Joo, mulle sopii, sovittu. . Puomilta(moottorirata) startti klo 10. Menisin mielummin katuman ympäri, kun hukun aina reitiltä siellä golf kentän kohdilla ja viimeviikonloppuna kävin katiskoskella. Ja Maggaraa mukaan vai?
Printable View
Joo, mulle sopii, sovittu. . Puomilta(moottorirata) startti klo 10. Menisin mielummin katuman ympäri, kun hukun aina reitiltä siellä golf kentän kohdilla ja viimeviikonloppuna kävin katiskoskella. Ja Maggaraa mukaan vai?
Katumankiertoon lähden ainakin melkoisella varmuudella mukaan....ettei läskikuume pääse laskemaan
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Edellinen viesti ei kai tullut perille mutta lähden mukaan ainakin alkumatkan. Puomille klo 10. Mennään jonnekin missä on paljon ihmisiä ja herätetään pahennusta läskeillä.
Katotaan muistanko ottaa makkarapaketin mukaan :)
No jos muistat mulle ohjaustangon ottaa
Pahennusta voi aiheuttaa ajaa vaikka keskustassa rappusia, tori , keskustalo... On kokeiltu
Oliskos halukkaita maantielenkillelähtijöitä sunnuntaina teemalla "hitaasti mutta pitkään" tai jotain sinnepäin
Sää näyttää aika hienolta tänään. Metsässä saattaa vähän rapa roiskua.
Älkää odotatko mua, aamupala tuli ylös samaa reittiä kun meni alas.
Joo me käytiin edun ikkunan takana. Hiljaista oli
Hyvä lenkki siitä tuli. Kaksi läskiä ja yksi laihis ilmestyi paikalle.
Vääntynyt ranne ja sormi ja komeita mustelmia tuli hommattua matkalla eli yritystä oli riittävästi.
Hyvä oli lenkki vaikka laihiksella olinkin liikenteessä. Läskikuume kyllä tarttuu pahasti on ne sen verran hauskoja.
Pientä skraadua täälläkin jalassa. Hieno lenkki ja pituuttakin kiitettävästi.:)
Sattuisko kellään olemaan hallussa best trails of Aulanko- tyyppistä gpx-träckiä? :-) Ajattelin tulla huomenna aamupäivällä ajelemaan jos en muuta keksi...
Oliko aulangolla huonojaki polkuja? ;)
Pitää katsoa olisko mulla ees useampi pienempi lenkki. Tulee aina niin hätäseen käytyä siel :)
No onko niitä maantielle lähtijöitä ?
Huomenna klo 10:30 jäähallilta 2-3h rauhallisesti.
No kun maantien sijaan aattelin maastoon. Aattelin mennä tunniks pariks aulangolle maastoon ajamaan, onko mukaan lähtijöitä? Käy kyl muukin ajosuunta jos ehdotuksia..
Sen mtb reitin vois ajaa, mut en miekään sitä oo ajanu. Pääsisin aulangon kulmille johonkin 10.30, sopiiko?
Maastoon olisin lähdossä myös.
Aulanko-mtb reitin muistan osittain, mutta en kylläkään tarkkaan.
Lähtö 10:30 vaakunanrannasta?
Saavun vaakunanrantaan 10:30.
Vaakunan ranta käyp.
Sopii hyvin
Mä olen jo lenkillä. Voi olla että poikkeen vaakunan kautta kotimatkalla.
Lasketaanko se porukkalenkiksi jos olin mukana ekat viisi kilometriä?
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14...c2215b8b07.jpg
Sinkulamaasturin eka versio valmis ja hyvin tuntuu toimivan.
Muutama osa vielä vaihtuu ja kammet maalaan mustaksi. Joustokeulan tilalle pitää löytä levujarrulle sopiva jäykkis.
Eilisen testin perusteella takarenkaassa pysyy ilmat ja ruoka mahassa. Tänään kuudelta maastoilua?
Koitan päästä....