerkki asb voi varmaan selvittää mistä moinen johtuu. Huuhuhuuu..Traaaviis..velli jähtyy..
Pohjautuiko ne "tietoja julkaistaan torstaina klo 00.00 jotain jenkkilän aikaa" johonkin muuhun kuin pilipali-nimimerkkeihin Twitterissä?
¿Joko tämä oli täällä? Entinen WADAn johtaja, entinen KOK:n varapuheenjohtaja, nykyään KAnadan Olympiakomitean jäsen Dick Pound vaatii UCIn "totuus ja sovintokomissiota"
Pound toteaa, ettei kyseessä ole noitavaino, vaan jotain mitä on tehtävä. Pound toteaa myös, että Lancen tilanne vastaa yksipuolista velkomisoikeudenkäyntiä, jossa velkoja vaatii velkojaan käräjäoikeudessa, velka ei katoa mihinkään, jos et vastaa kanteeseen. Tämä muuten on tilanne myös Suomessa.
Toki UCI on haastanut aikoinaan myös Poundin oikeuteen. Kuten kaikki muutkin, myös Landisin. Olisiko aika UCIn herrojen tajuta, että heidän taktiikkaansa on aivan väärä. Ei ole oikein, että kv.urheilunlajiliitto palkkaa lakimiehiä puolustamaan tähtiurheilijansa mainetta. Ei ole oikein, että toisen tähtiurheilijan käryn paljastamista viivytellään kunnes jokin saksalainen lehtimies saa asiasta selvän.
UCI ei kuitenkaan tule tekemään mitään, ennen kuin KOK ilmoittaa poistavansa UCIn olympialiikkeestä. Niin paska kuin se vaihtoehto onkin, niin sitä ennen ei McKvaakun pellelauma herää.
PS:
Tourilla moni vihjaili Froomen ja Skyn liikkuvan muullakin kuin kaurapuurolla. Hieman ihmetyttää Froomen taso Vueltassakin, mutta että se toinen kaveri tulee vuoden kilpailutauon jälkeen ja pesee kaikki tempossa nostaa kyllä mun skeptikkoviisarin pystyyn. Ei ole mahdollista. Vaan kuka perkele siellä Vueltan kympissä on puhdas.
"Jotain tarttis tehrä", sanos Koivistokin.
Miten se hylkylista asetetaan ?
Eli ei sit mitään todisteita tänään?
Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2
Ainoat todisteet Hamiltonin kirjapaljastukset, mitkä tietysti on 100% totta ja valaehtoisia.
Missä valokuvat, missä hd-laatuiset "back stage" videomateriaalit, missä HARD EVIDENCE Lancesta? Ja jos ko videoissa ym sit näkyy muitakin niin toki kaikille samat bannit (elinikäiset kiellot ja 10 vuoden tulosten menetys).
No, odotellaan josko noita kuuluisi jostain oikeasti vielä.
ps) Mut aika coolia jos jotain kamaa on annettu etappien aikana ruokapusseissakin ja etapin jälkeen on motolla roudattu tuoreet veripussit hotelliin odottaa valmiix sängyn päälle. COOL! :cool:
Below is an open letter from Michael Ashenden to Phil Liggett, in response to Liggett's appearance on Ballz Visual Radio on August 27.
A Filthy Business Indeed
Aika vahvasti tosiaan vaikuttaa siltä, että kovimmat todisteet ovat nimenomaan nuo Hamiltonin paljastukset (tai "paljastukset). Eikös nuo paljastuksetkin ole jo ainakin kertaalleen tyrmätty ihan oikeudessa vai olenko käsittänyt ihan väärin? Aika näyttää, onko tuossa jotain kovempaakin todistetta olemassa.
Niin ja mitä tuohon Hamiltonin kirjaan tulee, niin onhan se ihan siinä hyvän maun rajoilla ja aika pahasti haisee rahastus ja mediahuoraus tuossa.
http://www.iltalehti.fi/urheilu/2012...25815_ur.shtml Ennen oli epo-jääkaapit, nyt niiden tuomilla rahoilla sitten viini ja shamppanjakaapit nizzan mökillä..
Maanantai ei mittää... tiistai ei mittää... keskiviikko torstai ei mittää... perjantai ei mittää lauantai ei mittää... sunnuntai ei sittenkään mittää...
Tässäkö nämä näytöt olikin? Alkoholisti Hamiltonin sepostukset. Hamilton..katkeran miehen tilitystä on aina mukava kuunnella :-)
Ja mihin se Travis on jämähtänyt? Onko juuttunu kiinni McDonaldsin drive-in kaistalle.
Travis....150 kg sontaa.
On muuten varsin hupaisaa, että Hamilton on edelleen olympiavoittaja, vaikka kärysi heti tuoreeltaan testissä ja jokusen kerran tuon lisäksikin. Tällaisen jampan höpinät ovat kuitenkin ilmeisen isossa osassa, kun vailla positiivisia näytteitä oleva mies laitetaan ikibannaan ja viedään vanhatkin saavutuksen. Komeaa toimintaa USADA, kertakaikkiaan komeaa.
Tähän varmaan kuuluisi se kuuluisa Castro-hymiö perään.
Mulla on muuten maitoa ja suolakurkkua jääkaapissa, jos jotakuta kiinnostaa.
Eikö Kunde Svaanin pitäisi olla rauhallisin mielin jos mitään ei ole tapahtunut?
Niin no voisin minäkin kertoa käsi raamatulla ihan mitä tahansa.
Edelleen eikö tuossa ole mitään ristiriitaa?
Ainakin kaksi käryä testeissä -> jälkimmäisestä kahdeksan vuoden banaani ja olympiakulta säilyy.
Ei yhtään todistettua käryä testeissä (ainakaan toistaiseksi) -> ikibanna ja kaikki saavutuksen niin sanotusti hiuksista vittuun.
En näe järkevää linjaa tässä. Ja edelleen en laskisi Hamiltonin jutuille mitään painoa, oli niissä perää tai ei.
Hamilton menettää olympiakultansa.
Tyler Hamilton loses Olympic gold after admitting to doping - Sports MoleLainaus:
Tyler Hamilton loses Olympic gold after admitting to doping
American cyclist Tyler Hamilton has been stripped of his 2004 Olympic gold medal after admitting that he took performance enhancers.
The 41-year-old, who snatched the top honour in the time trial in Sydney, was found guilty of doping at the time but denied the allegations and was permitted to keep his medal following a successful appeal.
Eight years later, the American cyclist has admitted that he did take a banned substance during the Olympic Games while testifying at Lance Armstrong's federal trial.
Mä en oikein ymmärrä tätä "ei positiivisia näytteitä" argumenttia. Mun mielestä tarvii olla vähän pihalla jos sitä hokee...
Kertokaapa kuinka monta kertaa narahtivat dopingtestissä Jan Ullrich, Ivan Basso ja vaikkapa Marco Pantani. :rolleyes:
Nekin vaan turhan noitavainon uhreja?
Ja onko todistajanlausunto jotenkin epäpätevä todiste? Kertokaapa se vaikka ihan rikosoikeuden tuomareille. Mä ymmärrän politikoinnin ja keskustelun siitä että tuliko Lancen narautus hoidettua sääntökirjan mukaan, mutta varmaan kukaan ei ole niin urpo että uskoo Lancen olevan syytön. Eihän?
Lance tais tempullaan haudata todisteet arkistokaappeihin, mutta ehkä saamme vielä Wikileaksista lukea mitä vaikkapa Big George sanoi suurelle valamiehistölle. :D
Tässä tuntuu olevan laajemminkin - en lähde tarkemmin erittelemään henkilöitä - käsitys, että Armstrongin syyllisyyteen olisivat riittäneet kahden katkeroituneen ex-joukkuetoverin Hamiltonin ja Landisin tarinoinnit. Kaksikon lisäksi Armstrongia vastaan on todistanut n. 10 hänen entistä tallitoveriaan.
Mulle riittää Popon ja Richin veljen todistus Lancen dopingin käytöstä. Ei siihen kymmentä nimetöntä todistajaa tarvitse.
Kuinka monta näistä tallikavereista saa tuomion samaan aikaan kuin Lance? Vaikka Armstrong varmasti dopingiin syylistyi, niin varmasti syyllistyi koko tallin kaikki kuskit (samoin kuin muutkin tuon ajan huipputallien kuskit). Onko hän sitten syyllisempi kuin muut? Kuinka monta näistä on samanlaisen tutkinnan alla, ja saa samat sanktiot. Vissiin Hincapiekin jatkaa vielä uraansa, vaikka oli Lancen tallikaverina ollessaan yhtä doupattu kuin muutkin. Tätä minä en ymmärrä.
Todistajat ja vitamiinia käyttämään opetetut tuomitaan aikanaan. Wadan huojennusten mukaisesti. Siellähän on edelleenkin se 6 syytettyä, jotka ovat harrastelleet diilaamista yms sen Läänssin käytön lisäksi... Big George jättäytyi Lontoosta pois tämän takia (valistunut arvaus) ja ilmoitti alkuviikosta lopettavansa uransa eli kärsii tuomionsa ihan Ullena
Lancea ei pysty narauttaa kun se ei suostu yhteistyöhön :-)
Se joka laukoo tällaista sontaa niin pysykööt jatkossakin siellä navetan takana.
Lisää otteita Hamiltonin kirjasta. Aika odotettua settiä.
Tyler Hamilton's Book Reveals In-depth Doping Network | Cyclingnews.com
Toki voidaan aina hokea mantraa "ei tuomioon vaadita positiivista testitulosta", mutta kyllä siihen jotain kovaa todistetta olisi silti hyvä saada. Pelkät kuulopuheet ja tulosluettelot eivät vielä sellaista mielestäni ole.
Ulle ja Basso olivat osallisina Operaatio Puertossa, jossa oli mukana jotain kovempaakin todistetta, jolla nämä kaverit liitettiin dopingiin. Pantani taasen tuomittiin kaiketi veriarvojen perusteella, mutta hänet vapautettiin myöhemmin syytteistä. Kenenkään näiden kolmen koko uraa ja saavutuksia ei kuitenkaan ole laitettu millään muotoa pakettiin. Kukaan ei myöskään saanut elinikäistä kilpailukieltoa.
Todistajanlausunto on ihan hyvä todiste, mutta aina pitää miettiä myös todistajien uskottavuutta. Ainakin näiden isosti esille otettujen todistajien (Landis ja Hamilton) juttujen uskottavuutta voidaan kyllä varsin hyvin perustein epäillä raskaasti. Vähän turhan paljon tuntuu olevan hampaankolossa...
Niin no tuo syyttömyyteen uskominen on vähän kaksipiippuinen juttu. Itse uskon syyttömyyteen noin yleensäkin, kunnes toisin todistetaan. Toki epäilykset ovat vahvat ja usko puhtaaseen huippu-urheiluun on lähellä nollaa. Silti nuo takavuosien tulokset ovat käsitykseni mukaan ihan oikeassa linjassa ja parhaat siellä ovat korkeimmalla pallilla olleet. Se että asioita kaivellaan yhä edelleen ja resursseja haaskataan vanhoihin juttuihin, on mielestäni älytöntä. Keskittäisivät tarmonsa ja resurssinsa nykyisyyteen ja yrittäisivät taistella puhtaan urheilun puolesta edes jokseenkin uskottavasti... Vaan turha toivo lienee tuo. Tulevaisuudessa nähtäneen yhä enenevissä määrin näitä takautuvia ajojahteja ja tuloslistojen muokkauksia uuteen uskoon...
Olipa tosiaan huikeat nuo Hamiltonin paljastukset :-)
Lance kertoi minulle että hän antoi positiivsen näytteen.
Kyllä herra Hamilton, luotan sinuun kuin vuoreen.
...pliiiis..ostakaa mun kirja. Että mä saisin fyffeä ku mun ura kusi dopingsotkuihin. Pliis. Mä tarvin fyffee.
vilkaiskaa tämä http://m.espn.go.com/wireless/story?storyId=8321135 ja cyclingnews. LA ei ole vetänyt oikeuteen.
Onhan tuo ero kerrottu USADAn julkisissa kirjeissä: aineiden välitys, järjestelmällinen toiminta jne. Mutta missä todisteet ja millä nämä kymmenen(?) on peloteltu/houkuteltu yhteistyöhön USADAn kanssa? Jotain todella raskauttavaa täytyy olla esillä, pelkkä katkeruus paremmin ansainnutta tai muuten "inhottavaa" kapteenia kohtaan ei riittäne?
Todisteita odotellessa... :seko:.
Lancehan on eittämättä ollut paras douppikuski. Sehän ei ole mikään kiistanalainen asia. Mutta se on aivan naurettavaa, että hän väittää varmaan hautaan asti olleensa puhdas...ja sitten kun mietitään, että hänen aikana kymppilistan ukot veteli kaikki myrkyt ja eivät silti pärjänneet "puhtaalle" Lancelle...
Kun nyt oot niin vahvasti niiden positiivisten näytteiden kannalla niin kaivapa mulle näkyviin milloin Marco I Suuri antoi positiivisen näytteen - voin vinkata, niitä on paljon vähemmän kui Läänssillä...
Käy sit lukaisemassa toi USADAn 13.6. haastekirjelmä niin löydät helposti syyn miksi Lancelle (ja viidelle muulle) annetaan vähän enemmän kui normipenaltti.