Olin just menossa ilmoittautumaan niin näköjään meni kiinni etuajassa, alunperin piti olla 12 asti ilmoittautuminen auki.
Lähetetty minun GT-P5100 laitteesta Tapatalkilla
Printable View
Olin just menossa ilmoittautumaan niin näköjään meni kiinni etuajassa, alunperin piti olla 12 asti ilmoittautuminen auki.
Lähetetty minun GT-P5100 laitteesta Tapatalkilla
Nyt auto pakattuna ja töiden jälkeen suunnaksi Tahko. Rengastuksena Hans Dampfin trail/pace! :)
Mullekin kävi höpsösti ton ilmottautumisen kanssa. Jos joku myy omansa niin ostan pois :)
Olin yhteydessä järjestäjään mutta en mitään järkevää selitystä saanut ilmoitettua aikaisemmasta sulkemisesta. Perjantaina ei huvita mennä ilmoittautumaan kun oli tarkoitus päiväreissu lauantaina tehdä. Kuulemma voi puhelimella koettaa asiaa hoitaa kisakansliaan perjantaina.
TOKI olisin voinut olla aiemmin liikkeellä mutta ajattelin tehdä sen sääennusteiden ja orastavan kesäflunssan takia vasta päivällä tänään. Eli sama täällä, jos jollekin tulee este niin ostan osallistumisen.
Lähetetty minun GT-I9505 laitteesta Tapatalkilla
Meidän porukassa 2 jäi pois joten jos väärä nimi lapussa ei haittaa pistä viestiä pette22222 ät gmail.com tai privaa. Edit: myyty
Olisiko syynä aikaiseen sulkemiseen se, että haluttiin jättää paikan päälle tuleville vielä mahdollisuus ilmoittautua, eikä haluta myydä ei oota. Facebookissa luki aamulla, että 150 paikkaa jäljellä. Ilmohan on ollu auki vuoden alusta asti, mutta aina voi jossitella.. ;-)
Vielä yksi peruutus eli nopeimmalle 60km numerolappu omakustannehintaan 72e ja jos siirretään omalle nimelle niin +10e. Pistä mailia pette22222 ät gmail.com tai privaa.
-myyty-
Jos ajaessa tulee kylmä, niin kyllä illalla lämpiää
https://www.tahko.com/fi/tapahtuma/16161+Erotic+Night/
Iltaa, Tauti iski ja Dr Alban pukkasi nappien kanssa levähtään. Tarjolla 60km osallistuminen hintaan 70e + Nimenvaihto tarvittaessa 10e päälle. Tarjous voimassa huomiseen klo 19.00 ennenkuin perun osallistumisen. Kannustusta tauti ei estä joten maksu voidaan hoitaa naamatusten paikanpäällä klo 15.00 => Mikäli kiinnostaa niin laittakaa mailia osoitteeseen j a l m a r i (piste)j u m i (at) g m a i l . c o m
Yksi 60km paikka klo 9.50 lähtöön myynnissä paikanpäällä nopeimmalle hintaan 55€+10€ siirtomaksu. Soitot / viestit Veijolle xxx-xxxxxxx
*MYYTY*
Myynnissä, loukkaantumisen takia, yksi paikka 60km matkalle omakustannushintaan, 80€+siirtokulut. Jos kiinnostuit laita yv. Lähtöaika muistaakseni 9:35.
Ehkä minä menen kuitenkin tänne. :)
http://www.piazzatahko.fi/piazza/event/1360
E: Oli osallistuminen myynnissä.
"Tahko lähestyy...Oletko valmis"
No en ole. Geelit puuttuu vielä. Onko tänään (noin yhdeksään asti) paikalla myyntikojuja josta saa geeliä ynnä muuta vastaavaa? Viimeks olin vuonna 2002 eikä muista enää...
Varmaan tuolta TahkoMTB Pro Shopista saa. Itselläkin puuttuu vielä geelit ja varakumit.
Perjantai 26.6.
klo 14 Tahko MTB ProShop, Tapahtumatori ja
tapahtumakanslia (Piazzassa) avautuvat
klo 15 ajokoulu alkaa, Sokos Hotel Break Tahko
klo 17 ajokoulun maasto-osuus alkaa
klo 20 ilmoittautuminen ja muutosmahdollisuus päättyy
klo 22 tapahtumakanslia ja Tapahtumatori sulkeutuvat
http://www.tahkomtb.fi/fi/Aikataulu.html
Ne harvat kerrat kun olen urheilujuomaa käyttänyt, on menty Dexalin nestemäisillä tiivisteillä.
Eilen Prismassa se oli tietenkin loppu, joten päätin ostaa Maximin jauhetta sitten tilalle. Viisaasti meinasin testailla kuinka maha tuosta tykkää, ja eilen join puolilitraa ja sitten tänään töissä olen lipitellyt yhden litran ko. ainetta.
Ja pitää tunnustaa että aika karheata on WC-paperi täällä toimistolla. Tämäkö on se ennen harrastettu tyhjennys-tankkaus suorite. :)
Osallistuminen tarjolla 120km sarjaan, en tiedä onko muutettavissa muihin sarjoihin enää. Hintaa 72e+10e siirto. Yhteydenotot vain maililla antti[piste]leskinen[ät]outlook.com
Tarjolla tänään klo 19 saakka.
Paha flunssa iski, yksi paikka 60km kl 09.15 lähtöön olisi vapaana omakustannehintaan 80+siirtomaksu. Laita viestiä/soita 040-730 0052 ennen kl 19.00 tänään. Markku
Melkein 15 kilon "enskavehkeellä" lähetään liikenteeseen. Edessä minion 2,35" ja takana ardent 2,4". Ei pitäis olla pitovaikeuksia, mutta kunto varmaan loppuu... Viime vuonna 2.2" leveillä nakinkuori-conteilla meni 4300kcal/60km. Saas nähdä pääseekö nyt maaliin asti etes :D
Mites loppulasku tänä vuonna? Katselin vaan että porukka reenasi jotain siksakkia tuolla rinteessä ja suoran linjan alapäässä oli kaiketi joku lippusiima?
Onko suora linja käytösssä edelleen, ja onko kuinka eroosion syömä?
En jaksa enää lähteä katsomaan paikanpäälle jotta huomenna jaksan maaliin.
Loppulasku on sama kuin viime vuonnakin. Kävin ajamassa harjoituksen vuoksi El Granden ja loppulaskun. Vesi on huuhtonut maata pois kivien ympäriltä, joten kivikot ovat pahempia tänä vuonna ja mutaa on vähintäänkin riittävästi.
No en viime vuonna ollut ajamassa. Mutta siis saa pohottaa suorinta tietä alas?
Jos se on sama kuin viime vuonna niin se tulee siksakkia alas. Mut ei siitä kannata murehtia etukäteen on sillä siimat.
Siksakkia mennään. Suoraa laskua ei ole kuin varmaan alle 100 metriä.
Höh. Loppuhuipennus siis poissa. Gone. Tapettu. :(
Jumaleissön että oli mutaa tarjolla tänään 60km reitillä :D . Oli ihan oikeeta maastopyöräilyä välillä.
Ekakertalainen Tahkolla, 60 km klo 09:15 ryhmässä ja aikaan 3 h 55 min. Olipahan todellakin mutaralli! Enpä ole vielä 7-vuotisen harrastushistoriani aikana moisessa pyöritellyt. Muutenhan reitti ja sää oli erinomaisen mainio. Viimeisen kolmanneksen aikana sai ajella hetkittäin suorastaan ylhäisessä yksinäisyydessä ja jos olisi vain ollut jalkaa ajaa lujempaa, niin mahdollisuuksia siihen olisi ollut. Jälki. Videokoostetta tulee joskus, kunhan ehdin editoimaan :D ...kypärännosto 120 ja 180 km suorittaneille!
Pojalla putosi Garmin 810 sinne n. 45-50km paikkeille eli siihen mutalätäkköpätkän lähelle, josta laskettiin hiekkatielle ja jyrkkään hiekkaylämäkeen. Jos joku on sattunut sellaisen löytämään, niin päivä pelastuisi. Saattaa tosin olla, että laite on jossain siellä mutalätäkön pohjalla :(
Höh. Sinne 45km kohdille kun pudottaa, niin menee kyllä syvälle suohon. Se oli keskellä pahinta kuralällyä. Mutta toivotaan että löytyy
Ensimmäinen tahko täälläkin ja 60km klo.9 startissa. Tulipahan selväksi, että jos haluaa tavoitella aikaa alle 3h niin ei kannata päästää 200-300 kuskia lähdössä edelle[emoji1]. Noh...mutavellistä ja nousuista huolimatta loppuaika 3h30min. Loisto tapahtuma ja järjestelyt aivan huippuluokkaa. Aivan varmasti ensi vuonna uudestaan.
Olipahan melkoiset mutaorgiat. On sitä ennenkin mutalammikoissa ajettu, mutta ei ihan tämän kokoisissa. Varsinkin toisella kierroksella mutalammikot olivat paikoitellen aika hurjassa kunnossa kun kaikki muun matkalaiset olivat ehtineet ajaa niistä läpi siinä välissä ja kyntäneet ne entistä syvemmiksi.
Mutta hauskaa oli ja maaliin päästiin, joten ei mitään valittamista. Tällainen Tahko tällä kertaa ja ensi vuonna uudestaan.
Ai kun olen tyytyväinen että juuri tänä vuonna lopulta päädyin ajamaan 180 kilometriä. Rata oli yllättävän hidas ja vaikka kuntoni oli tavallista parempi sai toiselle kierrokselle lähteä aikaraja mielessä.
Kunnon mutakeliä olen odottanut vuosia ja onneksi vihdoinkin saatiin sellainen. Minä nautin koko rahalla. Kiitos!
Todellakin oli aika raastava rata. Treenit on jääneet aika vähiin, mutta lähdin silti 180km ajamaan. Vaikka osasin osottaa sellaisista 20min/kierros hidastumaa treenien puutteen vuoksi, niin kierrosten hitaus yllätti. Piti ajaa todella äärirajoilla, että ehti vikalle kierrokselle, 30min jäi deadlinesta... Voimat oli sitten aika loppu vikalla, mutta onneksi rata oli ehkä 10% kuivempi. Meillä oli mukava 180km väsähtäneiden / hiljaa kiiruhtavien kuskien porukka lopussa. Edellisvuosiin erona on nyt se, että oli mukavaa ajoseuraa lähes koko matkan. Aiemmin on ollut paljon yksinäisiä hetkiä. Kaikki kurakot ja mäet grandea lukuunottamatta meni talutteluksi. Loppuaika oli vain noin 2h nopeampi, kuin oma 2012 240km, että ehkä se kertoo jotain, kyllä tämä rankemmalta tuntui.
Mukavan mutainen reitti. Pyörä toimi, kuski ei. Tänä vuonna ei ollut paarmoja, mutta itikoita vaani joka pusikossa odottamassa pysähtyvää pyöräilijää.
Kukahan sen arvontafillarin sai?
Täältäpä hieman kuvia eiliseltä https://www.dropbox.com/sh/ygmkkuzr3...koMTB2015?dl=0
Mahtava setti taas kerran. Poljin hajosi ekalla kiekalla Kinahmi 2:lla, mutta onneks ennen kolmoshuoltoa sai pyörävarikolta uuden polkimen. Kävi kyl hyvä säkä, muuten ois jääny ajo kesken. Tuli sit vedettyä loppu 90 kilsaa Shimano/Crank Brothers yhdistelmällä. Mukavasti reitin varrella tuli kanssakuskien kanssa juteltua. Ens vuonna uudestaan!
Ensimmäistä kertaa 60km lenkillä. Hienosti järjestetty tapahtuma, reitti oli hyvin merkatttu ja mukavan haastava. Mudassakin ajokin oli oma kokemuksensa. Positiivista myös hyvä meininki ja runsas pyöräedustajien osaanotto (pääsi testaileen ja vertaileen eri pyöriä). Omaan ajoon 9:15 lähdössä oli vähän liikaa tunkkaamista helpoissa nousuissa ja muta osuuksilla. Miinusta myös Buffetin kokeille joille ei ilmeisesti maustehylly käyttö ollut tuttua. Mutta summa summarum ensi vuonna uudestaan!
Lähetetty minun D5503 laitteesta Tapatalkilla